Cyfrowy Bulletstorm na PC (nie) będzie wymagał ciągłego połaczenia z Internetem

Grzegorz Bonter
2011/01/30 19:59

UAKTUALNIONO Jeżeli planowaliście zakup Bulletstorm w wersji cyfrowej, to powinna was zaciekawić informacja o wykorzystanych w grze zabezpieczeniach DRM.

[Aktualizacja]: Jak napisał na swoim Twitterze dyrektor kreatywny People Can Fly, Adrian Chmielarz, Bulletstorm nie będzie wymagał stałego połączenia z Internetem.

Fucking Internets... No, Bulletstorm PC does not require any constant connection, only for install and for online play (duh!).

"Pieprzony Internet... Nie, Bulletstorm na PC nie będzie wymagał połączenia, tylko do instalacji i gry online (duh!)".

We're investigating wtf happened. Persons responsible will be set on fire and shot in the balls for extra points.

"Sprawdzamy, co się stało. Osoby odpowiedzialne za to zostaną podpalone i postrzelone w jaja za dodatkowe punkty".

Wygląda więc na to, że błąd nastąpił po stronie administratorów strony Electronic Arts. Jeszcze raz zatem podkreślimy: pecetowy Bulletstorm nie będzie wymagał stałego połączenia z Internetem do gry. (Podziękowania dla Skurch83 za zwrócenie uwagi).

Oryginalna treść newsa w niezmienionej formie:

No i stało się. Electronic Arts podłapało rozwiązania "antypirackie" od Ubisoftu. Okazuje się bowiem, że cyfrowa wersja Bulletstorm na PC będzie wymagała ciągłego połączenia z Internetem. Oryginalna treść newsa w niezmienionej formie:, Cyfrowy Bulletstorm na PC (nie) będzie wymagał ciągłego połaczenia z Internetem

Taką informację można wyciągnąć z EULA opublikowanego na stronie Electronic Arts (Product EULAs and Other Disclosures na EA.com). Przeczytać tam możemy:

"PERSISTENT INTERNET CONNECTION AND ACCEPTANCE OF END USER LICENSE AGREEMENT REQUIRED TO PLAY".

GramTV przedstawia:

"Ciągłe połączenie z Internetem i akceptacja umowy licencyjnej użytkownika końcowego są wymagane do gry".

Należy tutaj podkreślić, że ograniczenie to dotyczy jedynie wersji gry dostępnej w dystrybucji cyfrowej. Aby uniknąć tak rygorystycznego DRM wystarczy więc zakupić fizyczną kopię pecetowego Bulletstorma w pudełku. Oczywiście to rozwiąże tylko kwestię DRM. Obie wersje i tak będą zarażone Games for Windows LIVE...

Zamów Bulletstorm - Edycja Limitowana (PC) na gram.pl

Zamów Bulletstorm Epic Edition + dostęp do bety Gears of War 3 (360) na gram.pl

Zamów Bulletstorm PL - Edycja Limitowana (PS3) na gram.pl

Komentarze
33
Usunięty
Usunięty
01/02/2011 12:22

W dzisiejszych czasach, kiedy praktycznie każdy użytkownik komputera ma internet, tego typu zabezpieczenie jest OK jak dla mnie. Tylko dwie rzeczy: ono jest OK, póki nie sprawia problemów (w AC2 zdarzyło mi się parę razy, że gra się nie chciała zapisać - cały czas był ten taki rąb migający na ekranie i nie znikał, a po restarcie mnie cofało do miejsca zanim on się pojawił - nie wiem czy to wina tego DRMu, czy samej gry), a po drugie: nie widzę sensu nakładania jakichkolwiek zabezpieczeń (oprócz kodu seryjnego, aby zagrać online), gdyż piraci i tak sobie je złamią :)

TobiAlex
Gramowicz
31/01/2011 09:52

Vriff mylisz się, będzie popularna i to już niedługo. Dlaczego? Bo klucze na Allegro będą w cenie ok. 70 zł a z czasem jeszcze taniej.

Usunięty
Usunięty
31/01/2011 09:03

E tam, wcale nie.A mi słowo "badass" po przetłumaczeniu wychodzi.. Złodupiec ;P




Trwa Wczytywanie