LARP w świecie Wiedźmina - Myszastego obrazem opisanie

gram.pl
2010/09/27 21:00
1
0

Zaledwie dwa dni temu w niewielkiej wsi Kuńkowce pod Przemyślem odbyło się oficjalne otwarcie "wioski fantasy", któremu towarzyszył jednodniowy LARP w wiedźmińskich klimatach. Wysłaliśmy tam Myszastego uzbrojonego w krasnoludzką brodę, młot i aparat...

"Chcemy bowiem pokazywać Wam i tym samym również zachęcać do brania udziału w tego typu imprezach i przedsięwzięciach, które pozwalają graczom wcielić się bezpośrednio w role znane choćby właśnie z gier komputerowych. Często gry pozwalają nam na całkiem sporą swobodę w kreowaniu postaci, czy późniejszym ich rozwoju, rzeczywistość wirtualna nigdy jednak nie zastąpi nam tej prawdziwej. Jeśli dorzucimy do niej odrobinę wyobraźni, klimatyczne stroje, choćby powierzchowną znajomość realiów, w których odbywa się zabawa i tak wspaniała scenerię, jak fort i wioska w Kuńkowcach, możemy na kilka, czy nawet kilkanaście godzin przenieść się do zupełnie innego świata."

Jeśli chcecie dowiedzieć się i przede wszystkim zobaczyć więcej, koniecznie zapoznajcie się z relacją Myszastego z wiedźmińskiego LARP-a, ukrytą pod poniższym, czerwonym paskiem:

