Jak powstawał Bulletstorm - fabuła gry

Lucas_the_Great
2011/02/22 11:00
6
0

Przez dłuższy czas grę Bulletstorm promowano pod kątem skillshotów i radosnej rozwałki. Pojawił się niepokój: co z fabułą? Spokojnie. Fabuła jest, a o tym, jak powstawała i zmieniała się koncepcja opowiedział nam Maciej Jurewicz, jeden z jej współtwórców

Jak powstawał Bulletstorm - fabuła gry

Rozmowa z Maciejem Jurewiczem co najmniej z jednego powodu była bardzo zabawna. Był w niej "tą drugą stroną", a przecież przez kilka ładnych lat pracował jako dziennikarz w naszej branży. Nota bene swego czasu pisywał artykuły również dla gram.pl - podpisywał się najpierw jako Szary, później jako Szary Płaszcz. Z czasem zabrał się głównie za tworzenie gier, zamiast je jedynie recenzować. Inaczej mówiąc, wystawił się na ciosy swych dawnych kolegów z branży. Choć na szczęście Bulletstorm raczej recenzentom się podoba...

Zapraszamy do zapoznania się z obszernym artykułem, który na bazie rozmowy z Maciejem Jurewiczem przygotował Lucas the Great:

Artykuł powstał jako część akcji promocyjnej, realizowanej wspólnie przez gram.pl i EA Polska.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
22/02/2011 18:35

Ciekawy artykuł, gra tez ciekawa ale czekam na demo wtedy bede wiedział czego mogę sie spodziewać.

Usunięty
Usunięty
22/02/2011 14:49

Artykuł ciekawy, oby więcej takich przybliżających pracę w branży i nie tylko dotyczących Bulletstorma.

Usunięty
Usunięty
22/02/2011 12:45

Świetny artykuł :) Fajnie się dowiedzieć jak to wygląda ''od kuchni'' ;)''Wykuło się ze względu na ludzi z Electronic Arts Polska, którzy biegało(!) za Adrianem''Chyba literówka jakaś się wkradła;)




Trwa Wczytywanie