Bethesda: Nie musimy upraszczać Skyrim, by trafić z nim do szerokich grup odbiorców

Patryk Purczyński
2011/07/09 09:52

Przedstawiciele Bethesdy chcą iść pod prąd i obiecują rzeczy, które są niczym miód na serce zatwardziałych graczy. The Elder Scrolls V: Skyrim. nie będzie uproszczony.

Bethesda: Nie musimy upraszczać Skyrim, by trafić z nim do szerokich grup odbiorców

Wielu już znalazło się takich, którzy w imię otwierania się na nowe grupy odbiorców postanowili nieco uprościć nowe odsłony swoich, słynących wcześniej z bezkompromisowych rozwiązań, serii. Choć takie działania wydają się być wśród producentów nową modą, Bethesda nie zamierza ulegać temu, niezbyt mile widzianemu w pewnych kręgach graczy, trendowi.

- Szczerze mówiąc, tworzenie gry bardziej przystępnej nie jest rzeczą, która zaprząta nam głowy. Doszliśmy do wniosku, że dotrzemy do wielu odbiorców właśnie z taką grą, jaką chcemy zrobić - mówi dyrektor projektu Todd Howard, mając na myśli The Elder Scrolls V: Skyrim. Jak twierdzi, jego ekipa zamiast upraszczać ten tytuł, woli sprawić, by gracze nie czuli się skołowani, jak działo się to w przypadku poprzedniej odsłony.

- W Oblivionie zaczynałeś grę, ale po trzech godzinach stwierdzałeś, że chcesz wrócić do początku, ponieważ gdzieś podjąłeś złą decyzję. Chcemy załagodzić to zjawisko. Sądzę też, że w Skyrim lepiej działa sterowanie. Jest bardziej przejrzyste - zaznacza Howard.

GramTV przedstawia:

Grupy docelowej dla tegorocznego hitu Bethesdy upatruje chociażby w... fanach Call of Duty. - To największa gra na świecie, a jest przecież przeznaczona dla zatwardziałych graczy, ma nawet elementy RPG w multiplayerze. Tam są odbiorcy, a my staramy się stworzyć naszą produkcję bardziej z myślą o nas samych i innych ludziach, którzy dużo czasu poświęcają na granie - dodaje.

Premiera The Elder Scrolls V: Skyrim zaplanowana jest na 11 listopada. Gra jednocześnie ukaże się na platformach PC, PS3 i X360.

Komentarze
75
Usunięty
Usunięty
12/07/2011 13:12

@wolverineCholera, jakbym czytał o sobie - dokładnie ten sam schemat. Również sądziłem, iż Oblivion utrzyma poziom Morrowind''a tyle że zaoferuje adekwatną do czasów grafikę i fizykę. Również pre-order. Również rozczarowanie. I - nie wiem jak ty - ale u mnie doszła obietnica dozgonnego nie kupienia żadnej gry Bethesdy. Nigdy.@Gerwind"Mam bardzo cichą nadzieję (wręcz przeczącą zdrowemu rozsądkowi), że jednak Skyrim będzie nieco ambitniejszy od Obliviona"Na Twoim miejscu porzuciłbym tą nadzieję. Tym bardziej, że nic ambitnego nigdy się dobrze (albo inaczej - równie dobrze jak chłam) nie sprzedaje. Vide Torment.

Usunięty
Usunięty
12/07/2011 11:48
Dnia 11.07.2011 o 21:04, Gadon napisał:

ale skoro ma wyjść na konsole to będzie w ch** uproszczony

Tak, jak uproszczony był Morrowind, który też na konsole wyszedł?Konsole to zuo.

Usunięty
Usunięty
12/07/2011 11:39
Dnia 11.07.2011 o 21:04, Gadon napisał:

ale skoro ma wyjść na konsole to będzie w ch** uproszczony

Morrowind był na konsoli.




Trwa Wczytywanie