W Battlefield 3 powrócimy na Wake Island. DICE wyjaśnia dlaczego

Michał Ostasz
2011/05/19 16:10

Studio DICE, twórcy gry Battlefield 3 odświeżą mapę Wake Island znaną z Battlefield 1942 i Battlefield 2. Arena ta pojawi się jako część DLC Back to Karkand.

W Battlefield 3 powrócimy na Wake Island. DICE wyjaśnia dlaczego

Lars Gustavsson, jeden z producentów Battlefield 1942 mówi:

Zastanawialiśmy się jak Wake Island mogłoby wyglądać dzisiaj - to był nasz koncept na tę mapę. Wiedzieliśmy, że nie będziemy w stanie odtworzyć jej w skali 1:1, ale tak naprawdę wcale nas to nie interesowało. Z tą areną wiąże się śmieszna historia. Otóż według planów miała to być znacznie większa plansza, jednak w wyniku błędu programistów powstało to, co ostatecznie znalazło się w pełnej wersji gry - mniejsza mapa oferująca niezwykle dynamiczną rozgrywkę.

Na tę intensywność zmagań wpływa również fakt, że z tej nie mapy nie da się w żaden sposób uciec. A to dlatego, że ma ona kształt litery "U". Jeśli na Twojej drodze stanie czołg to będziesz musiał się z nim prędzej lub później skonfrontować. To jest to, co chcieliśmy odtwarzać w każdej kolejnej grze z serii. - dodaje Gustavsson.

GramTV przedstawia:

Kształt litery "U" oznacza również rozgrywkę na wodzie. Pomiędzy ramionami "U" można przepłynąć wpław, dzięki czemu może udać Ci się wybrnąć z niekorzystnej sytuacji w nietypowy sposób. Na Wake Island zawsze masz kilka możliwości działania. Jak dla mnie to właśnie to czyni Battlefielda Battlefieldem.

Cieszycie się z powrotu Wake Island? Przypomnijmy, że poza tą mapą w dodatku Back to Karkand pojawią się również trzy inne areny, które wcześniej widzieliśmy w Battlefield 2: Strike at Karkand, Gulf of Oman i Sharqi Peninsula. Przypomnijmy, że to DLC będzie dostępne za darmo dla tych, którzy zamówią Battlefield 3 jeszcze przed premierą.

Źródło: VG247

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
20/05/2011 07:58

Mi osobiście tam mapa się średnio podobała, ale trzeba przyznać że fajnie się strzelało z okrętu wojennego :)

Tenebrael
Gramowicz
19/05/2011 22:15
Dnia 19.05.2011 o 20:39, Troldihar napisał:

Wg mnie to oznacza tylko i wyłącznie, że mapy będą MNIEJSZE. Gdyby mogły być większe, nie napisaliby, że nie będą w stanie odtworzyć jej w skali 1:1. Co innego gdyby napisali, że zwyczajnie nie planują odtwarzać jej rozmiarów. Ale stoi jak byk - "nie będziemy w stanie".

Wiesz, może to też oznaczać, że gdyby odtworzyli ją 1:1, to przy obecnych zasadach (np możliwości destrukcji otoczenia) mapa ta byłaby totalnie niegrywalna (bo np coś, co było istotnym punktem oporu, teraz da się rozwalić jednym strzałem z bazooki).

nerwusfungus
Gramowicz
19/05/2011 21:11

Concept art wygląda cudnie :))) Nie mogę się doczekać masakra ale będzieeee się działo :D




Trwa Wczytywanie