Informacje

EA o banach: Musimy dbać o zadowolenie naszych klientów

37

W nawiązaniu do ostatnich doniesień o zbanowanych z forum EA osobach, które nie mogą korzystać z zakupionych gier, firma wydała oświadczenie.

EA o banach: Musimy dbać o zadowolenie naszych klientów - obrazek 1

Kilka dni zajęło firmie Electronic Arts zareagowanie na doniesienia, które ujrzały światło dzienne za sprawą serwisu Rock Paper Shotgun. Na stronie można było przeczytać, że amerykański wydawca, banując użytkowników swojego forum, uniemożliwia im korzystanie z legalnie zakupionych gier, które są przypisane do zawieszonego konta.

- Podjęcie takich decyzji nie przychodzi nam łatwo - stwierdził John Reseburg z EA na łamach RPS. - Tym niemniej spójność naszych serwisów i zadowolenie naszych klientów wymaga przejrzystych zasad. W przypadku każdej gry i serwisu oferowanego przez EA bierzemy satysfakcję klientów bardzo poważnie. Nie popieramy oszustw i dążymy do utrzymania integralności naszych gier i forów na wysokim poziomie - kontynuował.

- Wysłuchaliśmy naszych konsumentów i planujemy zmienić naszą politykę. Ta aktualizacja zapewni sprawiedliwe zasady w kwestii zawieszeń - chcemy mieć pewność, że kara będzie odpowiednia do przewinienia - zapewnił Reseburg. Jest to tym istotniejsze, że jeden z użytkowników został permanentnie zbanowany za... użycie w swoim poście cytatu z innego wpisu, który zawierał słowo "e-peen" (pol. sieciowy, elektroniczny penis).

- Wszystkie te aktualizacje kwestii technologicznych wymagają czasu. Tymczasem zachęcamy wszystkich użytkowników do zadawania pytań na temat zawieszeń i naszej polityki w tym zakresie - dodał Reseburg.

37 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
Numenpl

Ta zwracają uwagę co EA spierdzieliło a co EA kochane robi ban na forum i na gry niech lepiej się wogóle nie wypowiadają na temat dbania o klienta bo to nie pierwszy przypadek tak samo było w przy C&C3.

Odpowiedz
G TobiAlex

Przecież to i tak można zgłosić do odpowiednich władz. Fakt faktem, że jak gdzieś przeczytam, iż jakaś gra WYMAGA syfiastego origina to na pewno jej nie kupię.

Odpowiedz
Piterixos

EA dba o zadowolenie klientów...ten koleś, który dostał bana za cytowanie innego użytkownika z pewnością jest bardzo zadowolonym klientem i czuje się poważnie traktowany.

Odpowiedz
G Kafar

żenua tak to ujmę.. a wypowiedz odnosząca się do sytuacji tego pana jest jeszcze bardziej żenująca.

Odpowiedz
CrysisPl

ŻAL.....;(EA,takie usprawiedliwienie możecie wsasdzić se głęboko w SR**E,żałosne naciągarstwo i tyle......

Odpowiedz
1t4chi

kupująć gre EA na origin podpisujesz też umowę seksualną: mogą cię rżnąć jak chcą

poza tym tekst: "Podjęcie takich decyzji nie przychodzi nam łatwo" typowe mydlenie oczu

Odpowiedz
G dariuszp

Sporo punktów EA Origin nie jest zgodne z Polskim i Europejskim prawem. Również ten że nie możecie mieć do nich roszczeń w sądzie. Jak by mi zablokowali dostęp do legalnie zakupionych gier to bym z tego zrobił shitstorm na portalach, napisał do każdego znaczącego się portalu o grach mając nadzieje że podchwycą temat i wniósł pozew (wpierw skargę do UIKOK).

Najlepsze rozwiązanie to nie kupowanie NICZEGO drogą elektroniczną. Albo żądanie zwrotu pieniędzy.

Odpowiedz
G kotlecik5

Mhm, ta, jasne, no, już, aha... To chyba najgorsza wymówka jaką słyszałem, to jest naprawdę z lekka żałosne... Oraz permanentne zbanowanie gościa za cytat zawierający "e-peen" jest chyba jeszcze bardziej debilne i żałosne -_-

Odpowiedz
G Darkstar181

EA dba o klientów rozdając im bany uniemożliwiające granie :)

Odpowiedz
G kodi24

Koniowi to tłumacz, Roseberg -_-

Odpowiedz
1t4chi

> Koniowi to tłumacz, Roseberg -_-
proszę nie obrażać zwierząt, taką papkę to się do ściany mówi

