Twórca fabuły w grach z serii Dead Space nie pozostawia suchej nitki na scenariuszu Gears of War. Twierdzi, że zostały tam złamane podstawowe zasady budowy opowieści.
Twórca fabuły w grach z serii Dead Space nie pozostawia suchej nitki na scenariuszu Gears of War. Twierdzi, że zostały tam złamane podstawowe zasady budowy opowieści.
- Historia może zniszczyć zabawę tylko tym ludziom, którzy się nią przejmują. Weźmy takie Gears of War. Zawiera ono okropne, obraźliwe naruszenia podstaw tworzenia fabuły, a mimo to nie wydaje się, by całe mnóstwo ludzi czuło, że zabawa jest zmarnowana. To dosłownie najgorszy scenariusz w branży, ale sama gra nie wykazuje żadnych oznak choroby - stwierdził Beaver.
Seria Gears of War, pomimo tych krytycznych uwag, ma się świetnie. Wszystkie trzy części w portalu Metacritic legitymują się średnią ocen na poziomie ponad 90 punktów.