Chcesz zagrać w betę The Secret World? Zamów grę w przedsprzedaży

Adam "Harpen" Berlik
2012/04/04 08:41

Wiemy już, kiedy rozpoczną się testy wersji beta The Secret World, najnowszego MMO od EA i Funcomu, a także kto otrzyma możliwość sprawdzenia gry przed premierą.

Chcesz zagrać w betę The Secret World? Zamów grę w przedsprzedaży

Kupując grę The Secret World w przedsprzedaży otrzymamy dostęp do wersji beta. Testy rozpoczną się 11 maja – poinformowała firma Electronic Arts. Z kolei premiera finalnego wydania została zaplanowana na 19 czerwca.

Electronic Arts ujawniło także listę wszystkich bonusów, które dostaniemy, jeśli zdecydujemy się na zamówienie The Secret World w ofercie przedpremierowej.

  • zagwarantowany dostęp do wszystkich weekendów z betą począwszy od 11 maja, z możliwością przenoszenia postaci pomiędzy kolejnymi etapami testów
  • zagwarantowany wcześniejszy dostęp do gry, maksymalnie cztery dni przed oficjalną premierą
  • przedmiot do wykorzystania w grze, zwiększający szybkość zdobywania punktów doświadczenia
  • koszulka do wykorzystania w grze z unikatowym motywem potwora
  • silny zwierzak (Ferocious Wolf, Egyptian Cat lub Loyal Hound) będący wsparciem dla gracza podczas walki
  • możliwość zarezerwowania imienia postaci przed premierą gry

GramTV przedstawia:

Warto również dodać, że beta The Secret World cieszy się ogromną popularnością. Do testów zapisało się ponad 750 tysięcy graczy.

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
06/04/2012 19:25
Dnia 05.04.2012 o 12:29, Fenarid napisał:

Lol a co tu trzeba wiedzieć, gry gdzie skilli jest 20-30 na klasę są niesłychanie trudne do zbalansowania a tu będzie ich z 4-5x tyle co w innych MMO.

W grach z klasami, nawet przy tych 30 skillach balans jest niemożliwy. Bo po pierwsze trzeba balansować skille u wszystkich klas jednocześnie - zmiana jednego skilla u jednej klasy wpływa na balans u wszystkich pozostałych, więc je też trzeba zmienić, co powoduje ... wiadomo. Po drugie klasy z natury są niebalansowalne - jeden lubi grać solo i chce wszystko to, co mają inni, kolejny woli grać w grupie i chce być jedyny i niepowtarzalny. Potem idą na PvP i wiadomo jak to się kończy - nerf/boost karuzela.W systemie gdzie wszyscy mają ten sam zestaw skilli tego problemu nie ma - uważasz że coś jest super? Graj tak. Uważasz że masz kontrbuilda na ten OP build? Jeszcze lepiej. Balansować wystarczy te skille, które znacząco są lepsze (jek nerf nano w EvE jakiś czas temu)Więc balansowanie skili w TSW jest prostsze niż w WoWlike, mimo 525 abilities.

Dnia 05.04.2012 o 12:29, Fenarid napisał:

Wspominając o prawie 12 letnim silniku raczej miałem na myśli małe, instancjonowane obszary a nie grafikę, tekstury są jeszcze znośne, ale animacje np. wołają o pomstę do nieba.

Animacje nie zależą od silnika, a silnik TSW to Dreamworld w nieco nowszej wersji ;) Mapy są znacznie większe(jakieś 20,30km każda). Animacje poprawiają cały czas, bo to jeden z ostatnich etapów. AoC raczej nigdy nie miał zarzutów co do grafiki/animacji, wręcz przeciwnie. Można się spodziewać że ten element będzie dobry i w TSW.

Dnia 05.04.2012 o 12:29, Fenarid napisał:

Jak widać nie wszyscy, są firmy potrafiące zachować umiar i rozsądek i właśnie tam powędrują moje pieniążki.

Tak z ciekawości, jakie to firmy? Bo z tego co się orientuję, to wszystkie AAA p2p mmorpg mają rmcs. Może nazywają to "wyjątkową okazją" ale sprowadza się to do jednego - daj kasę, dostaniesz coś lepszego niż inni.

Usunięty
Usunięty
05/04/2012 12:29
Dnia 05.04.2012 o 10:21, Nvaier napisał:

The reason being?

Oj powodów jest wiele. Ale nie licząc moich uprzedzeń do typowo azjatyckich klimatów (patrz: miso-człowiek, itp.) to głównym argumentem jest całkowicie skopane PvP (lagi, teleportowanie się mobków i graczy oraz brak balansu między klasami). Dochodzi do tego spory grind i farma. No ale to ostatni pewnie nie przeszkadza fanom azjatyckich produkcji.

Dnia 05.04.2012 o 10:21, Nvaier napisał:

Powiem tyle - gra nawet nie wyszła, więc skąd te teksty o balansie skilli? Sceptycyzm to jedno, a zmyślanie argumentów, do poparcia swojej tezy świadczy tylko i wyłącznie o uprzedzeniach. Graficznie i ja się zawiodłem, bo gra wygląda plastikowo. Jednak ostatecznie w mmo bardziej liczy się dla mnie gameplay i klimat, niż tekstury i modele - dlatego poczekam jeszcze ze swoją oceną, przynajmniej do wyjścia dłuższego nagrania z ostatecznej wersji gry.