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
22/08/2011 18:00

Witam. Na wstępie przepraszam, że odkopuje ten temat ale wiele osób pisało, że było by zainteresowanych uczestnictwem w tego typu imprezie. dnia 1 Września 2011r organizujemy kolejnego LARPA w "Wiosce Fantasy". Tym razem na tapete idzie Warhammer. Poniżej zamieszczam opis.W dniach 1-4 września zapraszamy do Wioski Fantasy (Kuńkowce pod Przemyślem) na LARP-a osadzonego w realiach Warhammera.1 września (Czwartek) – Przyjazd Graczy i rozpisywanie postaci. Wieczorne ognisko, szanty i towarzyskie pogaduchy przy...2 września (Piątek) – Rozpoczęcie LARP-a (przed południem)(przerwa nocna między 2:00 a 10:00 rano )3 września (Sobota) – Zakończenie LARP-a w godzinach wieczornych. Wieczorne ognisko, szanty i towarzyskie pogaduchy przy...4 września (Niedziela) – Podsumowanie LARP-a.Zakwaterowanie: Pole namiotowe.Akredytacja: koszt akredytacji podamy wkrótce :)Opis LARP-a:"Niebo nad Middenlandem grzmi, groźnie i złowrogo. Chmury zbierają się, skłębione i poplątane w niecierpliwości. Powoli przybierają kształt krasnoludzkiego kowadła. Deszcz uderzy jeszcze przed wieczorem i spłucze trakt z rdzy, gnoju i krwi.Wicher szumi wśród liści Drakwaldu, gwiżdże i gra na porzuconych w pośpiechu narzędziach.Huczy w utłuczonych dzbankach, szczęka, gdy przetacza cynowy kubek po kamieniach. Zimny powiew bezlitośnie wdziera się między maszerujących ludzi, wywołując na ich plecach nieprzyjemne dreszcze. Pierwsze krople zaczynają spadać na dachy wozów, podróżującej przez pustkowia Karawany...Piszę ten pamiętnik, by o nich nie zapomniano, by przyszłe pokolenia wiedziały, jakich zbrodni bóstwa chaosu i ich przeklęci wyznawcy dokonali na tych ziemiach...Za nami, na horyzoncie widać kłęby dymu, a słońce, niczym tarcza splamiona krwią dzielnych imperialnych regimentów, połyskuje nad horyzontem. Za nami nie ma już nic. Tylko pustkowia spaczone przez Chaos. Stosy trupów i ruiny, tętniących niegdyś życiem miast. Za nami nic się nie ostało. Jeno śmierć i zniszczenie. Sigmarze, przyjmij te dusze do swej dziedziny i ocal tych, którzy schronienia poszukują…Przeczuwałem, że tak się stanie. Dwa regimenty piechoty i jeden strzelców z Kutenholz to zbyt mało, by odeprzeć szturm. Maruderzy i bestie nie pozwolili utrzymać nam miasta. Jedynym wyjściem była ucieczka - kobietom, dzieciom, starcom i kalekom nie pozostawia się wyboru. Zrezygnowani i złamani mężczyźni wymienili ostatnie uściski z rodzinami. Wiedzieliśmy, że już nigdy ich nie zobaczymy. Kiedy ruszyliśmy dzielni mężowie własnym ciałem osłaniali naszą ucieczkę. Jednak ich trud był chyba daremny. Tylko garstka przeżyła. Zapasy skończyły się w ciągu kilku dni. Nie mieliśmy czasu, ani możliwości by zająć się rannymi i chorymi. Zostawiliśmy ich na trakcie...porzuciliśmy ich na skraju drogi...Sigmarze wybacz Nam!Gdybyśmy nie trafili na tą karawanę, zapewne spotkałby nas ten sam los. Zostaliśmy przygarnięci przez Wielebnego, napojeni i opatrzeni. Czuwaj nad swym sługą Sigmarze!Wszyscy jesteśmy ofiarami Chaosu, bezradnymi dziećmi, kroczącymi wciąż przed siebie w nadziei na znalezienie...domu.To już trzeci tydzień marszu przez Drakwald. Mimo ulewy, która dręczy nas od trzech dni, Pan Imperium nas prowadzi. Ostrzega nas czasami, abyśmy obrali dobrą ścieżkę.Dlatego natrafiliśmy na truchło. Wielka i owłosiona bestia rogata, z sierścią pozlepianą krwią. Wielebny ostrzegał, że to najmniejsze bydle, jakie tu możemy spotkać. Wystarczyło, by dzieci łkały, wtulone w fartuchy matek - a i niejednemu mężczyźnie kolana dygotać zaczęły. Wielu zaczyna już opadać z sił. Tyle dni marszu bez odpoczynku odarło ludzi z resztek sił. Pojawiają się głosy zwątpienia i niezadowolenia. Na dodatek nasze zapasy zaczynają się kończyć, a pogoda utrudnia marsz. Jeśli nie odnajdziemy jakiegoś miejsca do osiedlenia się lub choćby do dłuższego odpoczynku to obawiam się, że możemy nie dać rady. Sigmarze błagam oszczędź Nas!Ja naprawdę wierzę, że nam się uda..."Burza Chaosu przetoczyła się przez Stary Świat dziesiątkując ludzkość i omal nie doprowadzając do zagłady żyjących ras. Świat jakim go znamy przestał istnieć, a tylko od tych, którym udało się przetrwać pożogę, zależy czy na jego ruinach zostanie coś odbudowane. Gracze wcielą się w uchodźców, którzy podróżując w Karawanie przemierzają zrujnowany Middeland w poszukiwaniu miejsca do osiedlenia się.Zgłoszenia: wioska.warhammer@gmail.comSchemat zgłoszenia (indywidualny lub grupowy):- Co działo się z postacią w czasie Burzy Chaosu?- Jaką rolę pełni w Karawanie i co reszta uchodźców o postaci wie?- Co ukrywa przed innymi?oraz wybór głównej Ścieżki (1z3) + opcjonalnie pobocznej ścieżki (1/2 z 3 pozostałych)Czym są ścieżki?Jest to wskazówka dla MG jakimi elementami LARP zainteresowany jest dany gracz. Od wybory ścieżki zależeć będzie dobór questów/wątków/itp. jakie będą przygotowane dla gracza.(Wybór jednej ścieżki nie oznacza wcale, że w trakcie samego LARP, wątki z innej będą niedostępne)Istnieją 4 ścieżki:Ścieżka Tajemnicy – religia, chaos, mroczne kulty, magia itp.Ścieżka Intrygi – polityka, relacje społeczneŚcieżka Przygody – eksploracja, zagadki, skarbyŚcieżka Walki (jedynie jako ścieżka poboczna) – krew, flaki i otuliniaki (bądź silikony:)Serdecznie zapraszamy.