Sprzedaż gier w Wielkiej Brytanii - Kingdoms of Amalur: Reckoning na szczycie

Adam "Harpen" Berlik
2012/02/13 12:22

Tym razem podium prezentuje się następująco: Kingdoms of Amalur: Reckoning, Final Fantasy XIII-2 i The Darkness II. W zestawieniu debiutują także Catherine oraz Grand Slam Tennis 2.

Sprzedaż gier w Wielkiej Brytanii - Kingdoms of Amalur: Reckoning na szczycie

Wprowadzenie nowej marki na rynek jest niezwykle trudne, ale Electronic Arts udało się zainteresować graczy swoim nowym action RPG-iem zatytułowanym Kingdoms of Amalur: Reckoning, który zajął pierwsze miejsce na liście najlepiej sprzedających się gier w Wielkiej Brytanii. Druga pozycja przypadła w udziale Final Fantasy XIII-2, a trzecią zajął – również debiutant – The Darkness II.

Po raz pierwszy w zestawieniu pojawiła się również Catherine, która jest dopiero dwudziesta, natomiast Grand Slam Tennis 2 – nowa gra sportowa od EA – zajmuje dwudziestą szóstą pozycje. U dołu listy widzimy dwa powroty: na 37. wskoczył Pro Evolution Soccer 2012, a na 39. Disney Universe. Wciąż dobrze sprzedaje się Dead Island, które spadło z 23 na 28 lokatę.

GramTV przedstawia:

40 najlepiej sprzedających się gier w Wielkiej Brytanii w tygodniu zakończonym 11 lutego:

  1. Kingdoms of Amalur: Reckoning
  2. Final Fantasy XIII-2
  3. The Darkness II
  4. Metal Gear Solid HD Collection
  5. FIFA 12
  6. Battlefield 3
  7. Call of Duty: Modern Warfare 3
  8. Assassin’s Creed: Revelations
  9. The Elder Scrolls V: Skyrim
  10. Mario & Sonic: London 2012 Olympic Games
  11. SoulCalibur V
  12. Just Dance 3
  13. Zumba Fitness: Join the Party
  14. Skylanders: Spyro's Adventure
  15. Saints Row: The Third
  16. Rage
  17. Need for Speed: The Run
  18. Zumba Fitness 2
  19. Mario Kart 7
  20. Catherine
  21. LEGO: Piraci z Karaibów
  22. Football Manager 2012
  23. Lego Harry Potter: Years 5-7
  24. Super Mario 3D Land
  25. Batman: Arkham City
  26. Grand Slam Tennis 2
  27. Moshi Monsters
  28. Dead Island
  29. Cars 2
  30. WWE '12
  31. Forza Motorsport 4
  32. Rayman Origins
  33. Mario Kart Wii
  34. Wii Fit Plus
  35. Professor Layton and the Spectre's Call
  36. The Sims 3
  37. Pro Evolution Soccer 2012
  38. Skate 3
  39. Disney Universe
  40. Kinect Sports: Season 2
Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
13/02/2012 15:46

Dnia 13.02.2012 o 14:21, Rizzan napisał:

A co do braku polonizacji. Mi to nie przeszkadza. Haters gonna hate!

Widisz, Tobie to nie przeszkadza a ja z tego powodu nie wezmę tej gry do ręki - zresztą, podobnie jak gier z serii Final Fantasy, a zagrałbym bardzo chętnie lae nie cierpię grać w gry, w których nie wiem o co chodzi i co mam robić.

Usunięty
Usunięty
13/02/2012 14:52
Dnia 13.02.2012 o 12:34, Fang napisał:

Skyrim mi się też nie podoba ale uważam że wykonany jest bardzo dobrze nic mu nie mogę zarzucić od strony ani technicznej ani świata przedstawionego po prostu nie moje klimaty.

brak mechaniki walki, beznadziejne udzwiekownie dialogow, brak glownego watku fabularnego (to co dodali jest ponizej krytki): rzeczywiscie nic do zarzucenia ;]

Dnia 13.02.2012 o 12:34, Fang napisał:

Kingdoms of Amalur to natomiast niedorobiony i kompletnie nieprzemyślany potworek. W tej grze szwankuje absolutnie wszystko od interfejsu i rozwoju postaci przez drętwe postaci, dialogi i animacje poprzez beznadziejny nieklejący się kupy świat...

nie wiem w jaki sposob "szwankuje" Ci interface, jest poprostu konsolowy, taki jak w Skyrmie, ktoremu nie masz nic do zarzucenia. Widac ze nie grales ani minuty i o rozwoju postaci nie masz pojecia, wiec przestan zmyslac. Dialogi sa jakie sa, ale udzwiekownie maja wspaniale, masa dobrze zagranych rol. I tak jak w skyrimie sa questy perelki stojace na wysokim poziomie jak i nudne i wtorne ''idz, zabij, przynies''''nieklejacy sie kupy swiat'' wg Ciebie, dla mnie ciekawszy niz ten ze Skyrima. Ale chetnie poslucham co w nim jest nielogicznego. Bo w skyrimowym wszyscy widza we mnie boga, dziedzica smokow i nadzieje tego swiata, a chwile potem grupka wiesniakow zabija smoka bo mi sie nie chce nawet z nim walczyc :]a ten ''dobry marketing''... ta gra przeszla bez echa w mediach... ZERO marketingu oprocz wypuszczenia dema (ktore tez przeszlo bez szumu).gra na poczatku odrzuca: kamera (ma byc patch) i animacja odbiegajaca od standardow, ale potem jest tylko lepiej. Sadzac po tym co piszesz, nie grales nawet godziny...

Usunięty
Usunięty
13/02/2012 14:21
Dnia 13.02.2012 o 12:34, Fang napisał:

Kolejny raz widać że nawet największy syf można sprzedać dzięki dobremu marketingowi...

To fajny ta gra miała marketing skoro dowiedziałem się o tej grze po wizycie w sklepie, a na gram.pl/gamespot wchodzę codziennie.

Dnia 13.02.2012 o 12:34, Fang napisał:

Kingdoms of Amalur to natomiast niedorobiony i kompletnie nieprzemyślany potworek. W tej grze szwankuje absolutnie wszystko od interfejsu i rozwoju postaci przez drętwe postaci, dialogi i animacje poprzez beznadziejny nieklejący się kupy świat...

Przesadzasz, KoA:R jest po prostu keżualowa (jak 90% gier w dzisiejszych czasach).A co do braku polonizacji. Mi to nie przeszkadza. Haters gonna hate!




Trwa Wczytywanie