DICE straciło trzech pracowników na rzecz ngmoco Sweden

Łukasz Wiśniewski
2012/01/03 18:06

Ekipa ze studia DICE została właśnie odchudzona o trzy osoby. To już kolejne przejecie pracowników związanych z EA, dokonane przez szwedzką filię giganta rynku gier na urządzenia przenośne, ngmoco.

DICE straciło trzech pracowników na rzecz ngmoco Sweden

Pracę postanowiło zmienić trzech wysoko wykwalifikowanych fachowców: starszy programista Torbjørn Lædre (pracował przy Battlefield 3 i Far Cry 2), starszy grafik Wille Wintertidh (pojawił się na liście płac w Medal of Honor, Mirror's Edge i Ghost Recon: Advanced Warfighter), oraz starszy programista Malte Hildigsson (ma na swoim koncie takie projekty jak Battlefield 3, Bulletstorm, czy Mirror's Edge). Łatwo zauważyć, że dwóch z tych panów jakiś czas temu przywędrowało do DICE z firmy Ubisoft...

Przejęcia doświadczonych pracowników w naszej branży to norma. Ciekawiej robi się, gdy ze zmianą firmy wiąże się zmiana platformy, jeszcze ciekawiej, gdy nową platformą są urządzenia przenośne... Dowodzi to niezbicie, jak szybko rozwija się rynek gier przeznaczonych dla wszelakich smartfonów czy tabletów (ngmoco koncentruje się głównie na produktach dla urządzeń firmy Apple). Studio ngmoco Sweden, oddział firmy ngmoco (Next Generation Mobile Company), zostało utworzone w czerwcu 2011 roku przez Bena Cousinsa, wcześniej dyrektora zarządzającego EA Easy Studio. Jeszcze w listopadzie 2011 roku Cousins ogłosił, że szeregi jego ekipy zasilili Tony Davis and Vesselin Efremov ze studia Crytek.

GramTV przedstawia:

Komentarze
18
kotlecik5
Gramowicz
04/01/2012 15:10
Dnia 04.01.2012 o 09:31, Henrar napisał:

A dawniej to niby co się liczyło? Gry? Daj spokój. Tu zawsze chodziło o pieniądze.

Jakoś tak mi się wydaje, że wcześniej to nie było w aż takim stopniu, i gry też były dużo lepsze.

kotlecik5
Gramowicz
04/01/2012 15:10
Dnia 04.01.2012 o 09:31, Henrar napisał:

A dawniej to niby co się liczyło? Gry? Daj spokój. Tu zawsze chodziło o pieniądze.

Jakoś tak mi się wydaje, że wcześniej to nie było w aż takim stopniu, i gry też były dużo lepsze.

Usunięty
Usunięty
04/01/2012 09:31
Dnia 04.01.2012 o 01:06, kotlecik5 napisał:

To jest ten moment, kiedy dla ludzi już nie liczy się robienie dobrych gier, tylko kasa kasa KASA.

A dawniej to niby co się liczyło? Gry? Daj spokój. Tu zawsze chodziło o pieniądze.




Trwa Wczytywanie