Blizzard udostępnił kody do StarCrafta II

Patryk Purczyński
2010/12/03 12:13

Pamiętacie te czasy, gdy tajne kody do gier były najbardziej pożądanymi materiałami? Na chwilę je odgrzebiemy - Blizzard udostępnił bowiem oficjalną listę kodów, które można używać w StarCraft II.

Blizzard zawzięcie pilnuje, by nikt nie łamał zasad uczciwej zabawy w StarCraft II: Wings of Liberty. Deszcz banów spadł nie tylko na tych, którzy oszukiwali w potyczkach sieciowych. Blizzardowska ręka sprawiedliwości dosięgnęła również graczy korzystających z rozmaitych wspomagaczy w trybie single-player. Niektórzy byli tym faktem niepocieszeni, ale producent pozostał niewzruszony na liczne maile ze skargami. Przedstawiciele firmy argumentowali, że użytkownicy ci w niedozwolony sposób zdobyli poszczególne osiągnięcia. Blizzard udostępnił kody do StarCrafta II

Okazuje się jednak, że można sobie dopomóc, trzeba tylko korzystać ze środków dopuszczonych do obiegu przez twórców StarCrafta II. Takimi środkami są kody. Blizzard zastrzega, że po ich użyciu osiągnięcia nie będą odnotowywane, a jedynym sposobem na ich zdobycie jest rozpoczęcie kampanii od nowa lub wczytanie stanu gry sprzed użycia wspomagaczy.

Firma upubliczniła oficjalną listę kodów (wraz z opisem ich działania), za których użycie nie grozi ban lub zawieszenie konta. Blizzard zdecydował się na taki krok, ponieważ fani odkryli tylko część tajnych haseł ułatwiających rozgrywkę. Poza tym, warto mieć wszystko w jednym miejscu, a nie rozsiane po różnych zakątkach sieci fragmenty. Chcecie poszaleć w singlu StarCrafta II? Proszę bardzo, wystarczy wcisnąć Enter, wpisać określoną formułkę i zatwierdzić ją Enterem:

  • WhatIsBestInLife - gracz natychmiast odnosi zwycięstwo
  • LetsJustBugOutAndCallItEven - gracz natychmiast doznaje porażki
  • TookTheRedPill - wyłącza mgłę (Fog of War)
  • Bunker55AliveInside - nie trzeba dbać o zapasy żywieniowe dla swoich jednostek
  • TerribleTerribleDamage - włącza nieśmiertelność (God Mode)
  • SpectralTiger - dodaje 5000 minerałów do obecnych zasobów
  • RealMenDrillDeep - dodaje 5000 jednostek gazu do obecnych zasobów
  • WhoRunBartertown - dodaje 5000 wszystkich zasobów do obecnych zapasów
  • SoSayWeAll - pozwala na użycie wszystkich technologii
  • IAmIronMan - pozwala na natychmiastowe zastosowanie usprawnień
  • CatFoodForPrawnGuns - pozwala szybciej stawiać budynki i stosować usprawnienia
  • HanShotFirst - nie trzeba czekać na załadowanie się umiejętności
  • TyuHasLeftTheGame - nie trzeba spełnić warunków koniecznych do odniesienia zwycięstwa, by móc kontynuować grę
  • NeverGiveUpNeverSurrender - pozwala grać dalej pomimo poniesionej porażki
  • ImADoctorNotARoachJim - jednostki szybciej dochodzą do zdrowia
  • MoreDotsMoreDots - wszystkie jednostki i budynki można budować bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów
  • WhySoSerious - dodaje pięć milionów kredytów
  • LeaveYourSleep - udostępnia wszystkie misje i możliwość wyboru dowolnej z nich
  • EyeOfSauron - udostępnia wszystkie przerywniki filmowe
  • StayClassyMarSara - udostępnia wszystkie serwisy informacyjne telewizji UNN
  • HoradricCube - udostępnia wszystkie opcje prowadzenia badań
  • Jaynestown - dodaje 5000 jednostek Terrazine do obecnych zasobów
  • OverEngineeredCodPiece - włącza piosenkę "Terran Up The Night"

GramTV przedstawia:

