Słaby multiplayer Gears of War 3 zabije serię?

Patryk Purczyński
2011/03/09 10:03

Cliff Bleszinski przestrzega przed wypuszczeniem Gears of War 3 z wadliwym trybem wieloosobowym. Szwankujący multiplayer może jego zdaniem doprowadzić do upadku serii.

Słaby multiplayer Gears of War 3 zabije serię?

- Jeśli wypuścimy Gears 3, a gra zanotuje w sieci taki sam start, jak Gears 2, marka umrze - przepowiada Cliff Bleszinski, przypominając o problemach, jakie Gears of War 2 przeżywał w trybie multiplayer tuż po premierze.

- Nie można sobie pozwolić dwa razy na ten sam błąd, prawda? - pyta retorycznie. Zaznacza też, że sześcioma aktualizacjami udało się doprowadzić multiplayer Gears of War 2 do bardzo dobrego stanu. - Tym razem musi być świetny - dodaje.

GramTV przedstawia:

Przed blamażem Gears of War 3 uchronić powinny beta-testy zaplanowane na przełom kwietnia i maja. Gra na półkach sklepowych wyląduje natomiast 20 września.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
10/03/2011 10:57

Ludzie są dziwni.. Może odrobina szacunku dla człowieka? Bo w wieku 36 lat osiągnął większy sukces w swojej branży, niż najprawdopodobniej ktokolwiek z tu wypowiadających się osiągnie w swojej do końca życia. I potwierdzeniem tego jest niejako fakt, że jest często cytowany, nawet w błahych sprawach.A co do implikacji powyższej wypowiedzi - nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek powiedział, że GoW3 zakończy całą markę, wiec jeżeli jeden z głównych, odpowiedzialnych za kształt gry mówi, że słaby multi mógłby wpłynąć na zakończenie takowej, przy okazji podkreślając, że zdają sobie sprawę z problemów poprzedniej części i kładą na to nacisk, to czemu media miały by o tym nie wspomnieć? Nie interesuje was temat? Nie otwierajcie newsa.

Usunięty
Usunięty
09/03/2011 14:53
Dnia 09.03.2011 o 10:20, Robsson napisał:

Denerwuje mnie już ten cały Cliff Bleszinski gada rzeczy oczywiste, a sam myśli że jest odkrywczy. Po co w ogóle publikujecie jego wypowiedzi przecież one kompletnie nic nie wnoszą.

Sam bym ciekawsze rzeczy wymyślił. Niech facet zapi**dala nad grami zamiast truć swoim gadaniem. Od gadania nikt się jeszcze nie dorobił.

Usunięty
Usunięty
09/03/2011 14:43

@RobssonWnioskuję z wypowiedzi, że nie grałeś w Gears 2 w sieci krótko po premierze.GoW 2 to był jeden z powodów, dla których kiedyś miałem Xboksa 360. KOCHAM tę serię, jest to jedyna seria strzelanin poza Max Payne, w które gram z prawdziwą przyjemnością po kilka razy. Niestety grałem głównie w multi, a stan, w jakim wypuścili multi dwójki wołał o pomstę do nieba.Shotgun miał być "zbalansowany" a zamiast tego został zbugowany, potrafił rozścierwić kogoś z pełnią życia z 10 metrów, by 10 sekund potem nie zabić innego strzałem z przyłożenia.Ludzie glitchowali tarczę tak, że mogłeś mieć nawet granatnik w jednej łapie i tarczę w drugiej.Boty były tępe, ale potrafiły strzelić headshota ze snajperki bez przycelowania z drugiego końca mapy, jeśli akurat robiłeś na kimś egzekucję.Host power był równie mocny co w GoW 1, a obiecali to usunąć.Ludzie tracili rangi nie wiadomo dlaczego.Matchmaking można było sobie rozbić o kant tyłka, bo albo musiałeś czekać godzinę na mecz rankingowy (jak niektórzy, ja akurat miałem farta), albo jak już się do jakiegoś dostałeś, to nagle z 10 graczy zostawało 6, w tym ty sam i 4 przeciwników, a za wyjście z gry masz -exp.Jeśli ogłuszył cię granat dymny, kiedy stałeś na schodach, to twój przeciwnik zdążyłby podbiec z drugiego końca mapy, parząc po drodze herbatkę i rozgrywając partyjkę szachów, zanim gra łaskawie zdecydowałaby, że twoja postać powinna już wstawać.Dlatego wypowiedź Cliffa jest istotna. Jeśli faktycznie zależy im na tym, żeby nie strzelić takiego faila, jak z GoW 2, to ludzie, których to straszliwie wkurzało (jak np. ja) mogą mieć chociaż nadzieję na to, że z trójką tak nie będzie. Chociaż mi akurat to dynda, sprzedałem Xboksa przed trzecim dużym patchem. Miałem dość przegrywania przez błędy gry, niczego bardziej nienawidzę w kompetytywnym multi.




Trwa Wczytywanie