Tydzień z grą Bulletstorm - Arsenał Konfederacji

gram.pl
2011/02/27 21:00
7
0

Na zakończenie Tygodnia z grą Bulletstorm zostawiliśmy sobie przegląd broni, za pomocą których można wyczarowywać najróżniejsze skillshoty (bo w sumie nie o banalna eliminację wrogów w tej grze chodzi).

Tydzień z grą Bulletstorm - Arsenał Konfederacji

Nim wyruszycie na powierzchnię Stygii, warto co nieco dowiedzieć się o standardowej broni Konfederacji, którą znajdziecie w każdym zasobniku. Każda z nich posiada dwa tryby działania - standardowy i dopalacz. Ten drugi na początku nie jest dostępny, trzeba na niego zapracować. Dla każdej z broni dowództwo opracowało inny system oceny skuteczności bojowej żołnierza. Kilka zasad jednak jest uniwersalnych - na przykład to, że Smycz lepiej ocenia zabicie kogoś w locie niż na ziemi. Oszczędność jest zawsze w modzie, więc im mniej pestek zmarnuje się na wroga, tym lepiej, a najskuteczniejszą metodą szybkiego zdobywania punktów jest eliminacja wielu celów jednym strzałem.

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem, który pod wpływem pewnych elementów mechaniki i fabuły gry przygotował Lucas the Great:

Artykuł powstał jako część akcji promocyjnej, realizowanej wspólnie przez gram.pl i EA Polska.

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
28/02/2011 14:30
Dnia 28.02.2011 o 11:20, Ring5 napisał:

Dlatego napisałem, że chętnie bym coś takiego, jak Thunderbolt, zobaczył ZAMIAST jednej z broni już dostępnych, a nie OPRÓCZ niej. Zbytnie podobieństwo między Flailgunem a Bouncerem nie wychodzi tej grze na dobre.

uważam że Flailgun jest naprawdę wspaniałą bronią natomiast Bouncer jest dziwny wziąłem go tylko raz i nie przypadł mi do gustu chętnie zamieniłbym go na coś pokroju broni z shurikenami i prądem z painkillera^^

Usunięty
Usunięty
28/02/2011 11:20
Dnia 28.02.2011 o 10:41, Sanders-sama napisał:

Lepiej IMHO że było tylko tyle broni bo inaczej byłby to kolejny CoD.

Dlatego napisałem, że chętnie bym coś takiego, jak Thunderbolt, zobaczył ZAMIAST jednej z broni już dostępnych, a nie OPRÓCZ niej. Zbytnie podobieństwo między Flailgunem a Bouncerem nie wychodzi tej grze na dobre.

Spoiler

Zresztą odkąd mam Charge do "wiertarki", i tak tylko z nią ganiam...

Sanders-sama
Gramowicz
28/02/2011 10:41
Dnia 28.02.2011 o 09:47, Ring5 napisał:

Na to będzie drugie (i kolejne) przejście. Ja niektórych Skillshotów też nie miałem okazji wypróbować, bo np.

Spoiler

w późniejszych etapach gry nie udało mi się w jednym miejscu znaleźć chmary "świetlików" i przeciwnika, które mógłbym między nie wrzucić. Na początku gry takich miejsc widziałem kilka, ale wtedy nie miałem jeszcze Smyczy...

.

Też myślę o drugim podejściu ale może innym razem. Co do skillshota ze świetlikami to mimo tego że kierowałem przeciwnika kopem na te świetliki to on leciał na kolce albo kaktusa a nie wyżej na świetliki. Osobiście arsenał mi odpowiadał (zwłaszcza motyw z sterowanym pociskiem od snajperki XD). Lepiej IMHO że było tylko tyle broni bo inaczej byłby to kolejny CoD. Generalnie gra mi przypominała Borderlands momentami, przeciwnicy i wydawane przez nich odgłosy. Miła odskocznia od tych wszystkich CoD, MoH itp...Szkoda tylko że takie krótkie. Zacząłem piątek po 22 a poszedłem spać o 3 rano, no i od południa do 17 w sobotę.Mam wielką nadzieję że będzie kontynuacja ale z tego co mówił Chmielarz nie ma co na to liczyć, a szkoda :-(Też uświadczyliście problemów ze słabymi teksturami, paskami na piasku i wkurzającymi cieniami na twarzach w cutscenkach?




Trwa Wczytywanie