Komentarze
36
Usunięty
Usunięty
04/12/2010 09:28
Dnia 03.12.2010 o 23:24, Daimon_Frey napisał:

> i co ma przybyć? Diablo 3? Przy procesie produkcyjnym blizza ''trochę'' im to zajmie. > A gdyby CoDy miały mieć, to już obecna jesienna partia by się załapała. BN2.0 ledwo wystartował i jest dopiero na początku długiej drogi rozwoju (m.in. brak Map Market, brak chat channels, więc raczej nie mógłby wspierać gier Acti które wyszły tej jesieni. Bo i sama gra musiałaby być pod to przygotowywana..

jakoś pod przygotowanie ich pod steam nie było problemu, a nie oszukujmy się - BN2.0 to tylko zwykły DRM połączony z wewnętrznym sklepem. Steam 1.5 i nic wiecej.

Dnia 03.12.2010 o 23:24, Daimon_Frey napisał:

Niedawno wyciekł terminarz produkcji Blizzarda (dość duże prawdopodobieństwo że jest prawdziwy chociaż dosyć stary) i znajduje się tam pozycja o nazwie BNet2 3rd Parties czyli czymś przeznaczonym dla firm trzecich. Kto wie, może Blizz zamierza w ciągu najbliższych lat rozwinąć BN2 do pozycji konkurenta np. Steama

się okaże, czy wyjdzie steam 2, czy gfwl 2, z którego nikt nie korzysta, nawet jako z drm.

Usunięty
Usunięty
04/12/2010 09:28
Dnia 03.12.2010 o 23:24, Daimon_Frey napisał:

> i co ma przybyć? Diablo 3? Przy procesie produkcyjnym blizza ''trochę'' im to zajmie. > A gdyby CoDy miały mieć, to już obecna jesienna partia by się załapała. BN2.0 ledwo wystartował i jest dopiero na początku długiej drogi rozwoju (m.in. brak Map Market, brak chat channels, więc raczej nie mógłby wspierać gier Acti które wyszły tej jesieni. Bo i sama gra musiałaby być pod to przygotowywana..

jakoś pod przygotowanie ich pod steam nie było problemu, a nie oszukujmy się - BN2.0 to tylko zwykły DRM połączony z wewnętrznym sklepem. Steam 1.5 i nic wiecej.

Dnia 03.12.2010 o 23:24, Daimon_Frey napisał:

Niedawno wyciekł terminarz produkcji Blizzarda (dość duże prawdopodobieństwo że jest prawdziwy chociaż dosyć stary) i znajduje się tam pozycja o nazwie BNet2 3rd Parties czyli czymś przeznaczonym dla firm trzecich. Kto wie, może Blizz zamierza w ciągu najbliższych lat rozwinąć BN2 do pozycji konkurenta np. Steama

się okaże, czy wyjdzie steam 2, czy gfwl 2, z którego nikt nie korzysta, nawet jako z drm.

Usunięty
Usunięty
04/12/2010 09:25

Dnia 04.12.2010 o 09:01, Namaru napisał:

Takie decyzje nie zapadają w tydzień. Może się okazać, że przyszłoroczny CoD już na BN trafi, bo po co Acti ma wspierać konkurencję skoro ma własną bardzo dobrą platformę cyfrowej dystrybucji?

ok, ale sam BN2.0 też nie powstał w tydzień i też nie był wielkim zaskoczeniem dla spółki-córki. Kiedyś więc-może, ale na obecną chwilę sensu to nie ma, zresztą dziękuję za kolejny drm kryjący się za fasadą portalu. Jakby osobne achiki na steam, gfwl, uplay, bezpośrednio w grach i teraz jeszcze w BN były mi do czegoś potrzebne.

Dnia 04.12.2010 o 09:01, Namaru napisał:

A walka z lanem ma sens, bo zdaje się, że obecnie nie da się grać piratem przez sieć, gdyby był lan to by można było (istnieją programy, które tworzą emulowane połączenia lan przez sieć internetową...).

dobra dobra, wszyscy wiedzą o co chodzi, ale to dalej pozwala na partyjkę ze znajomymi, a nie tworzenie lig, misatrzostw, statystyk i innych tego typu eventów na których ma się niby opierać idea nowego lepszego BN.




Trwa Wczytywanie