Sucker Punch: Wykupienie przez Sony nie wpłynie na to jak pracujemy

Michał Ostasz
2011/08/03 12:18
0
0

Chris Zimmerman, jeden z założycieli studia Sucker Punch (autorzy nieSławny: inFamous 2) przekonuje, że wykupienie jego firmy przez Sony nie wpłynie na styl pracy tej utalentowanej ekipy.

Sucker Punch: Wykupienie przez Sony nie wpłynie na to jak pracujemy

Wczoraj japońska firma ogłosiła wykupienie studia Sucker Punch. Będzie to już szesnaste wewnętrzne studio tego giganta.

Nie sądzę, aby w jakikolwiek sposób wpłynęło to na naszą codzienną pracę - mówi Zimmerman dziennikarzom serwisu Gamespot. Wszyscy, którzy byli tu przez ostatnie 12 lat są tu z nami nadal. Wciąż dążymy do tych samych celów. I wciąż pracujemy nad tymi samymi rzeczami. Mamy nadzieję, że ta sytuacja pozwoli nam realizować projekty, które będą zarówno innowacyjne, jak i najlepsze w swej klasie.

Po chwili dodaje:

Wypracowaliśmy sobie wysoką pozycję i chcemy się na niej utrzymać.

GramTV przedstawia:

Redaktorzy spytali także Zimmermana o serię Sly Cooper, którą teraz zajmuje się deweloper Sanzaru Games.

Po skończeniu prac nad Sly 3 zaczęliśmy tworzyć inFamous. Zajęło nam to bardzo dużo czasu, gdyż braliśmy udział w poszukiwaniach firmy, która przejmie markę Sly Cooper. Kiedy tylko Sony skontaktowało się z Sanzaru wiedzieliśmy, że to właściwi ludzie do tej roboty.

Byli wielkimi, ale to naprawdę wielkimi fanami Sly'a. Wiedzieli "czym to się je". Mieli oni swoje pomysły na serię i świadomość tego, co uczyniło ją tak popularną. To było ekscytujące także dla nas.

Źródło: VG247

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!