Oficjalne wyniki sprzedaży dwóch rekordowych części Call of Duty

Patryk Purczyński
2011/08/04 11:45

W niespełna 50 milionach egzemplarzy sprzedały się łącznie dwie ostatnie odsłony Call of Duty - Black Ops i Modern Warfare 2. A Modern Warfare 3 ma być jeszcze popularniejsze...

Oficjalne wyniki sprzedaży dwóch rekordowych części Call of Duty

Nazywanie serii Call of Duty jedną z najpopularniejszych w ostatnich latach w branży rozrywkowej nie było ani trochę przesadzone. Świadczą o tym oficjalne wyniki sprzedaży Call of Duty: Black Ops i Modern Warfare 2, które debiutowały odpowiednio w zeszłym roku i dwa lata temu. Pierwsza z wymienionych sprzedała się dotąd w oszałamiającej liczbie 25 milionów sztuk, wynik drugiej jest zaledwie o trzy miliony gorszy.

Powyższe rezultaty przedstawił Eric Hirshberg, szef Activision Publishing. Na tym jednak nie koniec pozytywnych wieści dla Activision Blizzard. Jak poinformował bowiem prezes spółki Bobby Kotick, liczba dotychczas złożonych zamówień na Modern Warfare 3 znacznie przewyższa dokonania ubiegłorocznej, rekordowej przecież, odsłony.

GramTV przedstawia:

Produkcja Infinity Ward, pomimo silnej konkurencji ze strony Battlefielda 3, wydaje się być zatem pewniakiem do ustanowienia kolejnego rekordu sprzedaży. Modern Warfare 3 na sklepowe półki trafi w połowie listopada.

Komentarze
25
Usunięty
Usunięty
08/08/2011 10:17

Ja będę posiadaczem obydwu gier i mam nadzieje że CoD mnie nie zawiedzie, BF3 napewno nie :)

Usunięty
Usunięty
04/08/2011 19:28
Dnia 04.08.2011 o 18:23, Mercuror napisał:

Powiedz to producentom najlepszych sprzętów RTV, AGD, itd.

Rozmawiamy o branży gier więc tak bezsensowne odbijanie piłeczki jest ciutkę nie na miejscu

Dnia 04.08.2011 o 18:23, Mercuror napisał:

Oczekiwanie od mainstreamowej marki ambitności zakrawa na głupotę, to tak jakby mieć pretensje do Lady Gaga, że jej piosenki nie są lepsze od utworów Mozarta.

No wybacz ale nie wiem czy zauwazyłeś pewną tendencję na rynku , od momentu kiedy tego typu "masówki" jak MW zaczeły sprzedawać się w tak gigantycznych ilościach cała rzesza producentów zaczeła powielać rozwiązania ( czy to gameplayowe, czy nawet biznesowe ) z rzeczonej marki spychając na jeszcze dalszy plan produkcje wymagajace od gracza czegoś więcej niż jednej szarej komórki . Nie twierdze że jest to głowna przyczyna ale jest to jedna z tych które mają wpływ na całośc branży. Nikt nie oczekuje od MW komplikacji ale jego sukces ma olbrzymi wpływ na zanik ambitniejszych produkcji ( nie mówię o tytułach indie tylko o produkcjach AAA )

Dnia 04.08.2011 o 18:23, Mercuror napisał:

Porównujesz RPG z FPS pod względem długości gry, wszystko w porządku? Poza tym pytam się Ciebie co jest mało skomplikowanego, a Ty mi odpowiadasz "no bo wszystko jest mało skomplikowane". I co ma czas gry do komplikacji rozgrywki?

Komplikacja a czas rozrywki ... a nie widzisz zależnosci ? trudno tłumaczyć nie będe.porównuje hybryde fps/rpg do fps-a tak wszystko w jak najlepszym porządku. Przejscie rzeczonego dema z pominięciem wszystkich zadań pobocznych stylem siłowym też zajmuje więcej czasu niż przejscie całego MW2 ....Komplikacja...... jeśli moje wcześniejsze stwierdzenie nie było dość dobitne. Podaj mi JEDEN element który w którejkolwiek odsłonie MW może otrzymać miano skomplikowanego" , albo nawet inaczej ocierającego się o jakiekolwiek ślady skomplikowania.

Dnia 04.08.2011 o 18:23, Mercuror napisał:

Jeśli jest tylko "ambitnie", to należałoby spuścić na tę kwestię zasłonę milczenia.

Z tym ze częsciej widzimy tą pierwszą opcję jest tylko "efektownie"....tona osomu wybuchów wianków i innych cudów na kiju ...gdzie zadanie gracza jest ograniczone do parcia na przód z góry wybraną scieżką oskryptowaną tak że o odmiennosci przy kolejnej probie przejscia nie ma najmniejszej mowy.I tak rozbudowując to co napisał Phobos_sLubię czasem zjeść Big-Maca ale .... CZASEM.A w chwili obecenej to niedługo bedzie wybór między bigmakiem, hamburgerem albo cheesburgerem ...i to wszystko ...niby co innego ale jednak niezbyt się od siebie różnią ....ot papkaBo do tego prowadzi tak gigantyczna sprzedaż tego typu odgrzewanego kotleta jakim jest MW

Usunięty
Usunięty
04/08/2011 18:23
Dnia 04.08.2011 o 15:09, SimplyLucas napisał:

A nie powinna bo jest to pole do popisu dla szybkiego zarobku jak najmniejszym kosztem

Powiedz to producentom najlepszych sprzętów RTV, AGD, itd.

Dnia 04.08.2011 o 15:09, SimplyLucas napisał:

I dlatego wszystkim którzy jednak odstają od tego "stereotypu" pozostaje wbić zęby w sciane bo bezmózga papka dla mas zalewa rynek

Sorry, gry powstały po to, by dostarczać rozrywki. I tylko po to. Nie twierdzę, że przez to gry ambitne mają zakaz bytu, ale zawsze będą skazane na przebywanie w swojej niszy. Oczekiwanie od mainstreamowej marki ambitności zakrawa na głupotę, to tak jakby mieć pretensje do Lady Gaga, że jej piosenki nie są lepsze od utworów Mozarta.

Dnia 04.08.2011 o 15:09, SimplyLucas napisał:

Cały jest mało skomplikowany jeden wielki scriptfest i nic poza tym , czasd gry na najwyzszym poziomie trudnosci przy MW2 w moim wypadku poniżej 6 godzin.....dla przykładu w 6 godzin nie zdążyłem przejść połowy press dema DX:HR...DEMA !

Porównujesz RPG z FPS pod względem długości gry, wszystko w porządku? Poza tym pytam się Ciebie co jest mało skomplikowanego, a Ty mi odpowiadasz "no bo wszystko jest mało skomplikowane". I co ma czas gry do komplikacji rozgrywki?

Dnia 04.08.2011 o 15:09, SimplyLucas napisał:

> > 6. Musi być efektownie. > Czemu miało by nie być? Jeśli jest tylko "efektownie" to należałoby spuścić na ta kwestię zasłonę milczenia.

Jeśli jest tylko "ambitnie", to należałoby spuścić na tę kwestię zasłonę milczenia.




Trwa Wczytywanie