LEGO kupiło... LEGO Universe. Wraz z przyległościami...

Michał Myszasty Nowicki
2011/02/25 13:38
7
0

...czyli studiem deweloperskim NetDevil, odpowiedzialnym za stworzenie świata z klocków w sieci. Pracownicy nie wydają się być tym uszczęśliwieni.

Grupa LEGO przejęła właśnie pełną kontrolę zarówno nad stworzoną przez studio NetDevil grą MMO LEGO Universe, jak i samymi twórcami tegoż tytułu. Właściciele marki tłumaczą swój krok chęcią pozyskania możliwości bezpośredniego wpływania na procesy związane z rozwojem wirtualnego świata popularnych klocków. Jednocześnie zaczęły docierać głosy o podobno mało ciekawej sytuacji w samym studiu.LEGO kupiło... LEGO Universe. Wraz z przyległościami...

Otóż część pracowników dostała już ponoć wypowiedzenia, a duża część zespołu skierowana została do innych zadań. Tak twierdzą sami pracownicy, którzy w notkach na serwisach społecznościowych nie kryją żalu za sposób, w jaki zostali potraktowani przez nowego właściciela. Z drugiej jednak strony portal Fudzilla, mający zazwyczaj "dobrze poinformowane źródła" nieco uspokaja, twierdząc, że pewne roszady personalne zawsze towarzyszą wszelakim przejęciom, ale o jakichkolwiek masowych zwolnieniach nie może być mowy.

Nie pozostaje więc nic innego, jak czekać na to, co wyniknie z kolejnego w naszej branży przejęcia, mając jedynie nadzieję, że w jakiś sposób rzeczywiście pomoże to samej grze. A tak swoją drogą, czy ktoś z Was lub Waszych znajomych gra w ogóle w LEGO Universe?

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
27/02/2011 12:21

Miałem okazję brać udział w becie LU. Po bodajże 2 czy 3 sesjach uznałem, że jest to badziew, jakich mało. Nijak się to nie miało do prawdziwych klocków, a to przecież właśnie one miały być najmocniejszą stroną tej produkcji. Naprawdę szkoda, że zmarnowano taki potencjał. Gdyby zabrali się za to z głową, ta gra zmiażdżyłaby konkurencję. A tak...Cóż, chyba raczej nikogo nie dziwi fakt, że LEGO nie było zbyt zadowolone ze sposobu, w jaki wykorzystano ich licencję. Tytuł, który miał szansę na to, by zostać MMO roku, przeszedł praktycznie bez żadnego echa, a ja jeszcze nie widziałem tej gry w sklepie. Zresztą... 40 zł za grę (promocja jest, właśnie sprawdziłem na oficjalnej stronie) i kolejne 40 miesięcznego abonamentu, to trochę sporo. Szkoda, że nie rozwiązano tego lepiej. Pomysłów naprawdę nie powinno tu brakować. Wystarczy trochę pokombinować. Można przecież dorzucać do pudełek z klockami kody promocyjne, pozwalające na dwie rzeczy:- przedłużenie czasu gry;- udostępnienie w grze tych klocków, które wchodzą w skład zakupionego zestawu.I już promocja gotowa.Sądzę, że LU bardzo szybko podzieli los innych MMO - twórcy dojdą wkrótce do wniosku, że abonament jednak się nie sprzedaje i przejdą na system "darmowa gra + mikrotransakcje". Niestety, wtedy już może być za późno.

Usunięty
Usunięty
27/02/2011 12:08

Eee... Otwarty świat MMO z klocków lego ?... To do tego nie wystarczą klocki ze sklepu ?... 9 no bo chyba każdy przyna że kupienie dzieciakowi klocków jest bardziej pedagogiczne niż kupienie mu gry o klockach... )

bezlerg
Gramowicz
25/02/2011 16:44

Ja chciałem zagrać w tą gierkę, ale po usłyszeniu "abonament" sobie darowałem jakiekolwiek oczekiwanie i kupno.




Trwa Wczytywanie