Kompletna lista aut z Test Drive Ferrari Racing Legends ujawniona!

Adam "Harpen" Berlik
2012/03/08 13:54
5
0

Wiemy już, jakimi samochodami dane nam będzie pokierować w grze Test Drive: Ferrari Racing Legends – do naszej dyspozycji zostanie oddanych prawie pięćdziesiąt różnych aut.

Kompletna lista aut z Test Drive Ferrari Racing Legends ujawniona!

Poniższa lista obejmuje wszystkie pojazdy, które znajdą się w Test Drive Ferrari Racing Legends. W grze nie zabraknie klasyków, takich jak chociażby 125 S, czyli pierwszy samochód wyprodukowany przez tę znaną firmę, oraz super nowoczesnych samochodów wyścigowych w postaci między innymi Enzo Ferrari lub 430 Scuderia Ferrari.

  • 125 S SPORT 1947
  • 166 Inter GT 1948
  • 212 Export Spider Vignale SPORT SPORT 1957
  • 250 California GT 1957
  • 250 GTO SPORT 1962
  • 275 GTB Berlinetta GT SPORT P4
  • Dino 246 GTS 1972 GT
  • 365 GTB4 GT 1968
  • 365 GT 1969 GTS4
  • 308 GTS 1977 GT
  • 1982 GT 308 GTB Quattrovalvole
  • GT 288 GTO 1984
  • F40 GT 1987
  • F40 Competizione 1989 SPORT
  • 512 BB GT 1976
  • Testarossa 1984 GT
  • 512 TR 1991 GT
  • Sider 1993 GT 348
  • F355 GTS 1994 GT
  • F355 GT in 1995
  • F355 Challenge SPORT - seria 1995
  • F333 GT SP SPORT 1996 1994F50
  • F50 GT SPORT 1997
  • 360 Spider GT 2000
  • Challenge Stradale GT 2003
  • 550 Barchetta Pininfarina GT 2000
  • 575M Maranello GT 2002
  • Ferrari Enzo FXX GT 2002 SPORT 2005
  • 612 Scaglietti GT 2004
  • GT 2006 Ferrari 599 GTB Fiorano
  • F430 GT 2004
  • F430 GT 2005
  • 430 Scuderia GT 2007
  • F430 Challenge SPORT - seria 2006
  • 125 S Monoposto Sport 1947
  • F1-67 312-seater in 1967
  • 312 B3-74 Monoposto 1974
  • T4 312 Monoposto 1979
  • 126 C2 1982 Monoposto
  • F1-87 Monoposto 1987
  • F1-90 Monoposto 1990
  • 248 F1 2006 Monoposto
  • F2007 single-seater z 2007
  • F2008 single-seater z 2008
  • SPORT 2009 458 Italia
  • California GT 2009
  • 150 ° Italia 2011 Monoposto

Test Drive Ferrari Racing Legends pojawi się w sklepach 20 kwietnia w wersjach na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Grę na polskim rynku wyda IQ Publishing.

GramTV przedstawia:

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
08/03/2012 18:42
Dnia 08.03.2012 o 16:08, sofik88 napisał:

takie "kobyły" są tylko dwie.

Takie kobyły są dwie, ale wciąż choćby stare TDU czy TDU2 mają więcej aut. Sfiht, Shift 2 też mają więcej samochodów.

Dnia 08.03.2012 o 16:08, sofik88 napisał:

Gran Turismo i Forza. w przypadku tej pierwszej calość polega na wykorzystywaniu tych samych modeli i statystyk wielokrotnie jako osobne "auta"

Rozwiń i wytłumacz, najlepiej podając jakieś żródło albo podstawę swoich twierdzeń, bo póki co uważam, że pitolisz.

Dnia 08.03.2012 o 16:08, sofik88 napisał:

- przykładowo Gran Turismo 5 miało tak naprawdę "jedynie" niecałe 300aut indywidualnych modeli aut,

Mowisz o Premium? Wiemy o tym, ale to wciąż jest ok 8x tyle co Test Drive Ferrari

Dnia 08.03.2012 o 16:08, sofik88 napisał:

które dzieliły między sobą jeszcze mniejszą liczbę przygotowanych wcześniej statystyk i udźwiękowienia.

Co do dźwięku to się zgadzam, ale co masz na myśli mówiąc, że "samochody dzieliły między sobą jeszcze mniejszą ilość statystyk?"

