E3 2011: Prawie ośmiominutowy gameplay Sniper: Ghost Warrior 2

Patryk Purczyński
2011/06/10 15:23

Polska produkcja oparta na technologii CryEngine 3? To trzeba zobaczyć! Możemy to zrobić dzięki gameplayowi Sniper: Ghost Warrior 2, upublicznionemu przez IGN.

E3 2011: Prawie ośmiominutowy gameplay Sniper: Ghost Warrior 2

Portal IGN udostępnił w sieci spore fragmenty rozgrywki z polskiego Sniper: Ghost Warrior 2. Obecny podczas nagrania przedstawiciel City Interactive zachwala możliwości silnika CryEngine 3, na którym oparta jest gra. Podkreśla, że technologia ta umożliwiła stworzenie większych przestrzeni. To z kolei pozwala na zaimplementowanie "kluczowych momentów", w których gracz musi znaleźć na określonym terenie najdogodniejszy punkt do zdjęcia wyznaczonego celu.

Na filmie pokazane jest m.in. skuteczne użycie noża, uruchomienie funkcji spowolnienia czasu tuż przed wystrzałem, a także znany już z pierwszej części lot kamery za kulą, zmierzającą wprost w czaszkę namierzonego nieszczęśnika. Całość możecie zobaczyć poniżej.

GramTV przedstawia:

Przypominamy, że wcześniej z targów E3 dobiegły nas pierwsze informacje i screeny ze Sniper: Ghost Warrior 2.

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
12/06/2011 21:38
Dnia 12.06.2011 o 15:36, ev1l_on3 napisał:

Czy będą też misje bardziej polegające na skradaniu się z użyciem ghillie suit - mniej zabijania pionków a więcej skradania , by wreszcie po dotarciu do danej lokacji przeczołgać się wśród masy patroli na dogodną pozycję by zdjąć główny cel ? Coś jak w filmie Sniper z Tomem Berengerem. Dobrze jakby było więcej takich dogodnych pozycji do strzału gdzie byłoby się trudniejszym do wykrycia , jak w grze Sniper Elite tylko lepiej :)

Gdybym Wam zaczął odpowiadać na każde pytanie - gry by nie zostało :).Odpowiem dyplomatycznie - "w jedynce były, w dwójce też coś się pewnie znajdzie" :).

Usunięty
Usunięty
12/06/2011 15:36

Czy będą też misje bardziej polegające na skradaniu się z użyciem ghillie suit - mniej zabijania pionków a więcej skradania , by wreszcie po dotarciu do danej lokacji przeczołgać się wśród masy patroli na dogodną pozycję by zdjąć główny cel ? Coś jak w filmie Sniper z Tomem Berengerem.Dobrze jakby było więcej takich dogodnych pozycji do strzału gdzie byłoby się trudniejszym do wykrycia , jak w grze Sniper Elite tylko lepiej :)

Usunięty
Usunięty
12/06/2011 13:33
Dnia 12.06.2011 o 01:47, Blasting_Power napisał:

> Inna sprawa, że to nie do końca tak działa, jak opisałeś, gdyż gracze nie mają fizycznie > możliwości zobaczenia gry w trakcie jej projektowania. Nie do końca więc rozumiem, jak > byś widział taki proces. > S:GW 2 wygląda naprawdę nieźle ;) zapowiada się dużo lepiej od jedynki, ale to co mi się najbardziej podoba, to fakt że wsłuchujecie się w sugestie graczy, a to już wielki plus ;) Fajnie też że na gram.pl jest osoba z CI która aktywnie komentuje newsy związane z CI, szkoda że inni polscy developerzy tak nie robią ;)

Dzięki, staram się z całych sił żeby każdy czuł się wysłuchany i miał możliwość pogadać z kimś z "wewnątrz", co z resztą chyba w tych komentarzach widać ;).@Onezine

Dnia 12.06.2011 o 01:47, Blasting_Power napisał:

zróbcie kontynuację na CryEngine z wykorzystaniem motion capture na poziomie LA Noire

Żeby to jeszcze było takie proste ;). Mamy 2 licencje na CE3, to niestety jest tak, że kupiliśmy dożywotnie prawo do używania tego silnika.Jakie są plany z AoM i ChoM szczerze nie wiem, chwilowo jesteśmy skupieni na SGW2, nowych Combat Wingsach i Alien Fearze. Inna sprawa, że wyszedł teraz Black Mirror III :).@JaveJeśłi chodzi o takie formy zwracania uwagi to tak ;). Otrzymałem masę uwag do materiału na IGN (np. krew, ragdoll), ale zaznaczam też, że my sobie z tego wszystkiego zdajemy sprawę ;). To były po prostu rzeczy na które się dopieszcza na końcu - ważniejszy jest sam level i rzeczy, których czasami gołym okiem nie widać.




Trwa Wczytywanie