Pratchett chciałaby pracować przy Mirror's Edge 2, ale "w odpowiednich warunkach"

Mateusz Kołodziejski
2012/04/02 16:18

Rhianna Pratchett przyznała, że chciałaby stworzyć scenariusz do Mirror's Edge 2, ale wątpi czy tak się stanie. Na przeszkodzie stanęłyby różne wizje fabuły autorki i wydawcy gry, które wyszły na jaw jeszcze w czasie prac na pierwszą częścią przygód Faith.

Pratchett chciałaby pracować przy Mirror's Edge 2, ale

W wywiadzie dla serwisu ActionTrip Pratchett zdradziła kulisy swojej współpracy z twórcami Mirror's Egde. Praca z DICE była świetna, ale Mirror's Edge było wymagającym projektem i ważnym doświadczeniem dla mnie - powiedziała. Niestety moment, którym dołączyłam do prac i wycięcie dużej części scenariusza (na skutek późnej decyzji o usunięciu dialogów w trakcie misji) spowodowały, że narracja nie wyglądała tak, jak ją sobie wyobrażałam.

Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło. Elementy fabuły, które z różnych powodów nie zmieściły się grze, trafiły ostatecznie do serii komiksowej o przygodach Faith, wydanych przez DC Comics.

Rhianna Pratchett, choć nieco rozgoryczona tym, jak potraktowany został jej wkład dzieło DICE, nie szuka winnych takiej sytuacji: Tworzenie gry jest, delikatnie mówiąc, chaotyczne i przez to cierpi często jej narracja. To niczyja wina. Wszyscy ciągle się uczymy. Historie są cięte, restrukturyzowane, popychane, ciągnięte i generalnie poniewierane co jest jednym z mniej komfortowych aspektów tej pracy. Mówię szczerze o tym co stało się z fabułą Mirror's Edge, bo wiem, że niektórzy gracze byli rozczarowani narracją w grze.

GramTV przedstawia:

Kończąc swoją wypowiedź na temat współpracy z DICE autorka deklaruje: Bardzo chciałabym otrzymać szansę, by to powtórzyć, ale w odpowiednich warunkach, ponieważ mam wiele pomysłów, tylko wątpię czy będzie to możliwe.

Dobrze wspominam godziny spędzone na skakaniu po dachach w Mirror's Edge, ale fabuła gry w ogóle nie zapadła mi w pamięć. Cóż, może gdyby Pratchett postawiła na swoim wyglądałoby to nieco inaczej.

Źródło: ActionTrip

Komentarze
15
Usunięty
Usunięty
02/04/2012 18:38

postawiono ją przed faktem dokonanym trololo

Feallan
Gramowicz
02/04/2012 18:28
Dnia 02.04.2012 o 18:13, Ostrowiak napisał:

Tak jak cierpi Obsidian za to, że na KotOR II dostał rok?

A nie cierpi? Wszystkie ich gry po Kotorze 2 miały etykietkę zabugowanych, nawet jeśli takie nie były.Muszę wiedzieć, czyja wina? I czemu ma mnie to obchodzić? Obsidianowi ogólnie wybaczyłem bugi i niedokończenie Kotora 2, bo i tak grało się świetnie. Ale fabuła ME skutecznie rozwalała klimat. Po co Praczetówna zatrudniała się do tej roboty? Wiedziała, jakie będzie miała warunki pracy.

Usunięty
Usunięty
02/04/2012 18:13

Tak jak cierpi Obsidian za to, że na KotOR II dostał rok?>.<




Trwa Wczytywanie