Deus Ex: Bunt Ludzkości otrzyma trzy poziomy trudności

Rafał Dziduch
2011/01/20 10:43

W pierwotnej wersji Deus Ex: Bunt Ludzkości miał mieć poziom trudności, dynamicznie dopasowujący się do poczynań graczy. Najwyraźniej finalnie tak się nie stanie.

Jeszcze w ubiegłym roku mówiło się wyraźnie o tym, że Deus Ex: Bunt Ludzkości dostanie dynamicznie zmieniający się poziom trudności. Algorytmy miały być na tyle zaawansowane, by dopasować się do umiejętności graczy. Tak przynajmniej twierdził Matt Birch z Eidosu i taka informacja poszła w świat. Deus Ex: Bunt Ludzkości otrzyma trzy poziomy trudności

Okazuje się jednak, że takie rozwiązanie nie znajdowało się nawet w planach. Producent David Anfossi stwierdził w wywiadzie dla brytyjskiego magazynu PC Gamer, że to kompletna nieprawda. - Nie wiem, kto tak powiedział, ale ta osoba była albo pijana, albo po prostu nie pracuje tutaj. Mamy w Deus Ex: Bunt Ludzkości trzy poziomy trudności: łatwy, normalny i trudny. Nie było w planach poziomu trudności, który adaptowałby się do umiejętności graczy.

Przypomnijmy, że Deus Ex: Bunt Ludzkości trafi do sklepów w maju tego roku, lecz już teraz można złożyć pre-order na ten tytuł w sklepie gram.pl, gdzie dostępne jest zarówno standardowe, jak i kolekcjonerskiej wydanie.

  • Zamów grę Deus Ex: Bunt Ludzkości - Augmented Edition na X360
  • Zamów grę Deus Ex: Bunt Ludzkości - Augmented Edition na PS3
  • Zamów grę Deus Ex: Bunt Ludzkości na PC
  • Zamów grę Deus Ex: Bunt Ludzkości na X360
  • Zamów grę Deus Ex: Bunt Ludzkości na PS3

GramTV przedstawia:

Komentarze
36
Usunięty
Usunięty
21/01/2011 14:34
Dnia 20.01.2011 o 17:58, Phobos_s napisał:

Sorrki, że się wetnę, ale to jak został przetłumaczony tytuł może świadczyć o tym jak została potraktowana reszta tłumaczenia. :) A jeśli potem w grze, inne "dwuznaczności" zostały też tak spłycone? To będzie już miało bardzo duży wpływ na grę :)

Nie, no jasne zgadzam sie, ze moze wiastowac najgorsze. Ale ten obywatel wyzej sie akurat czepił samego tytułu, a nie calego spolszczenia ktore moze rypnac ;) Tutaj dużo zalezy od samego tłumacza, czy wybierze dobry kontekst wypowiedzi - wbrew pozorom proste to nie jest. Jednak mysle, ze pod katem samego "tekstu" gra na straconej pozycji być nie musi. Na bank znajdą się babole. Nie mniej gorzej moze byc z calą resztą ;)

Usunięty
Usunięty
21/01/2011 14:25
Dnia 21.01.2011 o 10:35, Rincewind napisał:

> Jak nie rozumiesz uzasadnienia dla tej wzmianki to nie komentuj. > Będziesz płakał? Zrobili taki cyrk ze zmianą poziomu trudnośći podczas gry, bo chcieli sprawdzić czy to się będzie podobalo. I chyba raczej się tak nie stalo.

..tak już zalewam się łzamiPoprostu nie rozumiem komentarzy w tym stylu, gdyby nie było zamieszania z poziomami trudności w tym konkretnym tytule to każdą taką informacje potraktowałbym podobnie, ale była to kwestia mocno kontrowersyjna więc taką uspokajającą informację uważam za jak najbardziej istotną ( paniał ? )over and out

Usunięty
Usunięty
21/01/2011 10:35

Dnia 21.01.2011 o 01:57, SimplyLucas napisał:

Jak nie rozumiesz uzasadnienia dla tej wzmianki to nie komentuj.

Będziesz płakał?Zrobili taki cyrk ze zmianą poziomu trudnośći podczas gry, bo chcieli sprawdzić czy to się będzie podobalo. I chyba raczej się tak nie stalo.




Trwa Wczytywanie