Assassin's Creed Revelations na PC bez niechlubnego DRM-u

Patryk Purczyński
2011/11/10 15:09

Ubisoft idzie na rękę graczom i w przypadku Assassin's Creed Revelations rezygnuje ze swoich okrytych złą sławą zabezpieczeń. Połączenie z siecią będzie wymagane tylko raz.

Assassin's Creed Revelations na PC bez niechlubnego DRM-u

Użyte przez Ubisoft po raz pierwszy na początku 2009 roku zabezpieczenia, wymagające nieustannego połączenia z siecią podczas rozgrywki w trybie dla pojedynczego gracza, nie pojawią się w Assassin's Creed Revelations - ogłosili przedstawiciele francuskiej firmy za pośrednictwem serwisu Rock Paper Shotgun.

DRM był obiektem wielu petycji, których autorami byli niezadowoleni gracze. Wydawało się, że władze Ubisoftu nic sobie z tego nie robią. Zabezpieczenia wykorzystali chociażby w Driver: San Francisco i From Dust, jednak po pewnym czasie uległy one złagodzeniu. W przypadku Revelations kampanię będzie można przechodzić bez połączenia z serwerami francuskiej firmy.

GramTV przedstawia:

Sprawny internet będzie jednak potrzebny - ale tylko podczas pierwszego odpalenia nowego Assassin's Creeda. Po tym, jak gra zostanie aktywowana, będzie można do woli hulać po Konstantynopolu.

Przypominamy, że dziś do sieci trafił premierowy zwiastun Assassin's Creed Revelations. Zapraszamy do obejrzenia.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
11/11/2011 15:43

Już Heroes 6 miały ten złagodzony system, który się sprawdził, więc nie widzę powodu, żeby go nie użyć w nowym AC.

johnywol
Gramowicz
11/11/2011 13:29

@Kamyk_84Ale to już problem TP że cię rozłączało - jeżeli dalej tak masz to powinieneś to zgłosić. Większość osób nie miała żadnych problemów z rozłączaniem, podobnie jak ja (nie licząc pierwszego tygodnia, kiedy zaatakowali hakerzy). Tak więc nie rozumiem tych złośliwości. Poza tym zapisywanie save''ów na serwerze UBI też było kapitalnym pomysłem. Mając znajomego, który też miał AC2 mogłem do niego pójść i wystarczyło się zalogować na swoim koncie i kontynuować grę.Nie podobało mi się natomiast rozwiązanie z multi w Brotherhood, gdzie była już masa problemów z podłączeniem do gry - oby to rozwiązali

Usunięty
Usunięty
11/11/2011 02:40

To prawda, zabezpieczenie to było pomyłką, doskonale pamiętam mękę grania w ACII na neostradzie gdzie dosyć często mnie z netem rozłączało. Aczkolwiek trochę to zabezpieczenie wytrzymało :P




Trwa Wczytywanie