Szef Take-Two: Recenzje gier bardziej znaczące niż w innych branżach

Patryk Purczyński
2011/03/10 16:01

W żadnym innym sektorze przemysłu rozrywkowego recenzje produktów nie mają takiego znaczenia, jak w przypadku gier - uważa Strauss Zelnick. Twierdzi też, że bycie "dobrym" to obecnie za mało.

Szef Take-Two: Recenzje gier bardziej znaczące niż w innych branżach

- Wskaźniki w Metacritic i innych recenzjach naprawdę mają wpływ na ewentualny sukces nowo wydanych tytułów - mówi Strauss Zelnick, prezes Take-Two. - Jeśli oceny danej gry są niższe od pewnego poziomu, może to znacznie ograniczyć możliwość sprzedaży takiej pozycji. Jeśli natomiast są wyższe, może to w wydatny sposób wpłynąć na odniesienie sukcesu - dodaje.

Tym bardziej Zelnick docenia fakt, że gry wydawane przez jego firmę cieszą się estymą wśród recenzentów. Zauważa również, że standardy w ostatnich latach znacząco się podniosły. - Nasza zdolność do ciągłego otrzymywania wysokich ocen stanowi sporą przewagę nad konkurencją. Ta przewaga pozwala nam na wysoką sprzedaż, redukcję ryzyka i wypracowanie zysków. Robienie dobrych gier dziś już nie wystarcza. Sądzę, że "dobre" to nowe "złe". Gry muszą być świetne - kwituje prezes Take-Two. A my możemy tylko potakująco kiwnąć głową.

GramTV przedstawia:

Dziś informowaliśmy również o świetnych wynikach sprzedaży gier Take-Two. Niebagatelną rolę w śrubowaniu tych rezultatów odegrała z pewnością jakość, o którą tak troszczy się Strauss Zelnick.

Komentarze
12
mr-nadol
Gramowicz
11/03/2011 07:24

Wydaje mi się, że to oczywiste. Fota zabójcza.

Vojtas
Gramowicz
11/03/2011 00:55
Dnia 10.03.2011 o 23:03, akodo_ryu napisał:

Jest tylko jedna rzecz, którą "przeciętny Joe" lubi bardziej, niż numerek - średnia numerków :) Więc jeżeli już wie, o Metacritic, to z dużą dozą prawdopodobieństwa z niego skorzysta.

Jeśli wie. Ale nie wiemy, jaki jest rzeczywisty wpływ tych konkretnych serwisów na potencjalnych klientów. Obstawiam, że dużo mniejszy niż się wszystkim wydaje. Są to w końcu tylko 2 serwisy (właściwie to nawet jeden - MC), podczas gdy naprawdę liczących się portali jest kilkanaście np. IGN, Gamespot itd.

Usunięty
Usunięty
10/03/2011 23:03
Dnia 10.03.2011 o 22:51, Vojtas napisał:

Ocena w recenzjach, tu się zgadzam, ale średnia ocen, czyli Metacritic i Gamerankings? Tu bym polemizował. ;)

Jest tylko jedna rzecz, którą "przeciętny Joe" lubi bardziej, niż numerek - średnia numerków :) Więc jeżeli już wie, o Metacritic, to z dużą dozą prawdopodobieństwa z niego skorzysta.W każdym bądź razie - nie zmienia to faktu, że recenzje gier mają jakiś wpływ na decyzje o zakupie, podczas gdy recenzje filmowe, czy seriali - niespecjalnie. Może to kwestia kosztu jednostki danego produktu?




Trwa Wczytywanie