Ubisoft: To rynek sprawił, że zrebootowaliśmy serię Ghost Recon

Michał Ostasz
2011/08/22 13:18

Ghost Recon: Future Soldier, który pojawi się w marcu 2012 roku będzie rebootem serii, z którą gracze zdążyli się już zżyć. Dlaczego firma Ubisoft zdecydowała się na taki krok? Zapraszamy do dalszej lektury!

Ubisoft: To rynek sprawił, że zrebootowaliśmy serię Ghost Recon

Ghost Recon: Future Soldier to świeży powiew po dwóch częściach Ghost Recon Advanced Warfighter. Przypomnijmy, że "dwójka" pojawiła się w sklepach już blisko cztery lata temu. Thomas Leroux, jeden z producentów Future Soldier, w wywiadzie dla serwisu VG247 powiedział, że potrzebne było nowe podejście do Ghost Recon gdyż zmienił się rynek oraz sami gracze.

Chcieliśmy to zrobić kiedy kończyliśmy prace nad Ghost Recon Advanced Warfighter, spojrzeliśmy na rynek i na gry jakie się wtedy ukazywały - wszystko z wielu powodów się zmieniło. Nie tylko konkurencja, ale także to w jaki sposób ludzie grają. Dlatego powiedzieliśmy sobie: "Zostajemy przy siłach specjalnych, trzymamy się technologii przyszłości, ale jednocześnie nie chcemy być zacofani jeśli chodzi o sterowanie i nowe style grania.

Leroux powiedział, że reboot serii był jedyną możliwością wcielenia tego planu w życie. Cały jego zespół chciał, aby nowa gra była bardziej "nowoczesna".

GramTV przedstawia:

Jak wpłynie to na ostateczny produkt? Z całą pewnością Ghost Recon: Future Soldier będzie łatwiejszy niż poprzednicy. Czy to dobrze? Oceńcie sami.

Ghost Recon: Future Soldier będzie dostępne na PC, PlayStation 3, Xboksa 360, Nintendo Wii, PSP i DSa.

Źródło: VG247

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
22/08/2011 21:14

"Ubisoft: To rynek sprawił, że zrebootowaliśmy serię Ghost Recon"Pewnie, pewnie. Chcieliśmy mieć swoje własne Call of Duty ale jesteśmy na to za ciency.

dariuszp
Gramowicz
22/08/2011 18:30

No platformie Steam się nie dziwię tutaj. Konto rejestrowane jest na Ubi. Co za tym idzie - nawet jak Ci zrefundują grę to klucz przepada. Więc sprawą musi się zająć bezpośrednio Ubi.Ubi z kolei do działania się nie pali. Dopóki nie odzyskam pieniędzy za tego gniota który pochodził u mnie 30 min (dopóki go nie zawiesił DRM) mam zamiar wyciągać tą sprawę przy każdym temacie o Ubi gdzie tylko dam radę.Cieszę się że przynajmniej na MetaCritic ocena From Dust wystawiana przez użytkowników maleje z godziny na godzinę.

Usunięty
Usunięty
22/08/2011 16:38
Dnia 22.08.2011 o 16:23, Vojtas napisał:

> Odsyłają z powrotem do Steam kręcąc, że nie powinienem w ogóle rejestrować gry ani odpalać > uPlay (sic!) [..] w porównaniu do EA czy nawet Steam to nawet się nie umywają :/ Jeśli tak, to sprawą zapewne chętnie się zajmie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta. A na razie pozostaje piętnować tych dziadów, gdzie tylko się da. @ Gram, napiszcie coś o tym! >:[

Akurat to nie tylko w Polsce, bo z racji tego, że mieszkam w UK to posłużyłem się przykładami 1986 case of Gordon v Selico http://en.wikipedia.org/wiki/Gordon_v_Selico oraz misrepresentation act of 1967 (z racji zmiany wymagań sprzętowych oraz edytowania postów na forum) a także prawami konsumenckimi.A oficjalna odpowiedź od Steam wygląda tak:Hello,Thank you for contacting Steam Support.As with most software products, we do not offer refunds or exchanges on games, DLC or in-game items purchased on our website or through the Steam Client.Please review Section 4 of the Steam Subscriber Agreement for more information. http://www.steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreementWe will make an exception and refund preorders as long as the request is received prior to the release of the game. This only applies to preorders purchased from your account, preordered titles received or sent through the Steam Trading system cannot be refunded.Technical support for this title is handled by a third party support department - please follow the instructions below to contact the support provider to troubleshoot this issue:Title: From DustLink: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=4700-ROSN-2703a kochane Ubi po telefonie tylko update''owało mi na stronie, że "your claim is being currently reviewed"




Trwa Wczytywanie