EA: Dragon Age II odebrał nam pewną grupę fanów

Patryk Purczyński
2011/06/15 13:55

Frank Gibeau nie kryje rozczarowania z powodu dyspozycji Dragon Age II. - Straciliśmy część fanów - przyznaje i zapowiada, że krytyczne głosy zostaną wzięte pod uwagę przy produkcji "trójki".

EA: Dragon Age II odebrał nam pewną grupę fanów

- Byliśmy wyraźnie rozczarowani przyjęciem Dragon Age II przez wiernych fanów. Zawsze pragniemy, by byli tak samo podekscytowani, jak my - mówi Fran Gibeau, szef EA Games. - Z samej gry jesteśmy bardzo dumni. Staraliśmy się wdrożyć pewne innowacje, wypróbować inne rzeczy w kwestii walki i sposobu przedstawienia historii. Niektórym to się bardzo spodobało. Fakt jest taki, że Dragon Age II przyciągnął wielu nowych fanów do tej marki - stwierdza.

- Będąc szczerym muszę jednak przyznać, że część fanów straciliśmy. Nie byli zadowoleni z pewnych innowacji i rzeczy, które zrobiliśmy. Rozumiemy to i wsłuchujemy się w te głosy - zapewnia i gwarantuje, że BioWare skorzysta ze wsparcia graczy przy pracach nad Dragon Age III.

GramTV przedstawia:

- Ray Muzyka i Greg Zeschuk od dawna są blisko fanów i doskonale rozumieją ich potrzeby. Jeśli pójdą w kierunku innowacyjności i świeżości, co spodoba się pewnej grupie, a innej nie, wezmą to pod rozwagę. Już myślimy nad kolejnym projektem i nad dalszą ewolucją gry - dodaje Gibeau.

Pod koniec maja samokrytykę złożył Mike Laidlaw z BioWare'u. - Zgadzam się, że są pewne aspekty w DA II, które nie tylko mogą, ale wręcz muszą być poprawione w następnych częściach. Takie są właśnie nasze cele - mówił.

Komentarze
99
Usunięty
Usunięty
30/06/2011 23:06

Ja tam nie wierzę że polityka BW się zmieni. Od kiedy trafili pod skrzydła EA to jakaś totalna kicha. ME jest fajną grą DAO również jest ok ( nie należy zapominać że prace nad DAO rozpoczęto bodaj w 2006 roku ) Od kiedy wydają pod elektronikami wygląda to coraz słabiej :-( Nie sądzę że wezmą pod uwagę głosy fanów :-( Tracą część starych fanów za to zyskują nowych - na niejednym forum czytałem pieśni zachwytu nad DA2. Chodzi o dotarcie do mas, więc im łatwiej i szumniej tym lepiej .... niekoniecznie dla graczy

Usunięty
Usunięty
17/06/2011 23:15
Dnia 17.06.2011 o 22:58, michal_w napisał:

Jeżeli Obisidan dał ciała przy AP to co można powiedzieć na tema DA: Origins i DA2? Chyba już tylko dno i 2 m mułu. Mam tu na myśli warstwę techniczną, oczywiście.

Tutaj mi chodziło sam poziom grafiki. Gdy ma się dobry engine, a kupe jezeli chodzi o grafe ;)Z da 1 nie miałem problemów. DA2 sie wysypywał przy DX11. Nie mniej na DX9 chodził bez problemów.

Dnia 17.06.2011 o 22:58, michal_w napisał:

A jak już jesteśmy przy DX11 i DA2. Na GTX 460 1GB, Phenom II x4 945 (3 GHz) + 6 GB RAM jest niegrywalne ze względu na małą ilość FPS, czyli optymalizacja praktycznie nie istnieje.

Tryb DX11 jest sfailowany ;) Dziwić się mam? Nie mam czego. Kazdy wiedział co najwyzej moze dostać po 16miechach. Nie dopracowany szajs.

Dnia 17.06.2011 o 22:58, michal_w napisał:

Wiem, że nie jest to wiele jak na rok 2011 ale gdy weźmiemy pod uwagę oficjalne wymagania i sam wygląd to powinno spokojnie wystarczyć. A tu tnie się jak wściekłe. DA2 nadaje się do czegokolwiek dopiero od latki 1.02, która wyszła dopiero miesiąc po premierze - jak dla mnie epic fail.

Jak zmienisz na dx9 tez sie da grać, tak wiem czepiam sie.Absolutnie ich nie bronie, tylko chodzi mi o jeden szczegól, czego to wina ;)Odp pospiechu i dania 4 liter przez ludzi, a nie DXa, samego Engineu, czy kij wie czego.BW dało ciała, to juz pisalem. Nie wiem, po co na mnie wylatujesz >.<

Dnia 17.06.2011 o 22:58, michal_w napisał:

AP był grywalny już od pierwszego dnia po premierze.

Nie mniej idealem tez nie był :)

Usunięty
Usunięty
17/06/2011 22:58
Dnia 17.06.2011 o 14:50, Zgreed66 napisał:

Gra to nie tylko silnik: Unreal Engine 3 -> Alpha Protocol Silnik był do dupy? Czy moze Obsidian dal ciała?

Jeżeli Obisidan dał ciała przy AP to co można powiedzieć na tema DA: Origins i DA2? Chyba już tylko dno i 2 m mułu. Mam tu na myśli warstwę techniczną, oczywiście.A jak już jesteśmy przy DX11 i DA2. Na GTX 460 1GB, Phenom II x4 945 (3 GHz) + 6 GB RAM jest niegrywalne ze względu na małą ilość FPS, czyli optymalizacja praktycznie nie istnieje. Wiem, że nie jest to wiele jak na rok 2011 ale gdy weźmiemy pod uwagę oficjalne wymagania i sam wygląd to powinno spokojnie wystarczyć. A tu tnie się jak wściekłe.DA2 nadaje się do czegokolwiek dopiero od latki 1.02, która wyszła dopiero miesiąc po premierze - jak dla mnie epic fail. AP był grywalny już od pierwszego dnia po premierze.




Trwa Wczytywanie