Co najmniej 25 godzin z Batmanem w Arkham City

Patryk Purczyński
2011/06/10 12:25

O długości rozgrywki w Batman: Arkham City pisaliśmy na naszych łamach już kilkakrotnie. Im bliżej jednak premiery, tym dokładniejsze dane. Jedno jest pewne - w grę wsiąkniemy na długie godziny.

Co najmniej 25 godzin z Batmanem w Arkham City

Wielkość świata w Batman: Arkham City może okazać się przytłaczająca, dlatego twórcy planują zaimplementować pewne wskazówki, by gracze nie zagubili się w akcji. - Batman by przecież tego nie zrobił - zaznacza Dax Ginn, marketingowiec w Rocksteady Studios, w odniesieniu do niemożności znalezienia właściwej drogi przez superbohatera rodem z DC Comics. Dlatego podczas poruszania się po tym wirtualnym molochu możemy liczyć na takie elementy, jak Bat Signal.

Ginn odniósł się także do długości rozgrywki w Batman: Arkham City. Temat ten poruszaliśmy na naszych łamach już kilkakrotnie, prześledźmy zatem, jak kwestia ta ewoluowała. W marcu szacowano, że gra wystarczy na około 20-24 godziny, z drugiej jednak strony podkreślano, że programiści, którzy dokładnie wiedzą co robić w każdej sytuacji, z wątkiem głównym radzą sobie w zaledwie osiem godzin. W maju doszły nas słuchy, że bez realizowania misji pobocznych rozgrywka potrwa 25 godzin, zaś zadania nieobowiązkowe to kolejnych 15 godzin zabawy.

GramTV przedstawia:

Teraz temat przedstawia się podobnie, choć doszło chyba nieco misji niezwiązanych bezpośrednio z głównym scenariuszem. Oto bowiem Dax Ginn zapewnia, że główny wątek to 25 godzin, zaś drugie tyle gwarantują zajęcia przyjmowane przez gracza dobrowolnie. 10 proc. gry spędzimy kontrolując Kobietę Kot, której zwinność zaprezentowano na gameplayu z targów E3.

Batman: Arkham City trafi na PC, PS3 i X360 21 października, nabywcy Wii U grę otrzymają w przyszłym roku.

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
10/06/2011 15:27

z batmanem o dziwo fabryce kasiury (czyt. hollywood) się udało, jak mało z czym, IMHO zarówno nowe filmy jak i gierka są zdecydowanie ponad przeciętne spośród produkcji na licencjach komiksów etc. A jeśli zabawy starczy na te 20-30h to OK, w sam raz jak na taki tytuł. Ważne by gra w pewnym momencie się nie dłużyła.Co do Skyrim i Obka to już pisałem w innym wątku, ale fakt faktem, ilość ilością, ale potrafi się to dłużyć. Oby w Skyrim powalczyli o coś co zróżnicuje tą rozgrywkę przez tyle godzin.

Usunięty
Usunięty
10/06/2011 15:03

Dnia 10.06.2011 o 14:41, sirufok napisał:

Tych samych? Ja przez całego AA odkrywałem co chwile nowe sztuczki i combosy, a i tak pewnie wszystkich się nie udało. Walka to był jeden z ogromnych plusów w pierwszym Batmanie, więc myślę, że przy drugiej części raczej nie strzelą sobie w stopę upraszczając ją.

Na game playach walka wygląda bardzo podobnie do tej z jedynki,więc o uproszczeniu nie może być raczej mowymnie zastanawia co innego; w AA najbardziej przypadły mi do gustu misje skradankowe - sala z gargulcami i pojedyncze likwidowanie przeciwników - ciekawe,czy takie akcje będą też w AC i jak zostaną one rozwiązane? / otwarte miasto /troszkę dziwnie wygląda też przemieszczanie się po mieście,gdyż Batman może być praktycznie bez przerwy w powietrzu,jeśli się podciągnie na lince.

sirufok
Gramowicz
10/06/2011 14:41
Dnia 10.06.2011 o 14:33, Zgreed66 napisał:

Ale ciagłe powielanie tych samych schematów w walce tez za ciekawe niebyło :)

Tych samych? Ja przez całego AA odkrywałem co chwile nowe sztuczki i combosy, a i tak pewnie wszystkich się nie udało.Walka to był jeden z ogromnych plusów w pierwszym Batmanie, więc myślę, że przy drugiej części raczej nie strzelą sobie w stopę upraszczając ją.




Trwa Wczytywanie