Nie martwcie się o multiplayer w Duke Nukem Forever

Patryk Purczyński
2011/02/22 10:06
8
0

Tryb wieloosobowy w Duke Nukem Forever ma się dobrze, jego projektanci zastanawiają się po prostu jak pokazać go szerszej publiczności - tłumaczy Randy Pitchford, szef Gearbox Software.

Duke Nukem Forever to jedna z najbardziej oczekiwanych gier tego roku (no dobrze, spójrzmy prawdzie w oczy - ostatniej dekady). Nadal jednak niewiele wiadomo na temat trybu multiplayer. Randy Pitchford zapewnia, że fani oczekujący premiery tego tytułu nie mają się o co obawiać. Producentom zwyczajnie brakuje dobrego pomysłu na zaprezentowanie modułu wieloosobowego. Nie martwcie się o multiplayer w Duke Nukem Forever

- Musimy sprawić, żeby ludzie to poczuli, wszak multiplayer to coś, w co trzeba zagrać - argumentuje Randy Pitchford, szef Gearbox Software. - Można coś przekazać za pośrednictwem screenshotów, ale to nie to. Nie potrafimy wymyślić dobrego sposobu na pokazanie ludziom tego tak, by zrozumieli o co chodzi.

- Nie martwcie się, pamiętamy dlaczego graliśmy w Duke'a i że częścią tego była chęć zmniejszania innych i rozwalania ich na kawałki lodu w sieci. Właściwy multiplayer w Duke Nukem Forever musi odtworzyć te elementy - dodaje Pitchford.

GramTV przedstawia:

A my podkreślmy, że za tryb wieloosobowy DNF odpowiada mało znane kanadyjskie studio Piranha. Na jego koncie znajdują się m.in. pecetowe Die Hard: Nakatomi Plaza i MechWarrior, a także Medal of Honor: Heroes 2 i Need for Speed: Undercover z PSP.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
22/02/2011 18:46

Buuuu. Multiplayer robi mało znana firma zewnętrzna. To zły znak... Takie operacje nigdy nie wychodzą dobrze (Dark Messiah, Bioshock 2, itd.)

Usunięty
Usunięty
22/02/2011 18:38

Ja chce tylko single, multi mnie nie interesuje.

Usunięty
Usunięty
22/02/2011 12:49

...i tak najważniejszy w DNF jest dla mnie singiel. Na multika zupełnie sie nie napalam.




Trwa Wczytywanie