Dnia 08.03.2012 o 16:08, sofik88 napisał:

Turn10 nie stosuje tego typu taktyk,

Turn10 i Forza zbytnio mnie nie obchodzą (nie, nie chcę wywoływac dyskusji na temat która gra lepsza) bo nie kupię Xbox''a tylko dla Forzy, ale również tutaj prosiłbym o jakiś dowód, bo póki co podzieliłeś tych dwóch producentów na dobrego i złego, bo tak.

Dnia 08.03.2012 o 16:08, sofik88 napisał:

ale mimo wszystko większośc deweloperów po prostu nie stać na tworzenie gier z dużą liczbą licencjonowanych aut.

Być może, ale w takim razie po co grać w coś co jest biedne i kiepskie (no dobra - po porostu gorsze)?

Dnia 08.03.2012 o 16:08, sofik88 napisał:

mimo wszystko uważam, że powyższa lista w zupełności wystarcza

Też myślę, że tyle modeli Ferrari, zwłaszcza, biorąc pod uwagę ich różnorodność, jest wystarczająca..

Dnia 08.03.2012 o 16:08, sofik88 napisał:

mnie Shift 2 się podobał.

Shift (jedynka) mi też się podobał i mam po nim bardzo dobre wspomnienia. Zwłaszcza, że imo był o niebo lepszy od wcześniejszych NFS''ów. Gra dawała kupę radochy, ale po przesiadce na takie GT5 uzmysłowiłem sobie jak bardzo Shift jest upośledzony.>na bank pewnie pojawią się patche dla ludzi chcących mieć lepszą fizykę.Widziałem u kolegi na żywo te patche poprawiające fizykę w Shifcie 2, moim (i nie tylko, moim) zdaniem sytuacji zbytnio nie poprawiają.

Usunięty
Usunięty
08/03/2012 17:48
Dnia 08.03.2012 o 16:08, sofik88 napisał:

@Draco-PNC, takie "kobyły" są tylko dwie. Gran Turismo i Forza. w przypadku tej pierwszej calość polega na wykorzystywaniu tych samych modeli i statystyk wielokrotnie jako osobne "auta" - przykładowo Gran Turismo 5 miało tak naprawdę "jedynie" niecałe 300aut indywidualnych modeli aut, które dzieliły między sobą jeszcze mniejszą liczbę przygotowanych wcześniej statystyk i udźwiękowienia. Turn10 nie stosuje tego typu taktyk, ale mimo wszystko większośc deweloperów po prostu nie stać na tworzenie gier z dużą liczbą licencjonowanych aut. mimo wszystko uważam, że powyższa lista w zupełności wystarcza - człowiek w tego typu grach i tak zazwyczaj jeździ 20-30 autami, które najbardziej mu się podobają. tutaj mamy same sportowe superauta(żadnych popierdółek typu golf) czyli auta, którymi ludzie najchętniej jeżdżą w tego typu grach. mnie Shift 2 się podobał. może nie był to symulator, ale od takich rzeczy mam iRacing - za to gra była niesłychanie grywalna i miodna. poza tym i tak czy siak grę kupuje na piecyku, a tu na bank pewnie pojawią się patche dla ludzi chcących mieć lepszą fizykę.

Już Cię lubię za to co napisałeś, moge się pod tym podpisać ;]

Usunięty
Usunięty
08/03/2012 16:08

@Draco-PNC, takie "kobyły" są tylko dwie. Gran Turismo i Forza. w przypadku tej pierwszej calość polega na wykorzystywaniu tych samych modeli i statystyk wielokrotnie jako osobne "auta" - przykładowo Gran Turismo 5 miało tak naprawdę "jedynie" niecałe 300aut indywidualnych modeli aut, które dzieliły między sobą jeszcze mniejszą liczbę przygotowanych wcześniej statystyk i udźwiękowienia. Turn10 nie stosuje tego typu taktyk, ale mimo wszystko większośc deweloperów po prostu nie stać na tworzenie gier z dużą liczbą licencjonowanych aut.mimo wszystko uważam, że powyższa lista w zupełności wystarcza - człowiek w tego typu grach i tak zazwyczaj jeździ 20-30 autami, które najbardziej mu się podobają. tutaj mamy same sportowe superauta(żadnych popierdółek typu golf) czyli auta, którymi ludzie najchętniej jeżdżą w tego typu grach.mnie Shift 2 się podobał. może nie był to symulator, ale od takich rzeczy mam iRacing - za to gra była niesłychanie grywalna i miodna. poza tym i tak czy siak grę kupuje na piecyku, a tu na bank pewnie pojawią się patche dla ludzi chcących mieć lepszą fizykę.




Trwa Wczytywanie