Afterfall: InSanity - drugi dziennik producenta, o bohaterach i animacji postaci

Michał Myszasty Nowicki
2011/02/25 14:47
3
0

W sieci pojawił się drugi dziennik twórców gry Afterfall: InSanity. Tym razem możemy dowiedzieć się nieco o historii głównego bohatera, a także poznać metody tworzenia animacji postaci przy użyciu techniki motion capture.

W drugim dzienniku producenta, przedstawiciele ekipy Nicolas Games opowiadają między innymi o bohaterze Afterfall: InSanity, Albercie Tokaju. Dowiemy się nieco o jego historii, o tym, w jaki sposób trafił na zajmowane w grze stanowisko oraz w jaki sposób świat gry i napotykane postacie mogą wpływać na ewolucję jego zachowań.Afterfall: InSanity - drugi dziennik producenta, o bohaterach i animacji postaci

Druga, znacznie dłuższa część materiału wideo, poświęcona została natomiast technologii motion capture i innym technikom stosowanym przez studio przy tworzeniu animacji postaci oraz wszelakich scenek fabularnych. Materiał ten jest o tyle ciekawy, że poznać możemy nie tylko zdanie samych twórców gry, ale również aktorów biorących udział w sesjach motion capture.

Muszę przyznać, że na pokazanych teraz fragmentach kodu, animacje te wyglądają chwilami znacznie lepiej, niż na dwóch wcześniejszych prezentacjach Afterfall: InSanity. Czyżby była nadzieja?

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Nalfein
Gramowicz
25/02/2011 20:24

Więcej konkretów niż w devdiary z Wiedźmina 2.

KannX
Gramowicz
25/02/2011 15:12

No całkiem spoko są te animacje. Nie są idealne, ale trzymają wysoki poziom. Bardzo podoba mi się model skrzydlatego mutanta :)

Usunięty
Usunięty
25/02/2011 14:52

To mozę byc niezla gra.




Trwa Wczytywanie