Zobacz trailer Binary Domain i poznaj tajniki Systemu Konsekwencji

Patryk Purczyński
2011/10/08 14:45

Okazuje się, że w Binary Domain dużą rolę odegra zaufanie pomiędzy poszczególnymi członkami zespołu. Jak dużą? Można się o tym przekonać oglądając nowy trailer.

Zobacz trailer Binary Domain i poznaj tajniki Systemu Konsekwencji

SEGA zamieściła w sieci nowy zwiastun Binary Domain. Materiał koncentruje się na Systemie Konsekwencji. W tej strzelaninie taktycznej gracz jest dowódcą kilkuosobowego oddziału, którego członkom wydaje rozmaite komendy. Jeśli główny bohater cieszy się w swoim zespole sporym zaufaniem, podkomendni bez zająknięcia przyjmą polecenia. Jeśli natomiast nie ufają swojemu dowódcy, mogą się zbuntować.

To z kolei skutkuje nieskoordynowanym działaniem, a wręcz chaosem na polu bitwy - każdy z członków oddziału zaczyna bowiem podejmować dalsze kroki na własną rękę. Drugorzędną rolę odegrają dialogi, ale warto o nich wspomnieć w formie ciekawostki. Gdy relacje dowódca-podwładni układają się należycie, rozmowy są prowadzone w normalnym tonie, w momencie gdy zaufanie spada, z wypowiedzi bije ironia, a atmosfera robi się ciężka.

GramTV przedstawia:

Poziom zaufania będzie zależał od trafności wydanych wcześniej komend. W akcji System Konsekwencji w Binary Domain możecie zobaczyć na poniższym trailerze. Gra ma zaplanowany europejski termin wydania na 17 lutego przyszłego roku, a jej platformami docelowymi są Xbox 360 i PlayStation 3. Więcej na jej temat przeczytacie w naszych wrażeniach z gamescomu.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
10/10/2011 08:17
Dnia 09.10.2011 o 00:20, Gzyp_666 napisał:

Motyw z zaufaniem do dowódcy...beznadziejny. Jak pokazywali tę scenkę z "Low Trust", to myślałem, że gość prowadzi bandę sfochowanych baletnic, a nie oddział wyszkolonych żołnierzy.

Z drugiej strony nie wiemy co doprowadziło do takiej sytuacji. Może w poprzedniej misji zginął członek oddziału, bo dowódca dał ciała. Może nie była to też pierwsza taka sytuacja. Za mało pokazali, żeby ocenić system na dłuższą metę.

Dnia 09.10.2011 o 00:20, Gzyp_666 napisał:

A wpływ zaufania na fabułę i rozgałęzienia? Raczej już standard, nie ma się czym jarać.

Standard - gdzie? Jeżeli filmik nie pokazał tylko jakiegoś wyjętego z kontekstu fragmentu, to rozbieżność jest pomiędzy "pani snajper ginie na misji", a "pani snajper jest LI głównego bohatera i wszystko jest cacy". Być może pierwsza opcja sprawi, że zamiast podążać za rozkazami z góry oddział wyruszy na krucjatę na własną rękę, dając dostęp do zupełnie innych misji i/lub misji oglądanych z innej strony, rozwiązywanych inaczej, aż do zupełnie innego zakończenia.Gdzie to niby jest standard, bo mi osobiście przychodzą do głowy pojedyncze gry na przestrzeni bardzo długiego czasu - a tego standardem nazwać nie można.Anyway - coraz bardziej podoba mi się ta gra. Uniwersum wydaje mi się inspirowane Gunnm (aka Battle Angel Alita) zmiksowanym trochę z Armitage III - dwie z grupy moich ulubieńców - jestem przynajmniej zaintrygowany.

Usunięty
Usunięty
10/10/2011 08:17
Dnia 09.10.2011 o 00:20, Gzyp_666 napisał:

Motyw z zaufaniem do dowódcy...beznadziejny. Jak pokazywali tę scenkę z "Low Trust", to myślałem, że gość prowadzi bandę sfochowanych baletnic, a nie oddział wyszkolonych żołnierzy.

Z drugiej strony nie wiemy co doprowadziło do takiej sytuacji. Może w poprzedniej misji zginął członek oddziału, bo dowódca dał ciała. Może nie była to też pierwsza taka sytuacja. Za mało pokazali, żeby ocenić system na dłuższą metę.

Dnia 09.10.2011 o 00:20, Gzyp_666 napisał:

A wpływ zaufania na fabułę i rozgałęzienia? Raczej już standard, nie ma się czym jarać.

Standard - gdzie? Jeżeli filmik nie pokazał tylko jakiegoś wyjętego z kontekstu fragmentu, to rozbieżność jest pomiędzy "pani snajper ginie na misji", a "pani snajper jest LI głównego bohatera i wszystko jest cacy". Być może pierwsza opcja sprawi, że zamiast podążać za rozkazami z góry oddział wyruszy na krucjatę na własną rękę, dając dostęp do zupełnie innych misji i/lub misji oglądanych z innej strony, rozwiązywanych inaczej, aż do zupełnie innego zakończenia.Gdzie to niby jest standard, bo mi osobiście przychodzą do głowy pojedyncze gry na przestrzeni bardzo długiego czasu - a tego standardem nazwać nie można.Anyway - coraz bardziej podoba mi się ta gra. Uniwersum wydaje mi się inspirowane Gunnm (aka Battle Angel Alita) zmiksowanym trochę z Armitage III - dwie z grupy moich ulubieńców - jestem przynajmniej zaintrygowany.

Madoc
Gramowicz
09/10/2011 11:40
Dnia 09.10.2011 o 00:20, Gzyp_666 napisał:

Motyw z zaufaniem do dowódcy...beznadziejny. Jak pokazywali tę scenkę z "Low Trust", to myślałem, że gość prowadzi bandę sfochowanych baletnic, a nie oddział wyszkolonych żołnierzy.

Też odniosłem takie wrażenie. Nie wiem, po co biorą ze sobą karabiny, jak odmawiają ataku na wroga.




Trwa Wczytywanie