Nowy Medal of Honor to Medal of Honor: Warfighter. Premiera w październiku

Paweł Pochowski
2012/02/23 21:10

Zupełnie niespodziewanie ujawniono dzisiaj kilka szczegółów na temat Medal of Honor 2. Gra nazywać będzie się Medal of Honor: Warfighter.

Nowy Medal of Honor to Medal of Honor: Warfighter. Premiera w październiku

Okazuje się, że Medal of Honor: Warfighter powstaje w tym samym studiu, które stworzyło ostatnią część Medal of Honor - chodzi tutaj oczywiście o Danger Close. To zresztą żadna nowość. Medal of Honor: Warfighter kontynuuje historię Tier 1 Operators. Gra wyposażona zostanie w tryb rozgrywki wieloosobowej, jednak tym razem za jego stworzenie odpowiedzialne będzie Danger Close. W Medal of Honor multi stworzyła ekipa EA DICE. Co ważne - nowy MoH, tak jak informowaliśmy już wcześniej, powstaje na silniku Frostbite 2.0 (tym samym, na którym powstał Battlefield 3). Premiera nowego Medal of Honor jak zwykle - w październiku. Więcej informacji ujawnionych zostanie w przyszłym miesiącu na Game Developers Conference w San Francisco, gdzie odbędzie się pokaz gry.

Pierwsze informacje dotyczące Medal of Honor 2 ukazać miały się szóstego marca. Tym czasem zupełnie niespodziewanie oficjalna nazwa, orientacyjna data premiery czy silnik na którym powstanie gra - ujawnione zostały już dzisiaj. Informację ujawnił m.in. Gameinformer, który powołuje się najnowsze wydanie Official Xbox Magazine.

GramTV przedstawia:

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
24/02/2012 20:25
Dnia 24.02.2012 o 17:46, diabolo20 napisał:

Czyli konsole znowu będą miały paseczki i obniżoną jakość tekstur a PC nie:)

Dnia 24.02.2012 o 17:46, diabolo20 napisał:

Tak wmówmy sobie że na 5 letnich konsolach grafika jest cudna:)

Dnia 24.02.2012 o 17:46, diabolo20 napisał:

Zgadza się z koro konsole mają bebechy z przed 5 lat

Chcesz się dowartościować czy o co chodzi? Nowych konsol nikt nie bedzie wprowadzał na rynek co rok czy dwa lata. Poczekaj sobie na PS4 a będziesz miał "bebechy AD 2013/2014".P.S Pisz poprawnie po polsku -.-

Tenebrael
Gramowicz
24/02/2012 18:00
Dnia 24.02.2012 o 07:22, Henrar napisał:

Był efekciarski, czasem mniej, czasem więcej, ale był. Nie tak jak CoD i późniejsze MoHy - ale wciąż był, głównie dlatego, że w większości misji byliśmy samotnikami, którzy rozpirzali Nazistów aż miło.

Gdyby przyjąć taką definicję efekciarstwa, to należałoby stwierdzić, że jakieś 99% gier jest efekciarskich (bo rozwalamy masę wrogów, samemu nie ginąc). Innymi słowy, Twoje rozumowanie prowadzi tutaj do absurdu.

Dnia 24.02.2012 o 07:22, Henrar napisał:

Co za bzdury. W recenzjach MoH: AA każdy podkreślał, że skrypty rzucają się w oczy i przechodzenie go więcej niż raz nie ma sensu.

Widzisz, sam doszedłeś tutaj do różnicy między MoH:AA a nowymi CoD''ami - w MoH skrypty rzucają się w oczy, gdy przechodzisz go po raz drugi (bo pewne sekwencje zdarzeń się powtarzają zawsze). W CoD skrypty walą po gałach już przy pierwszym przejściu.I zaznaczam po raz wtóry: nie twierdzę, że MoH nie był oskryptowany. Był, jak najbardziej. Tyle, że autorom w wielu miejscach dość skrzętnie udało się te skrypty zamaskować (i dopiero za drugim przejściem widać było, że są). W przypadku CoD twórcy nawet nie zadają sobie minimum trudnu by zatuszować fakt, że rozgrywka to jeden wielki skrypt.

Dnia 24.02.2012 o 07:22, Henrar napisał:

I jak chcesz zobaczyć skrypty w działaniu to zobacz jak wygląda konstrukcja Omaha Beach, czy chociażby misji z Ubootem.

Ależ ja sobie z tego doskonale zdaję sprawę. Powtarzam: nie twierdzę, że skryptów tam NIE MA, tylko że nie rzucają się tak nachalnie w oczy, jak w przypadku kolejnych odsłon CoD.

Dnia 24.02.2012 o 07:22, Henrar napisał:

Lol, Activision i IW już swoje zrobiło - jakoś misję w Charnobylu z pierwszego MW pamięta każdy, kto wtedy grał.

Ok, niech będzie, że jeszcze do czasu pierwszego MW były jakieś innowacje. Natomiast dalej to już jazda na oklepanych schematach i wyświechtanych kliszach.

Dnia 24.02.2012 o 07:22, Henrar napisał:

Cykl wydawniczy będzie dwa razy dłuższy, ale samą grę będą robić tyle samo (przypominam, studia od CoDa się wymieniają). A jeszcze dochodzi do tego fakt, że nowy MoH będzie prawdopodobnie na Frostbite 2.0 (jak każda kolejna gra od EA). Czym to się różni od wydawania gier z jednej serii co rok? Tym, że większości graczom nie będzie to przeszkadzać, bo to przecież dwie serie są.

Jeśli tak w istocie będzie, to podzielam Twoją krytykę. Sam zreszta obawiam się takiego rozwoju wypadków. Jednak mimo wszystko, tutaj trudno jest na razie prorokować, jak się będzie sprawa miała. Dużo zależy od tego, jak różne (lub podobne) będą do siebie te serie, i jak często będą wychodziły kolejne odsłony. Jeśli stanie się to samo co z CoD, to wierz mi, że nie będę Ci dłużny w jechaniu po EA, gdzie tylko popadnie, na równi z CoD''em.

Dnia 24.02.2012 o 07:22, Henrar napisał:

Elite w większości jest darmowy i opłacanie abonamentu nie jest wymagane do zabawy. Poza tym, abonament daje Ci DLC za darmo. I - w przeciwieństwie do Battleloga - lepiej działa.

Hmmm, a na PC to już w końcu działa czy nie? Bo z tego, co pamiętam, były z tym jazdy, i to niemałe ;]

Dnia 24.02.2012 o 07:22, Henrar napisał:

Bo na razie całe DICE musi go patchować :E Poza tym - to EA, oni za długo swoich produktów nie wspierają dodatkami (vice DA:O i te słynne dwa lata wsparcia DLC).

Wiesz, tyle, że DICE tego BF''a na PC patch''uje, Acti na klientów PC-towych leje ciepłym moczem (ale już do wydawania horrendalnie drogich DLC jest pierwsze).Ale zgadzam się, że obie firmy są siebie warte. Tyle, że, moim zdaniem, na zupełnie innych płaszczyznach.

Usunięty
Usunięty
24/02/2012 17:46
Dnia 24.02.2012 o 10:26, doflamingo napisał:

> > zaraz, słabej grafiki? W Heavy Rain? Hmm, coś mi się pomyliło. > Tak wmówmy sobie że na 5 letnich konsolach grafika jest cudna:) Jakość detali to mały problem (zawsze można się przyzwyczaić). gorzej, gdy w grę wchodzi niekiedy bardzo mała liczba klatek na sekunde :)

Zgadza się z koro konsole mają bebechy z przed 5 lat




Trwa Wczytywanie