Patch dodający obsługę DirectX 11 w Crysis 2 jeszcze dziś? Crytek zaprzecza

Adam "Harpen" Berlik
2011/03/29 10:32

Na wielu stronach internetowych pojawiła się informacja, że dzisiaj dostępna będzie łatka, która doda do Crysisa 2 na PC wsparcie bibliotek DirectX 11. Sprawę wyjaśnił community manager Cryteka.

Za pośrednictwem oficjalnego forum dyskusyjnego MyCrysis.com zakomunikował on, że patch nie był nigdy potwierdzony i nie ma pojęcia, skąd dziennikarze wzięli taką informację. Jednocześnie wyjaśnił, że oficjalne doniesienia na temat Crysis 2 pojawiają się wyłącznie na MyCrysis.com. Patch dodający obsługę DirectX 11 w Crysis 2 jeszcze dziś? Crytek zaprzecza

Community manager Cryteka zakomunikował również, że jeszcze w tym tygodniu światło dzienne ujrzy patch do Crysis 2 oznaczony cyferkami 1.2. Jego zawartość nie została ujawniona.

Mimo że pudełkowa wersja Crysis 2 na PC oferuje jedynie wsparcie DirectX 9 to gra wygląda świetnie. Ale to nie jedyna zaleta nowej produkcji Cryteka - szczegóły znajdziecie w naszej recenzji.

  • Zamów Crysis 2 – Edycja Limitowana na PC za 129,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Edycja Limitowana na X360 za 199,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Edycja Limitowana na PS3 za 199,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Nano Edition na X360 za 499,90 zł
  • Zamów Crysis 2 – Nano Edition na PS3 za 499,90 zł

GramTV przedstawia:

Komentarze
48
Usunięty
Usunięty
31/03/2011 16:53

Wg serwisu Eurogamer, który powołuje się na „anonimowe, zaufane źródło”, łatka wprowadzająca wsparcie biblioteki DirectX 11 w Crysis 2 miałaby się pojawić za 2-3 miesiące.Powodem tego opóźnienia ma być fakt, że studio Crytek rozpoczęło prace nad wersją gry obsługującą DX11 dopiero w listopadzie 2010r. Dlatego też nie było w stanie ukończyć jej na czas. Dowiadujemy się także, że osoba, od której są te informacje powiedziała, że Crysis 2 w ogóle nie będzie obsługiwał DirectX 10. Powód? Owe biblioteki są zdecydowanie przestarzałe względem DirectX 11.Warto jednak przypomnieć, że na początku stycznia nVidia twierdziła, że kontynuacja Crysisa będzie miała pełne wsparcie DirectX 11.Pozostaje nam zatem czekać...

Usunięty
Usunięty
31/03/2011 03:18
Dnia 30.03.2011 o 22:20, akodo_ryu napisał:

Gry na maxa i tak nie pociągnie w rozsądnej szybkości prawdopodobnie żaden komp na kuli ziemskiej, więc takiej opcji nie ma.

Oczywiście. Nikt nie posiada sprzętu który odpali tą jakby nie było dobrze zoptymalizowaną grę w DX 9 na maksymalnych ustawieniach. Nawet w .ini grzebać nie trzeba, to dla tych których coś takiego przerasta - pojawił się stosowny program umożliwiający zaawansowaną konfigurację.Każdy gracz który choć trochę wymaga, spoglądając na wybór ''profili graficznych'' może się tylko śmiać. Czego tutaj nie rozumieć? To istna kpina, niektórzy po prostu tego nie zauważają, dla takich ludzi jest konsola - dostajesz grasz i nie kwiczysz.

Usunięty
Usunięty
30/03/2011 22:39
Dnia 30.03.2011 o 22:20, akodo_ryu napisał:

A jak chcesz zmieniać szczegóły i szczególiki, to i tak się będziesz grzebał, i tak. Ja was coraz bardziej nie rozumiem - w grze płakanie, że was ciągną za rączkę, a poza grą płakanie, że was nie ciągną za rączkę? To się zdecydujcie w końcu.

Szczegoly i szczegoliki mozesz wpakowac do menu, a nie meczyc sie z plikami .ini i deszyfrować co jest od czego.Wejdz sobie przykladowo do plikow .ini od czystego UT3. Laik sie pogubi.




Trwa Wczytywanie