Odpowiedz
G dariuszp

Czy od początku istnienia Origin była choć JEDNA dobra wiadomość na temat tej platformy ?
Bo cały czas mamy tylko:
1. problemy z uslugą
2. problemy z originem
3. bany (nieraz absurdalne) i blokowanie dostępu do legalnie zakupionych gier
4. szpiegowanie
5. handel danymi użytkowników (teraz "przekazywanie danych partnerom")
6. zapowiedź że jak się nie zalogujesz do origin w przeciągu pół roku to Ci usuną wszystko co kupiłeś wraz z kontem
7. informacje że w każdej chwili mogą się wycofać i stracisz wszystko co zakupiłeś
8. nawet jak masz FIZYCZŃĄ grę a jest powiązana z kontem origin to nie będziesz w nią mógł grać albo będzie ograniczona bez tego konta

Pytanie. W KTÓRYM miejscu EA dba o klienta ? Bo ja myślę że jest wręcz przeciwnie. Dla nich klient to jest po prostu zło konieczne. Najlepiej żeby płacił kasę, nic nie chciał i siedział cicho. A i może jeszcze zachwalał to co robią. Tzn niszczą dobre studia i marki (Command & Conquer - ktokolwiek kojarzy jeszcze ?) oraz wypuszcza tandetę.

Potem się dziwić że Bethesda Softworks, twórcy Skyrim lata temu odmówili im gdy EA chciała ich wchłonąć.

Odpowiedz
vegost

EA dba o swoich kilentów.. a to ciekawe. Jak rozumiem z tego co napisali to teraz dopiero wzięli sobie do serca swoją głupotę i mają zamiar zmienić zasady tak ? Świetnie. A ten ban za e-penisa nie będzie odwołany z serwisu orgin i innych zakupionych zgodnie z prawem gier ? Szykuje się proces :) Gówniane tłumaczenie, peta firmy EA. Już dawno mam wyłożone na EA i ich gry. Gadanie prostaka co ma w kieszeni miliony i robi z ludzi, którzy mu dali te miliony kryminalistów i oszustów. Do domu Roseberg czyi za kraty mam nadzieję.

Odpowiedz
G Yezu

Hmmm... Czyżby EA stwierdziło, że ludzie kupują ZA DUŻO oryginalnych gier i pora trochę wspomóc piratów?

Odpowiedz
G Isildur

EA się stacza coraz bardziej... Czas się zastanowić czy aby na pewno chce się kupować ich gry... Ban na forum = uniemożliwienie gry w legalnie zakupiona kopię, bezsens i paranoja ze strony EA... Żal mi ich polityki... Niech dalej tak traktują klientów to szybko się o tym przekonają, ja cenny jest klient, który zostawia pieniądze za ich produkty.

Odpowiedz
Cygi

Najlepsze jest końcowe oświadczenie, że mamy zadawać pytania, itp.

Ja się pytam gdzie te pytania w razie czego:
a) do supportu technicznego? - jedyne co słyszę, to relacje, że jest głucho i nikt nie odpowiada.
b) na forum? - byle temat/post nie po myśli EA i z miejsca usuwanie + ban.

Zatem czego oni teraz oczekują...

Na deser z cyklu "marzenie ściętej głowy":
Chciałbym, żeby Rockstar znalazło takie fundusze, żeby mogło wykupić EA i roznieść ich na wszystkie strony świata.

Odpowiedz
Legendarny_ziom

a polacy znowy narzekają :( , dostał bana na forum? dobrze, nie trzeba było nic pisać, nie rozumiem co to za konieczność pisać cos co nie dosyc ze łamie regulamin to jeszcze nic nie wniesie bo ludzie przeczytają i zleją to całkowicie, nie pisz, olej = masz spokój.
Co do Origina to nie miałem żadnych kłopotów z tą usługą jak do tej pory, nawet najmniejszych, wiec kupcie sobie lepsze kompy i łącza, nie zbierajcie syfu na dysku i bedzie git. Origin to bardzo dobra usługa i naprawde dobrze funkcjonuje, wybór serverów przez przeglądarke? żaden problem, odpalam, zamykam przeglądarke i gram, no.... ale jesli nie którym uruchamia sie przeglądarka 30 minut to moge zrozumieć ze mają problemy.

