E3 2011: Silent Hill: Downpour - pierwsze wrażenia

gram.pl
2011/06/08 11:01

Nie wystarczy być znawcą czyjejś pracy, by móc godnie go naśladować. Czesi z mało znanego studia Vatra Games chcą udowodnić, że w ich przypadku jest inaczej i oni – fani kultowej serii horrorów Konami – sami potrafią stworzyć świetnego Silent Hilla.

E3 2011: Silent Hill: Downpour - pierwsze wrażenia

Na E3 Czesi przywieźli wczesną wersję gry. Bardzo. Momentami akcja zatrzymywała się na dwie-trzy sekundy, by doczytały się dane. Graficznie też bez szału, Alan Wake wyglądał lepiej, bardziej nowocześnie, nie tak surowo. Miał ładniejsze tekstury, bajeranckie efekty świetlne. Jeśli marzy Wam się Silent Hill, w którym pomieszczenia będą wyglądały jak pewien pokój w Heavy Rain, w którym Ethan Mars miał zrobić sobie krzywdę, to jeszcze musicie poczekać – Downpour nie jest tą grą.

Cały tekst Miela przeczytacie po kliknięciu na czerwoną belkę:

GramTV przedstawia:

Komentarze
11
L33T
Gramowicz
09/06/2011 07:05
Dnia 09.06.2011 o 04:33, Antosz napisał:

Następnym razem zanim zaczniesz szczekać to sprawdź czy nie robisz z siebie idioty.

Pardon ? Szczekać ? Co ja pies dla Ciebie ? Czy fakt że mgła ma znaczenie jest sprzeczny z prawdą ?

Usunięty
Usunięty
09/06/2011 04:33

L33TTo ty powinieneś się puknąć i sięgnąć do wywiadów z twórcami pierwszego SH.Mgła w pierwszej części naprawdę została wprowadzona ze względu na ograniczeniasprzętowe PSXa. To, że PÓŹNIEJ autorzy sprytnie dopisali do tego ideologię to już innasprawa. Następnym razem zanim zaczniesz szczekać to sprawdź czy nie robisz z siebieidioty.

Usunięty
Usunięty
08/06/2011 17:30

Ja już nie mogę się doczekać przejażdżki metrem. Ciekawe, kto będzie maszynistą i czy będą bilety do kupienia ;D




Trwa Wczytywanie