Lol a co tu trzeba wiedzieć, gry gdzie skilli jest 20-30 na klasę są niesłychanie trudne do zbalansowania a tu będzie ich z 4-5x tyle co w innych MMO. Nie mówiąc już o tym, że FunCom jest znany właśnie z braku balansu w swoich grach.Wspominając o prawie 12 letnim silniku raczej miałem na myśli małe, instancjonowane obszary a nie grafikę, tekstury są jeszcze znośne, ale animacje np. wołają o pomstę do nieba.

Dnia 05.04.2012 o 10:21, Nvaier napisał:

Jak już pisałem. Ja też nie jestem zwolennikiem tej kombinacji, ale jest ona teraz stosowana wszędzie. Masz do wyboru pogodzić się i grać, albo nie grać. Poza tym jak wspomniałem - CS w TSW ma nie dawać bezpośredniej przewagi graczom, którzy z niego skorzystają.

No cóż, ja w to nie wierze ale życzę Ci aby tak było w końcu Ty będziesz w tą grę grać. A ja tak jak sam wspomniałeś mam wybór, pogodzić się z tym lub nie grać i tak też zrobię.

Dnia 05.04.2012 o 10:21, Nvaier napisał:

Też tak uważam oczywiście, ale twórcom gier tego nie wytłumaczysz, bo oni widzą w tym zysk. A kiedy mają wybierać pomiędzy większą kasą a mniejszą to wiadomo co wybiorą.

Jak widać nie wszyscy, są firmy potrafiące zachować umiar i rozsądek i właśnie tam powędrują moje pieniążki.

Usunięty
Usunięty
05/04/2012 10:21
Dnia 05.04.2012 o 09:20, Fenarid napisał:

Grałem w Aiona od startu i nie pamiętam aby można było już przy preorderze kupować dodatkowe boosterpacki. Były boostery ale dostępne ZA DARMO dla każdego kto zamówił preordera.

Ja grałem w Aiona od bety. Gdyby wychodził teraz, sprawa wyglądałaby zapewne inaczej. Czasy się zmieniają i metody wyciągania kasy pojawiają się nowe. Inna sprawa, że skrzydła z kolekcjonerki były "bardzo dobrym" chwytem ze strony NCSoft. Zamiast płacić 2kk w grze, zapłać żywą gotówką(jak dobrze pamiętam, można było potem oddzielnie dokupić bonusy z kolekcjonerki).

Dnia 05.04.2012 o 09:20, Fenarid napisał:

TERA mnie w ogóle nie interesuje więc nie wiem, grałem w betę i jak dla mnie zapowiada się fail roku jeszcze większy niż TSW.

The reason being?

Dnia 05.04.2012 o 09:20, Fenarid napisał:

To że firmy coraz chętniej i chciwiej sięgają do naszych kieszeni to nie znaczy, że musimy się z tym zgadzać.

A kto powiedział, że się z tym zgadzam? Ja po prostu w przeciwieństwie do Ciebie nie wylewam swojej frustracji na forach, bo to nic nie zmieni. Jeśli jakieś posunięcie mnie bulwersuje to głosuję portfelem(tak było np. z ME3).

Dnia 05.04.2012 o 09:20, Fenarid napisał:

Jedyną rzeczą jaką się broni TSW(...) - cut for mindless hate

Powiem tyle - gra nawet nie wyszła, więc skąd te teksty o balansie skilli? Sceptycyzm to jedno, a zmyślanie argumentów, do poparcia swojej tezy świadczy tylko i wyłącznie o uprzedzeniach. Graficznie i ja się zawiodłem, bo gra wygląda plastikowo. Jednak ostatecznie w mmo bardziej liczy się dla mnie gameplay i klimat, niż tekstury i modele - dlatego poczekam jeszcze ze swoją oceną, przynajmniej do wyjścia dłuższego nagrania z ostatecznej wersji gry.>Nigdy nie będę

Dnia 05.04.2012 o 09:20, Fenarid napisał:

płacił abonamentu za coś gdzie inni i tak będą mieli przewagę tylko dlatego że zapłacili

Jak już pisałem. Ja też nie jestem zwolennikiem tej kombinacji, ale jest ona teraz stosowana wszędzie. Masz do wyboru pogodzić się i grać, albo nie grać. Poza tym jak wspomniałem - CS w TSW ma nie dawać bezpośredniej przewagi graczom, którzy z niego skorzystają.

Dnia 05.04.2012 o 09:20, Fenarid napisał:

Albo abonament albo itemshop, obie te rzeczy na raz, jak dla mnie nie mają prawa istnieć w jednej grze.

Też tak uważam oczywiście, ale twórcom gier tego nie wytłumaczysz, bo oni widzą w tym zysk.A kiedy mają wybierać pomiędzy większą kasą a mniejszą to wiadomo co wybiorą.




Trwa Wczytywanie