Multum nowych informacji o Batman: Arkham City

Adam Wieczorek
2010/09/02 11:06
0
0

Najnowszy numer Official Xbox Magazine przynosi morze nowych informacji o Batman: Arkham City. Uwaga, tekst zawiera poważne spoilery!

W najnowszym numerze Official Xbox Magazine znalazł się obszerny materiał na temat Batman: Arkham City. Zostało wyjaśnione wiele tajemnic, ale wiele informacji jeszcze czeka na odkrycie. Dzisiejszy materiał to uzupełnienie wczorajszej galerii z Batman: Arkham City oraz wieści o trybie kooperacji.

Poniżej nowości w telegraficznym wręcz skrócie – uwaga, pojawiają się poważne spoilery! Nie czytajcie dalej, jeżeli nie chcecie psuć sobie zabawy.

  • Arkham City jest cztery do pięciu razy większe niż Arkham Asylum.
  • Grę rozpoczyna opowieść Alfreda, który wyjaśnia konflikt między Two-Face a Catwoman. Po niej ruszamy na miejsce zdarzenia.
  • Batman jest znacznie sprawniejszy, może np. zwiększać szybkość przelotu przez loty nurkowe.
  • Two-Face ma swój własny gang, który plądruje Arkham City. Jego członkowie noszą maski przedstawiające twarz szefa.
  • Pojawiają się też przestępcy niezwiązani z żadnym superkryminalistą.
  • Historia sugeruje, że Profesor Strange porywa ludzi, którzy sprzeciwiają się utworzeniu Arkham City.
  • Gra toczy się półtora roku po Batman: Arkham Asylum.
  • Nowy tryb detektywa pozwala na wytropienie konkretnych gangów – tak znajdziemy chłopców Riddlera.
  • Riddler jest w Arkham City i twórcy sugerują, że prawie na pewno się z nim spotkamy.
  • Jack Ryder został osadzony w Arkham City, bo dowiedział się zbyt wiele podczas pracy nad swym expose.
  • Two-Face napotkamy na wczesnym etapie rozgrywki, gdy będzie trzymał związaną Catwoman nad tłumem przestępców. Jego dwie osobowości mają być mocno uwydatnione.
  • Los Catwoman rozstrzygnie słynny rzut monetą – tym razem ma się jej poszczęścić.
  • Konfrontacja z Two-Face kończy się dla Batmana postrzałem w klatkę piersiową. Catwoman ma wyswobodzić się z więzów i uraczyć Two-Face kwasem, do którego miała zostać wrzucona. Romantyczny wątek między Catwoman a Batmanem zostanie przerwany przez strzał snajpera, który minie ją o koci wąs.
  • Pierwszym zadaniem detektywistycznym jest odnalezienie dziury po kuli i ustalenie jej trajektorii.
  • Ta prowadzi do dzwonnicy zamieszkałej przez Jokera.
  • Joker najprawdopodobniej cierpi na śmiertelną chorobę.
  • Potwierdzono występy Calendar Mana.
  • Interakcja z nim będzie uzależniona od aktualnej daty pobieranej z zegara konsoli lub PC.
  • Rozbudowany został gadżet Batman launcher. Teraz będzie można przerwać jego działanie w dowolnym momencie.
  • Wielokrotnie przyjdzie nam walczyć z większymi grupami przestępców niż w pierwszej części.
  • Zwiększono ilość animacji walki.
  • Kiedy przestępcy przechodzą obok budek telefonicznych, czasem zaczynają dzwonić telefony. Krążą plotki, że każdy, kto odbierze takie połączenie umiera.
  • Tajemniczym rozmówcą jest Victor Zsasz i jest to jedno z zadań pobocznych w grze.
  • Aby rozpocząć zadanie trzeba odebrać taki telefon, a następnie podążać za dalszymi.
  • Będzie tryb kooperacji. Catwoman ma używać podobnej techniki walki co Batman.
  • Prawdopodobnie będzie można odwiedzić Crime Alley.
  • Rocksteady odmawia informacji o występach innych przeciwników Batmana.

Nastroje podgrzane, pozostaje zatem tylko czekać na premierę. Pozostaje mieć nadzieję, że twórcy nie ujawnią wszystkich zagadek przed wypuszczeniem gry na rynek.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!