Twórcy James Bond: Blood Stone nie obawiają się konkurencji

Patryk Purczyński
2010/09/24 14:35
0
0

Call of Duty: Black Ops mogą się obawiać nowe marki, a nie my - deklarują pewni swego twórcy James Bond: Blood Stone. Wierzą w magię agenta 007, która ma do gry przyciągnąć tłumy.

W odstępie zaledwie czterech dni na rynku pojawią się James Bond: Blood Stone (5 listopada) i Call of Duty: Black Ops (9 listopada). Twórcy tego pierwszego zdają sobie sprawę, z jak wielkim tytułem przyszło im konkurować. Nie zamierzają jednak uciekać w popłochu. - Gdybym pracował nad inną grą, albo nad nową marką, byłbym w istocie zmartwiony - mówi producent Peter Collier.

- Bond dociera jednak do szerokiej grupy odbiorców i ma spore aspiracje, dzięki czemu fani są przekonani, by dokonać zakupu gry. Być może stracimy część zatwardziałych konsumentów na rzecz Call of Duty: Black Ops, ale to niewielki odsetek grupy, która lubi Bonda - dodaje.

A my dodajemy, że James Bond: Blood Stone okazał się sporym zaskoczeniem in plus. Przynajmniej dla Myszastego, który grę widział w Kolonii na targach Gamescom i spisał swoje wrażenia.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!