CD Projekt zaprasza: poznajcie bohaterów The First Templar

Patryk Purczyński
2011/07/14 10:25

Polski wydawca gry The First Templar pragnie zaprezentować trzy materiały wideo, na których przybliża graczom postacie występujące w produkcji Haemimont Games. Gotowi na seans?

CD Projekt zaprasza: poznajcie bohaterów The First Templar

Polska premiera sklepowego wydania The First Templar już jutro. CD Projekt postanowił przybliżyć nieco produkcję bułgarskiego studia Haemimont Games serią trailerów, pokazujących w akcji poszczególnych bohaterów gry. Wypowiadane podczas filmików kwestie zostały opatrzone polskimi napisami.

The First Templar - Celian

The First Templar - Roland

GramTV przedstawia:

The First Templar - Marie

Zachęceni? Jeśli tak, to... do zobaczenia jutro w sklepach!

Komentarze
22
Zekzt
Gramowicz
14/07/2011 21:32

Największy ból W1 to jest kulawa obsługa dwurdzeniowych procesorów [po części spowodowana silnikiem właśnie] i tu leżał największy ból.Bo gra mocno bazuje na taktowaniu procesora, zwłaszcza jego pierwszego jajka [core0].Robiłem kiedyś test na moim domyślnym takcie procka czyli 3.0 i na moim profilu stabilnego OC na 4.0, przy 4.0 płonąca wyzima ma około 25-27 klatek w najgorszych momentach, na domyślnym takcie 18-19 więc różnica jest znaczna.Jeśli REDzi chcieli do mechanizmu chowania miecza w pochwę dorobić faktycznie jakąś fizykę to problem mógł być spory, nie mniej zaprojektowanie takiej pochwy tylko w designie uchwytu niepełnego [na zasadzie widać ostrze ale miecz widać, że trzyma się na kawałku jakiegoś uchwytu] to o ile nie robili by tego partacznie, nie powinno sprawiać problemów [jak pamiętam było coś takiego w formie hakpacka do pierwszego NVN który tez jest na aurorze]

Usunięty
Usunięty
14/07/2011 20:12

Wygląda strasznie kiepsko...wielkiej przyszłości tej grze nie wróżę.

Vojtas
Gramowicz
14/07/2011 20:02
Dnia 14.07.2011 o 16:51, Pietro87 napisał:

Poza tym - naprawdę wierzysz, że nawet na takim silniku jak aurora kawałek zakodowanego modelu robi az taką różnice ?

Nie mam pojęcia. Moje gdybanie jest tu bezużyteczne, bo i moja wiedza na temat silników jest nikła. Owszem, biorąc to na zdrowy rozsądek brzmi absurdalnie - bo niby jak taki drobiazg jak pochwa może dramatycznie zmniejszyć liczbę fps? Z drugiej strony, nie wszystko co brzmi niedorzecznie takim jest w tej branży. Co zaś się tyczy W1 - myślę, że Redzi postawili sobie zbyt ambitny plan, a później w trakcie mocno już zaawansowanych prac okazało się, że nawet zmieniona Aurora będzie sobie łamać zęby i nie da się tego nijak przeskoczyć bez drastycznych zmian w designie gry. Piję oczywiście do

Spoiler

płonącej Starej Wyzimy

. Krótko mówiąc przesadzili w fazie projektowania i nie było możliwości optymalizacji bez kompletnego rozgrzebania aktu V.




Trwa Wczytywanie