Blisko 90 proc. przychodów firmy Paradox Interactive pochodzi w tym roku z sektora dystrybucji cyfrowej. Dyrektor wykonawczy studia krytykuje politykę sprzedawców detalicznych.
Blisko 90 proc. przychodów firmy Paradox Interactive pochodzi w tym roku z sektora dystrybucji cyfrowej. Dyrektor wykonawczy studia krytykuje politykę sprzedawców detalicznych.
Nie pozostawia przy tym suchej nitki na szefach sieci sklepów. - Już ich nie potrzebujemy. Oni nie działają z pożytkiem dla branży. Nie byli dobrym partnerem dla kreatywnej części przemysłu, dla wynajdywania nowych, fajnych gier - stwierdza.
- Ludzie skarżą się wydawcom, że na rynku pojawiają się wyłącznie kontynuacje. Dzieje się tak, ponieważ to sprzedawcy chcą sequeli. Mogą wtedy robić swoje diagramy prezentujące wyniki sprzedaży. Jednym z czynników uniemożliwiających większą kreatywność w grach były relacje ze sprzedawcami - dodaje Wester.
Dajcie znać w komentarzach, jak odbieracie opinię szefa Paradox Interactive.