Król Artur II - wrażenia z prezentacji

gram.pl
2011/09/05 17:30
4
0

Na targach gamescom 2011 dziennikarze mieli okazję zapoznać się z warstwą taktyczną i strategiczną gry Król Artur II. Nie było co prawda możliwości samodzielnej gry, ale przedstawicielki studia Neocore szczegółowo przedstawiały rozmaite elementy rozgrywki.

Cała prezentacja gry Król Artur II opierała się o dwa przygotowane buildy, jeden był tylko i wyłącznie bitwą, drugi służył do przedstawienia mapy strategicznej. Jako, ze najpierw wprowadzono mnie w arkana walki, zacznijmy od tego. Pierwsze dwie rzeczy, które do razu rzuciły mi się w oczy na polu bitwy to rozmiar jednostek i obecność sił powietrznych. Oddziały są teraz znacznie liczniejsze i zbliżają się liczebnością do tego, co znamy z serii Total War. Przykładowo jednostka łuczników liczyła sobie 120 do 160 żołnierzy, a nie 36 czy 48 chłopa jak w pierwszej części. To naprawdę robi różnicę, bitwy przestaną być kameralnymi potyczkami.

Obszerny artykuł, w którym Lucas the Great dzieli się swoimi wrażeniami i przypuszczeniami opartymi o prezentację gry Król Artur II, znajdziecie klikając w czerwona belkę poniżej:

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
06/09/2011 00:56

Przynajmniej są uczciwi jeśli chodzi o animacje podczas walki. Jak ogląda się gameplay trailer z jakiegokolwiek Total War to zawsze jest "wooow! Jak realistycznie walcza!" a jak się zagra to to wszystko jakoś nie tak wygląda, tutaj za to widać uczciwie co i jak (poza tym jedynka nie była złą grą ale szczerze? Potrzeba jej było więcej reklamy... ;(

Lucas_the_Great
Redaktor
Autor
05/09/2011 18:11
Dnia 05.09.2011 o 17:43, metronom napisał:

A belka gdzie? ;-]

Zjadł ją Fomoraig znany jako ZłyTag. Już jest nowa.

Usunięty
Usunięty
05/09/2011 17:50

Nie ma. Dla zainteresowanych: http://www.gram.pl/art_9g7fHe4_Krol_Artur_II_wrazenia_z_prezentacji.html




Trwa Wczytywanie