Czy tak będą wyglądać wymagania sprzętowe Metro: Last Light?

Patryk Purczyński
2011/10/10 18:02

W serwisie systemrequirements.in pojawiły się minimalne i zalecane wymagania sprzętowe Metro: Last Light. Trudno ocenić ich wiarygodność, ale i tak warto rzucić okiem.

Czy tak będą wyglądać wymagania sprzętowe Metro: Last Light?

Metro 2033 wymagało potężnego, jak na swoje czasy, zestawu podzespołów. Nie może zatem dziwić, że gracze wyczekują na zalecane konfiguracje Metro: Last Light. W sieci znaleźliśmy już pierwsze dane na ten temat, jednak nie zostały one potwierdzone przez producenta lub wydawcę. Z pewnością dają jednak choć przybliżony wgląd na to, jaki pecet będzie trzeba przygotować na premierę nowej produkcji 4A Games.

Minimalne wymagania sprzętowe Metro: Last Light:

  • System operacyjny: Windows XP, Vista lub Windows 7
  • Procesor: Intel Core 2 Duo @ 2,4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5200+
  • RAM: 1 GB
  • HDD: 8 GB wolnego miejsca na dysku
  • Grafika: karta z pamięcią 512 MB (nVidia GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 2900)
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9
  • DirectX: wersja 9.0

Zalecane wymagania sprzętowe Metro: Last Light:

  • System operacyjny: Windows XP, Vista lub Windows 7
  • Procesor: Intel Core 2 Quad @ 3,0 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3,4 GHz
  • RAM: 2 GB
  • HDD: 8 GB wolnego miejsca na dysku
  • Grafika: karta z pamięcią 1 GB (nVidia GeForce GTX 275 / ATI Radeon HD 5870)
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9
  • DirectX: wersja 9.0

GramTV przedstawia:

Powyższe konfiguracje pochodzą z serwisu o bardzo wymownym adresie, systemrequirements.in. Jego redakcja sama podkreśla, że nie są to oficjalne wymagania. Udało jej się natomiast uzyskać konfigurację, na jakiej grają testerzy:

  • Procesor: i7 2,30 GHz
  • RAM: 6 GB
  • Grafika: GTX-480

Metro: Last Light zadebiutuje na platformach PC, PS3, X360 i WiiU w przyszłym roku.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
11/10/2011 00:45

"6 GB RAM zapewne wystarczy do komfortowej rozgrywki, podobnie jak GeForce GTX serii 4xx." - Tego ostatniego bym nie był taki pewien, wystarczy wziąć na cel kastraty Palita, jak chociażby GF GTX 460 768M SE. Na minimalnych może pogramy, na średnich - trudno powiedzieć.Wymagania gier ostatnio dość mocno poszły w górę, przez co na całkiem dobrym sprzęcie możemy liczyć co najwyżej na średnie detale przy rozdzielczości Full HD. Teoretycznie konsole cały czas hamują rozwój PC, jednak ostatnio widać zmiany w tej dziedzinie. Po części na pewno jest to wina słabej optymalizacji gier, z drugiej strony - jak w przypadku BF3 - kluczową platformą dla twórców gier coraz częściej zaczyna być PC.

Usunięty
Usunięty
11/10/2011 00:45

"6 GB RAM zapewne wystarczy do komfortowej rozgrywki, podobnie jak GeForce GTX serii 4xx." - Tego ostatniego bym nie był taki pewien, wystarczy wziąć na cel kastraty Palita, jak chociażby GF GTX 460 768M SE. Na minimalnych może pogramy, na średnich - trudno powiedzieć.Wymagania gier ostatnio dość mocno poszły w górę, przez co na całkiem dobrym sprzęcie możemy liczyć co najwyżej na średnie detale przy rozdzielczości Full HD. Teoretycznie konsole cały czas hamują rozwój PC, jednak ostatnio widać zmiany w tej dziedzinie. Po części na pewno jest to wina słabej optymalizacji gier, z drugiej strony - jak w przypadku BF3 - kluczową platformą dla twórców gier coraz częściej zaczyna być PC.

Usunięty
Usunięty
11/10/2011 00:12

O, a ci panowie po raz kolejny wywindują wymagania gry na orbitę a później dadzą 40 metrów kwadratowych poziomu a później... loading i kolejne 40 metrów.




Trwa Wczytywanie