Jak przebiegają prace nad Edycją Rozszerzoną Afterfall: Insanity?

Adam "Harpen" Berlik
2012/04/08 14:03

W sieci pojawił się komunikat zarządu Nicolas Games S.A., w którym ujawniono postęp prac nad poszczególnymi elementami Edycji Rozszerzonej Afterfall: Insanity oraz zaprezentowano plany na bliższą i dalszą przyszłość.

Jak przebiegają prace nad Edycją Rozszerzoną Afterfall: Insanity?

Poniższa lista jednoznacznie daje nam do zrozumienia, że prace nad najważniejszą aktualizacją do Afterfall: Insanity przebiegają pomyślnie, a jej ukończenie planowane jest na drugi kwartał. Niektóre elementy zostały już wykonane, inne znajdują się w fazie testów, a część z nich nadal powstaje. Jedynie dodanie nowych wariantów zachowań AI przełożono do czasu wydania następnej poprawki. Oto szczegóły:

  • Nowy dynamiczny system walki – w trakcie testów
  • Poprawione cut-sceny (praca kamery, udźwiękowienie, animacje) – wykonano 60%
  • Większa ilość efektów psychozy (Fearlock) - wykonano
  • Poprawiona mimika twarzy/ruchów oczu – wykonano 70%
  • Poprawione animacje postaci – wykonano 60%
  • Poprawione udźwiękowienie otoczenia i postaci – wykonano 50%
  • Poprawa wydajności/optymalizacja – wykonano 70%
  • Nowa broń - wykonano
  • Zmieniono i dodano punkty zapisu automatycznego - wykonano
  • Dodane nowe warianty zachowań AI – przełożono do następnej poprawki
  • Nowe efekty świetlne/specjalne - wykonano
  • Nowy balans rozgrywki oraz prowadzenia fabuły – w trakcie testów
  • Poprawki techniczne i gameplayowe – w trakcie testów

W komunikacie znajdziemy także szczegóły na temat przybliżonej daty premiery Afterfall: Insanity na konsolę Xbox 360. Gra jest w pełni grywalna na tej platformie, a obecnie Nicolas Games skupia się na dopracowaniu optymalizacji, a po zakończeniu prac nad nią, produkcja zostanie przekazana do Microsoftu w celu nadania certyfikatu. Do rynkowego debiutu powinno dojść na przełomie trzeciego i czwartego kwartału bieżącego roku.

GramTV przedstawia:

Ponadto w planach Nicolas Games widnieje gra planszowa oraz gra na platformy z iOS i Androidem o roboczym tytule Hunter, która wejdzie w fazę pre-produkcji w bieżącym kwartale.

źródło

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
09/04/2012 00:47

Rozszerzony szajs to nadal szajs.

Usunięty
Usunięty
09/04/2012 00:47

Rozszerzony szajs to nadal szajs.

Usunięty
Usunięty
09/04/2012 00:14
Dnia 08.04.2012 o 18:02, wwwhitek napisał:

@ZubenPL - dokładnie - Wiedźmin 1 i 2, Hard Reset, no i Afterfall. Ale może to i dobrze - darmowa dodatkowa zawartość to na pewno coś lepszego niż płatne dlc.

Ktoś inny powie, że mogli od razu zrobić chociaż poprawną grę a nie wydawać gniota;) (chodzi oczywiście o Afterfall)




Trwa Wczytywanie