Microsoft: Granie "w chmurze" to śpiew przyszłości

Michał Ostasz
2011/11/15 20:04
4
0

Brian Prince z firmy Microsoft na Game Developers Conference China 2011 podzielił się swoimi przemyśleniami na temat serwisów OnLive i Gaikai. Jest on zdania, że mają one potencjał, ale...

Microsoft: Granie

... do grania "w chmurach" jeszcze daleka droga. Prince w rozmowie z dziennikarzami serwisu Gamasutra powiedział, że tego typu usługi wciąż są skazane na ograniczenia w rodzaju braku tytułów AAA na wyłączność i małej ilości użytkowników korzystających z szerokopasmowego dostępu do internetu, co według niego jest problemem nawet w USA.

Zdradził on również, że szykowane są pewne funkcje związane z rzeczoną "chmurą" dla Xboksa. Właśnie się tym zajmuję i muszę przyznać, że jest to ekscytujące, ale nie mogę powiedzieć Wam nic więcej, bo mógłbym wylecieć przez to z pracy. Pytanie tylko czy chodziło mu o Xboksa 360 czy też jego planowanego następcę?

GramTV przedstawia:

Warto przypomnieć informacje o tym, że wraz z nową aktualizacją dashboarda Xboksa 360 pojawi się opcja przechowywania naszych save'ów właśnie "w chmurze". Niektórzy twierdzą, że owy update miałby zostać udostępniony jeszcze w listopadzie.

Źródła: VG247, Gamasutra

Komentarze
4
Dared00
Gramowicz
16/11/2011 10:11
Dnia 15.11.2011 o 23:07, rhyz napisał:

Wrzucanie sejwów z gier na chmure to pierwszy krok, pytanie tylko ile za te usluge MS sobie policzy.

Wliczone w cenę Golda.

Usunięty
Usunięty
15/11/2011 23:07

Wrzucanie sejwów z gier na chmure to pierwszy krok, pytanie tylko ile za te usluge MS sobie policzy.

Usunięty
Usunięty
15/11/2011 22:02
Dnia 15.11.2011 o 21:45, Klimat napisał:

IMO chodzi o xboxa 360, bo do nastepcy jeszcze dłuuuuga droga :P

Pewnie będzie za jakieś 2-3 lata. To chyba nie tak długo?Myślę że oprócz zapisów gier MS planuje szersze powiązanie xboxa z "chmurą". Ciekawe co to będzie bo chyba nie gry jak na OnLive?




Trwa Wczytywanie