W TES V: Skyrim możesz grać bez końca. Jest trailer z animacjami

Patryk Purczyński
2011/11/11 18:55

Dzięki zadaniom generowanym losowo i przy uwzględnieniu poziomu rozwoju głównego bohatera rozgrywka w The Elder Scrolls V: Skyrim nigdy się nie kończy. Szczegóły omawia Todd Howard.

W TES V: Skyrim możesz grać bez końca. Jest trailer z animacjami

- W tę produkcję możesz grać bez końca - zapowiedział na łamach Wired Todd Howard, twórca The Elder Scrolls V: Skyrim. RPG ma zaimplementowany system losowych zadań, które są generowane na podstawie postępów w rozgrywce. Przedstawiciel Bethesdy podał dwa przykłady: karczmarz może poprosić głównego bohatera o zrobienie porządku z bandytami w miejscu, do którego gracz jeszcze nie dotarł, a alchemik zlecić poszukiwania 10 rzadkich kwiatów.

Wariantów, jak twierdzi Howard, jest nieskończoność. Na tym jednak nie koniec - pomniejsze zadania są uzupełnione przez zlecenia frakcji, jak Thieves Guild czy Dark Brotherhood. Kiedy gracz wykona wszystkie założone przez skrypty questy, będzie mógł przystąpić do losowych misji, jak choćby wykradnięcia drogocennych kamieni czy zabicia sklepikarzy rozsianych po świecie Skyrim.

Najwięcej radości nie da jednak, według Howarda, samo wykonywanie kolejnych zadań, a cała otoczka i niezwykłe, napotkane przez gracza miejsca. - Świat jest prawdopodobnie tą rzeczą, która odróżnia Skyrim od pozostałych gier. Wydaje się taki rzeczywisty, a przy jego eksploracji jest dużo dobrej zabawy - stwierdził przedstawiciel Bethesdy.

GramTV przedstawia:

Na deser prezentujemy trailer, na którym można zobaczyć wiele zachwycających animacji z The Elder Scrolls V: Skyrim.

Komentarze
36
Usunięty
Usunięty
14/11/2011 10:48

No zobaczymy :) Ja zawsze staram się zrobić wszelkie dostępne questy więc możliwe, że Skyrim szybciej mi się znudzi niż go skończę. Ale o tym przekonam się dopiero jak wyjdzie w wersji GOTY bo na razie nie kupuję Skyrima :)

Usunięty
Usunięty
13/11/2011 11:13

Pograłem w wątek główny chwilę i na razie mi się podoba :) ale ta gra nie WIELKA głownie dzięki swojej różnorodności i wielkości. Po 20 godzinach gry dotąd mi się tylko jeden element lochów tak wyraźnie powtórzył...a tak to każda jaskinia jest inna :) no i mnóstwo misji...i nie mówię tu o losowych :D

Usunięty
Usunięty
13/11/2011 10:40

Dnia 12.11.2011 o 13:33, Headbangerr napisał:

I tutaj pytanie do tych, co już grają - czy główny wątek fabularny jest długi i ciekawy. Bo jeśli tak, to mogę uznać, że cała reszta gry i zwiedzanie rozległych terenów jest tylkio "przy okazji".

Podłączam się do pytania. W całej serii najgorszym elementem zawsze była fabuła, więc koniecznie trzeba postawić pytanie czy ktoś w końcu poświęcił nad tym troche czasu w Bethesda, czy skupili się na stworzeniu sto-dwuciestego-pierwszego dungeonu?




Trwa Wczytywanie