Tydzień z World of Tanks - Poznaj historię powstania i budowę czołgu

gram.pl
2011/04/04 11:15

Dziś pierwszy dzień naszego tygodnia z World of Tanks. W związku z tym zapraszamy do zapoznania się z artykułem o historii powstania i budowie czołgów.

Tydzień z World of Tanks - Poznaj historię powstania i budowę czołgu

Zwykle kiedy myślimy o czołgach, oczami wyobraźni widzimy sceny z filmów o II Wojnie Światowej, czy choćby telewizyjne obrazki z współczesnych konfliktów zbrojnych. Mało kto jednak zdaje sobie sprawę z tego, że jeden z pierwszych projektów czołgu, jako maszyny bojowej, zrodził się w głowie Leonarda da Vinci. (...) Mimo to, czołgi przypominające kształtem te, jakie znamy, weszły do użytku dopiero podczas I wojny światowej. Mowa o modelu Mark I, który został wykorzystany w Bitwie nad Sommą, gdzie armia brytyjska starła się z siłami niemieckimi.

GramTV przedstawia:

Cykl artykułów Tydzień z grą World of Tanks powstał w ramach wspólnej akcji promocyjnej gram.pl i Wargaming.net, wydawcą gry.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
07/04/2011 12:19
Dnia 04.04.2011 o 13:30, Nufiko napisał:

I pytanie do autora co to jest rozmiar 60 kalibrów i ile w takim wypadku ma jeden kaliber?

Autorem nie jestem, ale odpowiem, bo autor się nie kwapi (a z wikipedii ewidentnie nie potrafił przepisać):Długość lufy armatniej można podawać jako wielokrotność kalibru tejże armaty. Robi się to najczęściej używając oznaczenia "L/numer" np. czołg PzKpfw V Panther miał działo 7,5 cm KwK 42 L/70 czyli o długości lufy wynoszącej 70x75mm = 5250mm.Nadmienię że autora poniosła fantazja, bo nie znam czołgów mających obecnie armaty o długości 100 kalibrów. Taka armata gładkolufowa Rheinmetall 120 mm gun (montowana między innymi w Leopardach 2 i Abramsach), na ten przykład, ma dwie podstawowe wersje długości L/44 i L/55.

Usunięty
Usunięty
04/04/2011 22:03

Tytuł jest świetny. Może kiedyś jak twórcy będą mieli wolne środki to zrobią podobną grę o czołgach przyszłości iPNp. zamiast całych czołgów odblokowywało by się moduły i składało by się z nich własny czołg ( coś jak w Earth 2160). To by było genialne dla mnie, jeszcze jakiś zaawansowany silnik fizyki i zniszczeń i hulaj duszo

Usunięty
Usunięty
04/04/2011 21:47

gra jest fajna, ale zmiany w balansie oraz "secret" changes dają się we znaki i to bardzo, mnie osobiście zniechęcili do gry. Bez premium ammo ostatnio nie da sie za wiele zrobić...już pomijam znikające czołgi i problemy ze spottingiem. Dodatkowo na wysokich tierach promują rosyjskie konstrukcje a te niemieckie nadają się do kosza na tychże tierach, pewnie specjalnie tak zrobili (czego mozna się domyslec po deweloperach z białorusi...) wbrew realiom (flak 88 gorszy od rosyjskiego 122mm..to są chyba żarty) a już pomijam czołgi amerykańskie od t29 w górę... (z reszta, to co napisał nomex).Ogólnie, po wielomiesięcznym obcowaniu, gra mi się znudziła do reszty i nic w niej nie widzę, nie wróżę też sukcesu i nie polecam :P




Trwa Wczytywanie