Jaki będzie nowy Warhammer 40,000: Dark Millennium Online?

Patryk Purczyński
2012/04/11 12:23

Jak dobrze wiemy, Warhammer 40,000: Dark Millennium Online nie skończy jako MMO. Danny Bilson zapewnia jednak, że z pierwotnego projektu przetrwało mnóstwo zawartości.

Jaki będzie nowy Warhammer 40,000: Dark Millennium Online?

Vigil Games przez pięć ostatnich lat pracowało nad Warhammer 40,000: Dark Millennium Online, tworząc tę grę jako MMO. Teraz postanowiono jednak, że będzie to produkcja z trybem dla pojedynczego i wielu graczy oraz wieloma elementami społecznościowymi. Jak zapewnia Danny Bilson z THQ, zmiana ta nie sprawi, że prace będzie trzeba zaczynać od zera. Mnóstwo zawartości przetrwa bowiem tę zmianę gatunku.

- Powodem jest mnóstwo innowacji znajdujących się w grze. Dla przykładu, mechanika strzelania jest w czasie rzeczywistym, a nie w turach. Zawartość jest absolutnie niesamowita i jest jej prawdziwy ogrom. Mechanika oparta jest na akcji. Nikt tego wcześniej nie widział. Nikomu tego nie pokazaliśmy. Zespół jest niebywale podekscytowany nowo obranym kierunkiem - zapewnia w rozmowie z dziennikarzami serwisu Ripten.

- Jeszcze przez jakiś czas nie będziemy mówić o tej grze. Wiem o niej naprawdę wiele i mógłbym o niej długo opowiadać, sądzę, że jest absolutnie niesamowita. Trzeba pamiętać, że ona powstaje już pięć lat. To był okres rozważnego myślenia, testów, tworzenia prototypów i wreszcie budowania. Gdybyście to widzieli, z łatwością zrozumielibyście wizję przyszłej gry. Gdy tylko ją zobaczycie, od razu to załapiecie. Jest naprawdę świetna - stwierdza Bilson.

GramTV przedstawia:

Przyznaje też, że projekt powstawał jako "duże, oparte na subskrypcjach MMO". Cieszy się jednak z tego, że wydawca zdecydował się zmniejszyć jego skalę zamiast znaleźć inwestora, który mógłby za bardzo wtrącać się w koncepcję gry. - Jeśli spodobał ci się Space Marine, pokochasz i Dark Millennium Online. Jest w nim znacznie więcej głębi - dodaje.

O tym, że Warhammer 40,000: Dark Millennium Online nie będzie grą MMO" informowaliśmy pod koniec ubiegłego miesiąca.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
12/06/2012 20:29

@MacJak...ale c''mon... jak Kosmiczny Marine ma zadanie do wykonania, to idziepo trupach obcych/heretyków, żeby je wykonać.to jest sednoTeż mi się gra nie spodobała (znam figrukowe,książkowe,komiksowe i pctowe wydania gamesworkshop) na początku ale po czasie stwierdziłem że to ma być hack and slash więc wyszedł WZOROWO - bolter brzmi tak jak sobie zawsze wyobrażałem, plasma gun jest cudowna, troche martwi mnie wytrzymałość jednostek - wolałbym 4 razy więcej ale słabsze. Generalnie gra jest tym czym (chyba) miała być. Co do niedoszłego mmo to sądzę że właśnie dzięki temu że tyle czasu i wysiłku ładowani w ten model (MMO) wyjdzie coś fajnego po dodaniu rasowej sieczki.

Usunięty
Usunięty
11/04/2012 18:54
Dnia 11.04.2012 o 15:00, Trolowarzysz napisał:

"Powodem jest mnóstwo innowacji znajdujących się w grze. Dla przykładu, mechanika strzelania jest w czasie rzeczywistym, a nie w turach." cóż za innowacja ŁAŁ !

Chodzi (a przynajmniej ja tak to odebrałem) o innowacje względem poprzedniej postaci gry - MMO.@Berserk_666A tu z kolei, według mnie, drugie zdanie nie odnosi się do poprzedniego, tylko mówi o tym, że nikt nie widział zawartości tej gry. Inaczej, to faktycznie wychodzi bezsens.Projektem się na pewno zainteresuję, szczególnie, że Space Marine mi się BARDZO spodobał (głównie ze względu na dobrze oddany klimat uniwersum). Pewnie, jest przekolorowany i nastawiony na siekę, ale c''mon... jak Kosmiczny Marine ma zadanie do wykonania, to idzie po trupach obcych/heretyków, żeby je wykonać. A filozofami, to oni generalnie nie są.Fabuła też moim zdaniem była w porządku. Ok, nie był to Planescape:Torment, ale z drugiej strony czy gra akcji o najpotężniejszych żołnierzach Imperatora musi mieć wysublimowaną fabułę?

Berserk_666
Gramowicz
11/04/2012 15:22

"Mechanika oparta jest na akcji. Nikt tego wcześniej nie widział." - aż się zakrztusiłem :D




Trwa Wczytywanie