Zmieniona fabuła w Metal Gear Rising: Revengeance. Gra nie trafi na PC?!

Patryk Purczyński
2011/12/11 13:49

Nie tylko mechanika rozgrywki w Metal Gear Rising: Revengeance będzie inna niż pierwotnie zapowiadano - poważne zmiany przejdzie także scenariusz. Gra prawdopodobnie trafi wyłącznie na konsole.

Zmieniona fabuła w Metal Gear Rising: Revengeance. Gra nie trafi na PC?!

Projekt, który znaliśmy jako Metal Gear Solid: Rising, odchodzi powoli na wysypisko dziejów. Ogłoszony podczas wczorajszej gali Metal Gear Rising: Revengeance od pierwotnie zapowiadanej przez Hideo Kojimę gry różni się w kilku zasadniczych kwestiach. O pierwszej z nich, rozgrywce, pisaliśmy już w nocy, prezentując także debiutancki trailer.

Okazuje się jednak, że poważnym zmianom ulegnie także fabuła. Akcja MGS: Rising miała toczyć się między wydarzeniami przedstawionymi w drugiej i czwartej części oryginalnej serii, tymczasem twórcy zdecydowali się na przeprowadzkę w czasy po MGS 4. Jak tłumaczą, zmiana ta była potrzebna, by Platinum Games mogło lepiej uwypuklić swój wkład w serię.

GramTV przedstawia:

Jak można przeczytać na oficjalnej stronie gry, Raiden brata się z prywatnymi firmami o charakterze militarnym. Do jego zadań należeć będzie "ochrona ważnych osobistości, przeprowadzanie treningów bojowych i inne cele wyznaczone przez Prywatne Firmy Wojskowe i Ochroniarskie". Polem działań stanie się z kolei odradzający się po krwawej wojnie domowej kraj.

Jest wreszcie trzecia zmiana, która prawdopodobnie rozczaruje część pecetowców. Na oficjalnej stronie Metal Gear Rising: Revengeance słowem nie wspomniano o wersji gry na komputery osobiste. Wśród wymienionych platform docelowych widnieją jedynie Xbox 360 i PlayStation 3. Trudno się jednak temu dziwić, skoro za produkcję odpowiada studio, które nie ma na koncie ani jednej pozycji pecetowej.

Komentarze
37
Lordpilot
Gramowicz
12/12/2011 12:43
Dnia 12.12.2011 o 12:34, Henrar napisał:

> Ludzie, to spin-off, a spin-offy mają to do siebie, że nie mają wiele wspólnego z serią

Dnia 12.12.2011 o 12:34, Henrar napisał:

główną. Poza tym - znowu się pytam: czego Wy tak naprawdę chcecie?

Pewnie "mieć ciastko i zjeść ciastko" :PA tak już calkiem serio - poprzednia koncepcja tego spin-offa mi się jednak bardziej podobała (a jak kroił tego arbuza - no piękne po prostu ;-). Z drugiej strony - przy przeróbce na slasher * też jakoś specjalnie nie rozdzieram szat. Pożyjemy zobaczymy ;-) Co do definicji spin offa - 100% racji, nic dodać nic ująć.*No ale niech wieczne marudy docenią choćby fakt, że nie jest to kolejny spin-off w postaci FPSa :D Bo o to zawsze jest największe rozdzieranie szat ;-) A slasherów w głównym nurcie nie wychodzi ostatnimi czasy jakoś szczególnie dużo.

Usunięty
Usunięty
12/12/2011 12:34
Dnia 12.12.2011 o 12:31, Dared00 napisał:

Jakbyś chociaż zagrał w to Metal Gear Solid, to byś zrozumiał, dlaczego go już nie robią.

Owned :)Ludzie, to spin-off, a spin-offy mają to do siebie, że nie mają wiele wspólnego z serią główną. Poza tym - znowu się pytam: czego Wy tak naprawdę chcecie? Jeszcze więcej tego samego? Przecież w przypadku CoDa czy AC narzekacie na odgrzewane kotlety, ale w przypadku MGS (czy DMC czy innego Maxa Payne''a) chcecie, by serie się nie zmieniały? Hipkryzja, ot co.

Dared00
Gramowicz
12/12/2011 12:31
Dnia 11.12.2011 o 23:51, bobobo napisał:

To skoro robią Metal Gear RISING to niech zrobią Metal Gear SOLID którego chyba większość graczy bardziej woli.

Jakbyś chociaż zagrał w to Metal Gear Solid, to byś zrozumiał, dlaczego go już nie robią.




Trwa Wczytywanie