Shadowgun - zobaczcie gameplay i drżyjcie!

Rafał Dziduch
2011/09/14 21:23

Czy jest jeszcze ktoś, kto wątpi w siłę smatfonów, jako maszynek do grania? Jeśli tak, niech zerknie na gameplay z Shadowgun. Premiera gry już 28 września w App Store.

Gameplay nie jest wprawdzie nowy, ale ponieważ wcześniej jakoś go przeoczyliśmy, a premiera tuż za rogiem, teraz nadrabiamy zaległości. Najważniejsze, że Shadowgun prezentuje się pod względem graficznym tak, jakby był grą na "duże" konsolę, a nie na smartfony. Przyznacie chyba, że wygląda mocarnie? Jak w tym kontekście wypada nadchodząca premiera handhelda od Sony?

GramTV przedstawia:

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
15/09/2011 22:59

Nieźle wygląda, ale mi się wydaję, że grafika na PS Vita i tak byłaby przynajmniej trochę lepsza... PS. Ja przy bieganiu nawet nie podnoszę tak wysoko nóg jak ten gość w grze XP

Usunięty
Usunięty
15/09/2011 16:59

Tegra 2 nie ma jeszcze takiej wydajności jak FX5200, a te dual core są znacznie słabsze od Atomów, bo to jest ARM i nie ma co porównywać. Nie patrzcie na taktowanie, tak jak niektórzy patrzą na ilość pamięci w grafikach myśląc że więcej = lepiej. Poza tym to jest gra na Iphone, który ma znacznie słabsza grafikę od Samsunga Galaxy S i na nim to działa więc to po prostu kwestia optymalizacji i pójścia na ustępstwa w kwestiach szczegółów itd. Gra również wychodzi na telefony na Androidzie, żeby nie było, że jestem stronniczy, chociaż tutaj będzie wymagała tegry... Chociaż są aplikacje, które pozwalają gry na tegrę na zwykłych jednordzeniowcach. nVidia jak zwykle sobie w kulki leci...Sama nVidia powiedziała że tegra będzie miała wydajność starych Core 2 duo za kilka lat dopiero. Nie ta architektura i inne priorytety (żywotność baterii).

Usunięty
Usunięty
15/09/2011 10:25

u mnie też brakuje literki "r". Nie jesteś sam :]




Trwa Wczytywanie