Odpowiedz
G Isildur

> a polacy znowy narzekają :( , dostał bana na forum? dobrze, nie trzeba było nic pisać,
> nie rozumiem co to za konieczność pisać cos co nie dosyc ze łamie regulamin to jeszcze
> nic nie wniesie bo ludzie przeczytają i zleją to całkowicie, nie pisz, olej = masz spokój.
> Co do Origina to nie miałem żadnych kłopotów z tą usługą jak do tej pory, nawet najmniejszych,
> wiec kupcie sobie lepsze kompy i łącza, nie zbierajcie syfu na dysku i bedzie git. Origin
> to bardzo dobra usługa i naprawde dobrze funkcjonuje, wybór serverów przez przeglądarke?
> żaden problem, odpalam, zamykam przeglądarke i gram, no.... ale jesli nie którym uruchamia
> sie przeglądarka 30 minut to moge zrozumieć ze mają problemy.
Czytałeś newsa? Nie dość, że dostali bana na forum to jeszcze EA zablokowała im możliwość grania w legalnie zakupione gry...

Odpowiedz
G dark_master

> a) do supportu technicznego? - jedyne co słyszę, to relacje, że jest głucho i nikt nie
> odpowiada.
nie wiem jak obecnie, ale tak jeszcze z rok temu sprawy załatwiali od ręki, aż sam się zdziwiłem jak to sprawnie poszło.

Odpowiedz
Piterixos

>/ciach/
Ahhhhhh jak mnie dziwi takie podejście...Ja nie mam problemu, inni go mają lub wspomagają w jakiś sposób tych co mają (np posty w tym temacie), tak więc ja jestem fajny, a ci inni to narzekacze i buce z kiepskimi kompami i łączami (ciekawe po czym to stwierdzasz), więc zasługują na moją pogardę.A druga sprawa to to, że w ogóle chyba nie przeczytałeś w czym rzecz...

Odpowiedz
Cygi

> nie wiem jak obecnie, ale tak jeszcze z rok temu sprawy załatwiali od ręki, aż sam się zdziwiłem jak to sprawnie poszło.
Kiedyś może było lepiej, ale naprawdę - dziś jedyne co się słyszy, to to, że jest głuchy telefon.Tak jakby wiedzieli, że są problemy, że ludzie są poirytowani, i celowo olewają sprawy, bo przecież ludzie wyłożyli kasę.

Odpowiedz
Vadero

Tracę szacunek do EA :]
BC2 kupiłem z chęcią teraz sobie odpuszczę :]
Wydam pieniążki na SR3 albo Skyrima :]

Odpowiedz
G Blackhand

> ...
> Tak jakby wiedzieli, że są problemy, że ludzie są poirytowani, i celowo olewają sprawy,
> bo przecież ludzie wyłożyli kasę.
Może właścicielami EA są tak naprawdę jacyś Polacy (pytanie retoryczne)? W końcu to przecież takie typowo polskie podejście do klienta - "jak zapłaciłeś, to spadaj i nie zawracaj gitary".

Odpowiedz
G Feallan

Polacy nie mają monopolu na chamstwo.Bezczelny ten Reseburg. Typowa marketingowa papka, może taki gadać przez 10 minut, i tak nie będzie wiadomo, o czym to.A BF3 i tak się sprzedaje. Kaska leci do EA.

Odpowiedz
G Tenebrael

Cóż, życzę więc EA, by doznali takiej samej "dbałości", jaką oni serwują klientom. W jaki sposób? Pozostawiam domyślności i wyobraźni "poszanowanych" klientów.

Odpowiedz
G EnslavedEagle

EA oczywiście dba o swoich klientów. Dba o to, by nie usłyszeli z ust ludzi nastawionych krytycznie/cynicznie do tej firmy żadnych niewłaściwych komentarzy. Ani na forum, ani w grach, jak się zdaje. Sprawa blokad gier miała zostać załatwiona już kilka miesięcy temu - i jak dotąd widocznie nikt tego nie ruszył. Może tak jest im po prostu wygodniej?

Przez chwilę interesowałem się sprawą, gdyż sam o niej pisałem. Żadnemu z klientów, któremu zablokowano dostęp do gier, nie odpowiedzieli w żaden sposób pracownicy pomocy technicznej i supportu na żywo poprzez czat. EA zadeklarowała, że sprawę zamykają i nie zamierzają o niej dyskutować z nikim kiedykolwiek. Po prostu - decyzja została podjęta, a wy, klienci wydający ciężko zarobioną kasę na nasze pensje - zadowólcie się środkowym palcem.

Odpowiedz
G SarenkaB

W tym momencie zastanawiam się kto siedzi w EA o dba o jego wizerunek. Serio, takiemu Blizzardowi i masie innych firm jakoś udaje się mydlić oczy milionom a EA swoim idiotycznym podejściem samo się obsmarowuje.

Odpowiedz
G mr-nadol

Szkoda słów. Jeśli nic się nie zmieni, nie kupię już nic od nich. Silnej woli starczy.

