Nowa zawartość w Dark Souls: Prepare to Die Edition - znamy szczegóły. Czy trafi również na konsole? Co ze wsparciem modów?

Patryk Purczyński
2012/04/17 22:21

Dyrektor gry Dark Souls zdradził nowe informacje na temat dodatkowej zawartości, której nie uświadczyli właściciele konsol. From Software przejawia też zainteresowanie modami.

Nowa zawartość w Dark Souls: Prepare to Die Edition - znamy szczegóły. Czy trafi również na konsole? Co ze wsparciem modów?

Jak już wcześniej informowaliśmy, Dark Souls: Prepare to Die Edition zawierać będzie dwóch nowych bossów. Okazuje się jednak, że nie są to jedyne nowości, jakie From Software szykuje dla właścicieli pecetów. - Dodatkowa zawartość obejmować będzie około trzech-czterech nowych bossów i trzy do czterech nowych lokacji - wyjawił dyrektor gry, Hidetaka Miyazaki, którego wypowiedź cytowana jest na łamach NowGamera.

- Decyzja w zakresie dokładnej ich liczby wciąż jeszcze nie zapadła, ale mniej-więcej w taką wartość celujemy. Będzie też nowa historia i niespotykane wcześniej postacie niezależne, a także więcej przeciwników. Gracze będą również mogli korzystać z wyposażenia NPC-ów - dodał Miyazaki.

Nie był on natomiast w stanie udzielić odpowiedzi na pytanie, czy dodatkowa zawartość - większa niż pierwotnie to przedstawiano - trafi również na konsole. - To całkowicie zrozumiałe, że ludzie, którzy zakupili oryginalną wersję konsolową pytają o DLC - przyznał dyrektor gry, cytowany tym razem przez serwis VideoGamer.

GramTV przedstawia:

- Jako dyrektor Dark Souls: Prepare to Die Edition nie jestem w stanie odpowiedzieć na te pytania. Mimo to chciałbym szczerze przeprosić właścicieli oryginalnej wersji konsolowej za to, że nie mamy dla nich w tej chwili żadnych informacji. Jest mi naprawdę przykro! - powiedział Miyazaki.

Odniósł się on także do możliwości tworzenia modów w pecetowej wersji Dark Souls. - W tej chwili nie mamy w planach dania graczom takiej możliwości. Osobiście jestem jednak zainteresowany tym pomysłem. Mimo to, z uwagi na brak doświadczenia w tworzeniu gier na PC, potrzebujemy więcej czasu na dopasowanie się do potrzeb graczy - wyjaśnił.

Przypomnijmy, że w tej chwili dla fanów sprawą priorytetową jest wywalczenie rezygnacji Namco Bandai z usługi Games for Windows Live w Dark Souls. Najnowsze doniesienia wskazują, że nie stoją oni w tej batalii na straconej pozycji.

Komentarze
13
L33T
Gramowicz
19/04/2012 13:54
Dnia 19.04.2012 o 12:32, kwaled napisał:

Z drugiej strony co za problem Zrobić to tak jak w dajmy na do Titan Quest? Żaden, tylko trzeba chcieć.

Bo nie o to w tej grze chodzi ? Ale "I żeby nie było - nie grałem w tę grę i nie zapoznawałem się z jej mechaniką gry, bo na tę grę nie czekam." mówi wszystko. Ciekawe ilu jeszcze HC graczy nie wie jak w tej grze działa multi ale już na nie psioczy.Czyli: "dawajta mody a jak nie to walta się" to takie pro że nie mogę się przestać śmiać.

Usunięty
Usunięty
19/04/2012 13:37
Dnia 19.04.2012 o 12:32, kwaled napisał:

Chcecie grać bez modów casuale? To grajcie na konsolach:]

Jak to dobrze przeczytać post Glorious PC Gaming Master Race. A już straciłem wiarę, że znajdę kiedykolwiek jeszcze taką osobę na tym forum (wyjątkiem byverter)...

Usunięty
Usunięty
19/04/2012 12:58
Dnia 19.04.2012 o 12:32, kwaled napisał:

Chcecie grać bez modów casuale? To grajcie na konsolach:]

Właśnie pokazałeś jaki to to jesteś HC gracz.A sprawa dodatkowych przeciwników - IMO powinni pojawić się jako DLC dla wersji konsolowej (już nawet nie koniecznie darmowym).




Trwa Wczytywanie