Sztuka zabijania na nowym zwiastunie Hitman: Rozgrzeszenie

Patryk Purczyński
2012/05/01 19:39

W grze Hitman: Rozgrzeszenie użytkownicy będą mieli wiele sposobów na rozprawienie się z przeciwnikiem. Ekipa IO Interactive ilustruje to na nowym trailerze swojej produkcji.

Sztuka zabijania na nowym zwiastunie Hitman: Rozgrzeszenie

O tym, że to gracz będzie decydował o sposobie likwidowania wrogów w Hitman: Rozgrzeszenie słyszymy niemal od samego początku. Aby nie pozostawać gołosłownymi, twórcy gry upublicznili zwiastun, na którym prezentują swoje zapowiedzi w akcji. Agent 47 może pozbawiać życia przeciwników szybko i bezboleśnie, ale też skazać ich na cierpienie; może również wybierać między likwidowaniem nieprzyjaciela po cichu, przy użyciu rozmaitych forteli, a otwartą wymianą ognia.

Trailer prezentuje też nieobce fanom tego typu produkcji motywy zaciągania ciał w niewidoczne dla wciąż żywych przeciwników zaułki korytarzy i pomieszczeń, czy wkładania ich do pustej szafy. Lektorka stwierdza, że zarówno otwarta walka, jak i dokonywanie zabójstw po cichu wymagają opanowania pewnych umiejętności do perfekcji. Hitman: Rozgrzeszenie ma ponadto zachęcać graczy do improwizowania.

Materiał udostępnił serwis IGN. Premiera gry Hitman: Rozgrzeszenie zaplanowana jest na drugą połowę tego roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
36
Usunięty
Usunięty
02/05/2012 21:06

Narzekacie na wybuchy, strzelaniny itp. narzekacie, że to trailery ukazują. A proszę mi podać chodź jeden trailer z poprzednich częścim które był by odmienne.Codename 47: Dwa traily bez montażu ukazujące rozwałkę, artworki z wybuchami i strzelaninamiSilent Assassin: Masakra w ambasadzie, wybuchy w rosji itp. Kolejne tapety, screeny z strzelaninami i wybuchamiContracts: Trailery z brutalnymi egzekucjami, otwarta walka z oddziałami specjalnymi, robienie zadymy z shotgunemBlood Money: Wysadzanie cywilów w operze, mnóstwo trupów, wybuchy, agresywne konfrontacje z wieloma przeciwnikamiOgólny brak dyskrecji... to są tylko narzędzia marketingowców. Kiedy wy to wreszcie zrozumiecie. Wróżenie z fusów po każdym trailerze. Jak było z poprzednimi częściami, czy one też były głupimi strzelankami?Ktoś powie, że Codename 47 - tak, bzdura - jeżeli dalej tak ktoś myśli - zapraszam na www.hitmanasylum.pl do solucji. Podobnie jest z obecną częścią, chcą narobić największego hypeu, machina marketingowa rusza do boju by zmusić do jaknajwiększych preorderów. A gre i tak dostaniemy taką jak chcemy. IOI jeszcze nas nie zawidoło.Wielu porównuje grę do Splinter Cell Conviction, do restartu serii, to zmiany zasad, mechaniki itp. Czy uważacie, że twórcy doświadczeni po tyn jak został odebrany SCC, chcą powtórzyć to samo z swoją produkcją? Czy czytając rzesze panikujących fanów będa obojętni? Nie sądze, że są tak naiwni by zrobić z tego marketingowego gniota.Oni dobrze wiedzą co robią i robią to napewno dobrze, ciągle powtarzając niemal w każdym wywiadzie jak dla nich ważne jest zdanie graczy i dziedzictwo poprzednich części.A gracze dalej narzekają, nie wiem czy to wywodzi się z czystej ignorancji, czy braku umiejętności czytania i słuchania. Owszem są spore zmiany, ale bez paniki - to dalej stary dobry Hitman.Tyle że uaktualniony o nowe elementy, by dać stać się grą oferującą jeszcze więcej.

Mnie tutaj nic nie dziwi. We wcześniejszych częściach 47 mógł albo iść na Rambo... tylko gra do tego nie była za bardzo stworzona, a widok z pierwszej osoby wyglądał dla mnie wręcz tragicznie. Albo też mógł po cichu wszystkich likwidować, gdzie bardzo mi się podobało w Blood Money rzucanie nożami czy innymi przedmiotami. Po prostu jak będę chciał tutaj zrobić wybuchy- walę w beczkę i po sprawie, jak będę się chciał pobawić siekierą- proszę bardzo, mamy od tyłu siekierą w pięknym stylu. Marudzicie...

Usunięty
Usunięty
02/05/2012 09:27

Ja tam czekam na nowego Hitmana mimo wybuchających beczek.Jak to było już wspomniane, w innych częściach też dało się zrobić małą wojenkę, choć beczki nie wybuchały :) Ale i tak zawsze wolałem likwidować po cichu.Mam nadzieję, że szybko ustalą datę premiery.




Trwa Wczytywanie