Odpowiedz
G gracz_155

Kpina w żywe oczy?
Ogólnie wszyscy są przeciw piractwu "kradzieży gier przez użytkowników"
To proponuje teraz w drugą stronę piętnujmy KRADZIEŻ gier prze producenta

Odpowiedz
doflamingo

EA nieźle się stacza, a ich perełka $$3 raczej też się stacza ze swojej popularności :)
http://statsie.com/battlelog.battlefield.com (podgląd takich statystyk to chyba jedyny plus odpalania przeglądarkowej gry :D)
O ile się nie mylę, To lewa górka Oct to start bety, a ta druga to start pełnej wersji gry.

Odpowiedz
Piotrek54321

Mam nadzieję, że w odpowiedzi zobaczymy specjalność Amerykanów, czyli pozew.

Odpowiedz
G L33T

Ehh to jedziemy.> a polacy znowy narzekają :(
Wiadomość z ostatniej chwili: jest na co. Tylko trzeba czytać a nie bronić omfg-gry-tylko-dla-dojrzałych-graczy (czyt Battlefield 3).> , dostał bana na forum? dobrze, nie trzeba było nic pisać,
> nie rozumiem co to za konieczność pisać cos co nie dosyc ze łamie regulamin to jeszcze
> nic nie wniesie bo ludzie przeczytają i zleją to całkowicie, nie pisz, olej = masz spokój.
Ban na forum EA = ban na gry EA, rozumiem że wydanie dajmy na to 550 zł na gry a potem nie możliwość ich odpalenia za napisanie e-pen (lol) na forum jest ok ? Ciekawe ciekawe, ile i czego bierzesz bo owy środek musi być mocny ? Cytując jednego pana odpowiedzialnego za twoją ulubioną grę "Are You high?!".> Co do Origina to <ciach>
Problem z origin ?1) Nie zgodna z prawem licencja (nie tylko z Polskim ale też prawem UE)2) Skanuje wszystko i to dosłownie, przepraszam ale co EA ma do mojego telefonu i zeznań podatkowych ? Rozumiem że promujesz sieciowy ekshibicjonizm i wszystko masz podpięte pod fejs-bullshit ?Pre-order ME 3 papa, bo w nim mimo że na konsoli też ma być Origin.

Odpowiedz
G Namaru

> a polacy znowy narzekają :( , dostał bana na forum? dobrze, nie trzeba było nic pisać,
> nie rozumiem co to za konieczność pisać cos co nie dosyc ze łamie regulamin to jeszcze
> nic nie wniesie bo ludzie przeczytają i zleją to całkowicie, nie pisz, olej = masz spokój.
> Co do Origina to nie miałem żadnych kłopotów z tą usługą jak do tej pory, nawet najmniejszych,
> wiec kupcie sobie lepsze kompy i łącza, nie zbierajcie syfu na dysku i bedzie git. Origin
> to bardzo dobra usługa i naprawde dobrze funkcjonuje, wybór serverów przez przeglądarke?
> żaden problem, odpalam, zamykam przeglądarke i gram, no.... ale jesli nie którym uruchamia
> sie przeglądarka 30 minut to moge zrozumieć ze mają problemy.
Zgadzam się z tobą w 99,999%. Origin jest super, ale nie tylko on. Wiecie co jeszcze jest zajebiste? Niewolnictwo. To jest to. Pomyślcie. Bycie niewolnikiem to nieustające wakacje - zabierają cię do ciepłego kraju (ah te palmy). Troszczą się o Ciebie - dają jeść, pić, dach nad głową i to wszystko za free. Co lepsze już nigdy nie będziesz musiał się przejmować się tym, że stracisz pracę! Nigdy więcej bezrobocia Twój nowy pan da Ci mnóstwo zajęć do wykonania. Dodatkowo nie zarzekasz na brak towarzystwa bo zawsze inny niewolnik jest w pobliżu. Jak spróbujesz uciec to pan wyśle ludzi aby Cię szukali - zobacz jak mu na Tobie zależy. Podsumowując: fajny klimat, masa nowych znajomych, brak bezrobocia, zapewniony posiłek, dach nad głową i komuś nareszcie na Tobie zależy. Jednym słowem żyć nie umierać!

Odpowiedz
G Vojtas

> [..] Jednym słowem żyć nie umierać!
Buehehe, nigdy nie patrzyłem na to w ten sposób. No cóż, najwyraźniej wszędzie można znaleźć plusy, trzeba tylko zdjąć czarne okulary. ;)

Odpowiedz
G Kadaj

No lol, ta cała sytuacja to jakiś absurd. xD

Ale w sumie mi to wisi, póki EA będzie wydawać dobre gry, nie przestanę ich kupować. ;p

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
Najnowsze
Lubisz nas?