Są pierwsze noty polskiego FPS-a Hard Reset

Patryk Purczyński
2011/09/09 21:15

[Zaktualizowano] Prestiżowy magazyn Game Informer i holenderska witryna technoid.nl oceniły Hard Reset. Powstały w polskim studiu Flying Wild Hog pecetowy FPS nie ma się czego wstydzić!

Są pierwsze noty polskiego FPS-a Hard Reset

78/100 to ocena, jaką od redaktora pisma Game Informer otrzymał powstały nad Wisłą FPS Hard Reset. Hojniejszy był recenzent holenderskiego technoid.nl, który dał 4,5 gwiazdki na 5 możliwych, co w skali 1-100 daje 90 oczek. Obaj dziennikarze produkcję polskiego Flying Wild Hog krytykują przede wszystkim za krótką kampanię - GI podaje, że wystarcza ona ledwie na cztery godziny!

- Ale to były dobre cztery godziny - zastrzega recenzent pisma. [Aktualizacja] Twórcy Hard Reset odnieśli się do powyższych doniesień. - To nieprawda. Wielokrotnie powtarzaliśmy, że czas rozgrywki dla gracza okazjonalnego szacujemy na 8-10 godzin, z kolei zatwardziali gracze będą w stanie ukończyć kampanię w 7-8 godzin - zapewnił Artur Maksara z Flying Wild Hog (dzięki, byverter). [Koniec aktualizacji]

GramTV przedstawia:

- Szanuję gry, które podejmują jedną kwestię, ale robią to należycie. Zrobienie walki, od której Resistance czy Halo mogłyby podpatrzeć parę rzeczy, jest wielkim osiągnięciem, biorąc pod uwagę, że jest to debiutancki projekt studia. Nie będę winił uważnie pilnujących swego budżetu graczy, że nie kupią tego tytułu, ale sam już nie mogę się doczekać na kolejne dzieło Flying Wild Hog - to cenzurka, jaką polskiej grze wystawia Game Informer.

Dziennikarz holenderskiej witryny Hard Reset chwali natomiast za możliwość przejścia kampanii na kilka sposobów oraz piękną grafikę. Na ile te opinie pokrywają się z rzeczywistym stanem rzeczy? Na własnej skórze będziecie mogli przekonać się o tym już we wtorek.

Komentarze
59
Usunięty
Usunięty
22/09/2011 19:49
Dnia 21.09.2011 o 21:58, Simplexxx napisał:

Przecież ta gra na premierze kosztowala tyle samo co Dead Island, wiec gdzie ta niższa cena?

Zalezy do czego porównujesz... wez choby Bulletstorma i juz będzie wygladało to inaczej.

Usunięty
Usunięty
21/09/2011 21:58

"krótkość trybu dla pojedynczego gracza jest choć po części rekompensowana przez niższą od standardowej premiery cenę"Przecież ta gra na premierze kosztowala tyle samo co Dead Island, wiec gdzie ta niższa cena?

Usunięty
Usunięty
12/09/2011 15:38

4 godziny to niestety totalna porażka biorąc pod uwagę brak multiplayera:/




Trwa Wczytywanie