S.T.A.L.K.E.R. 2 - szczegóły. Wyższe wymagania sprzętowe, wersja na PS3 mało prawdopodobna

Patryk Purczyński
2011/10/10 15:18

Siergiej Grigorowicz ujawnił kilka interesujących informacji na temat gry S.T.A.L.K.E.R. 2. Najbardziej niepocieszeni powinni być właściciele PS3 - na ich konsoli gra się raczej nie pojawi.

S.T.A.L.K.E.R. 2 - szczegóły. Wyższe wymagania sprzętowe, wersja na PS3 mało prawdopodobna

S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie miał wyższe wymagania sprzętowe od swoich poprzedników - już teraz zapowiadają przedstawiciele GSC GameWorld. Jak podaje Dsogaming za Siergiejem Grigorowiczem, ukraińska ekipa chce zadbać o to, by jej najnowsza produkcja miała jak najwyższą jakość grafiki. Mniejszą wagę przywiązuje natomiast do efektów specjalnych, jak choćby rozmywania obrazu w ruchu.

Pełnoprawna kontynuacja głośnego tytułu z 2006 roku nie będzie zrealizowana w hollywoodzkim stylu. GSC GameWorld chce przede wszystkim ukazać atmosferę panującą na skażonym terenie, pragnie też uzyskać jak największy realizm. Nie obawiajcie się zatem, S.T.A.L.K.E.R. 2 nie stanie się kolejną grą w stylu CoD-a.

"Dwójka" zostanie oparta na autorskim silniku. Powstawał on przez ostatni rok i, co ciekawe, nie będzie licencjonowany. Nasi sąsiedzi zza wschodniej granicy wychodzą z założenia, że na rynku jest kilku większych graczy, z którymi i tak nie mają szansy konkurować, dlatego swój autorski engine wszystkim chętnym oddadzą za darmo. GSC GameWorld stworzyło tę technologię, gdyż, jak mówi Grigorowicz, poznawanie innego silnika zajęłaby pracownikom studia więcej czasu. Poza tym, własny produkt ukaże postsowiecką rzeczywistość w odpowiednim stylu.

GramTV przedstawia:

S.T.A.L.K.E.R. 2 był zapowiadany jako gra na trzy platformy: PC, X360 i PS3. Właściciele dwóch pierwszych nie mają się raczej czego obawiać, niezbyt prawdopodobny wydaje się za to debiut na konsoli Sony. Projekt co prawda już teraz działa na tym sprzęcie, ale ostateczna decyzja o premierze na PS3 zapadnie bliżej premiery - wszystko zależy od tego, w jakim stanie będzie wówczas gra właśnie w tej wersji.

Do tej pory nie było nam dane obejrzeć żadnych materiałów audiowizualnych ze S.T.A.L.K.E.R.-a 2 - i wygląda na to, że zmieni się to nieprędko. Grigorowicz zdradza, że jego ekipa zacznie je wypuszczać około sześć miesięcy przed premierą. Ta wciąż zaplanowana jest na przyszły rok.

Komentarze
41
Usunięty
Usunięty
14/10/2011 09:45

Grałem w 3 czesci jestem grą, klimatem zaskoczony jedynie co to silnik graficzny do wymiany.Kazda cześć Stalkera jest mile widziana. jedynie ostatnia cześć była dość krótka i to muszą zmienić.Ale najlepsza pozostaje Cień Czarnobyla i licze ze następna przebije Cień.

Usunięty
Usunięty
13/10/2011 15:51

Moim zdaniem S.T.A.L.K.E.R powinien być grą tylko i wyłącznie PC tową,aby nie było problemów które ma Rage lub miewał Crysis 2 - a że wymagania będą wyższe/,to przecież logiczne,pierwsza część ma już swoje lata i nowy,ładniejszy silnik jest mile widziany.

Usunięty
Usunięty
13/10/2011 15:41

Ojjjj z tymi wymaganiami to się obawiam, że będzie dla mnie jak z pierwszym S.T.A.L.K.E.R.em. Czyli gra zarżnie mi na dzień dobry kompa i sprowokuje do kupna nowego sprzętu. A co do wydań konsolowych ... prywatnie uważam, że "rozbudowany FPS na konsole" to oksymoron.




Trwa Wczytywanie