Bulletstorm - pierwsze wrażenia

gram.pl
2011/02/08 18:00

W postapokaliptycznej scenerii remontowanego domu meblowego, w zbudowanej na grobach i gruzach części Warszawy, odbyła się tajna prezentacja gry Bulletstorm. Byliśmy tam i wycisnęliśmy z dostępnego materiału tyle, ile tylko było możliwe!

Nie była to prezentacja wczesnej wersji kodu (stadium beta, ale o krok przed "wyzłoceniem"), czasu było sporo, udostępniono wszystkie docelowe platformy, więc kto chciał, mógł sobie wyrobić zdanie na temat całokształtu. Ja chciałem. Pograłem w kampanię na PS3 i PC, a do trybu multiplayer zasiadłem przed konsolą Microsoftu. Przyjrzyjmy się więc po kolei różnym zagadnieniom...

Lucas the Great pograł w Bulletstorm na PC, PS3 i X360. Dzięki temu zdobył mnóstwo ciekawych informacji, przeczytajcie:

GramTV przedstawia:

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
09/02/2011 11:04

Bulletstorm szczytem możliwości konsol ? Ehm, kupujcie na PC...Jesteście pyszni ;).

Usunięty
Usunięty
09/02/2011 09:58
Dnia 08.02.2011 o 18:53, ShaunHastings napisał:

Ja tam nie widzę gigantycznych różnic pomiędzy konsolami a PC. Nie są dla mnie wystarczające, by zagrać w to na PC.

Poza różnicami graficznymi, sterowaniem, modami itd jest jeszcze dużo niższa cena na PC.

Martimat
Gramowicz
09/02/2011 00:12
Dnia 08.02.2011 o 18:50, Ring5 napisał:

Do czego to doszło, że o tym, iż gra się nie wykrzacza, trzeba pisać w pierwszych wrażeniach? :( Kiedyś było odwrotnie - to o braku stabilności się pisało...

Na kod chłopaków z PCF nie można narzekać, zwłaszcza, że nie jest to finalna wersja. Ale co prawda to prawda - co raz mniej jest dobrze zoptymalizowanych i nie "krzaczących" się gier. Szybko szybko -czas to pieniądz ... i bugi!




Trwa Wczytywanie