Cryptic: Neverwinter musi być lepszy

Patryk Purczyński
2010/08/24 20:15
0
0

Champions Online i Star Trek Online - dwa ostatnie dzieła studia Cryptic - do megahitów nie należały. Ekipa zdaje sobie sprawę, że Neverwinter musi stać na wyższym poziomie.

72, 66 - to nie numery totolotka, które warto obstawiać (chociaż, kto wie...). To średnie ocen ostatnich dzieł Cryptic Studios - odpowiednio: Champions Online i Star Trek Online. W przypadku najnowszego projektu tej ekipy trafienie na półkę z szyldem "niższe stany średnie" w grę po prostu nie wchodzi. Neverwinter musi stać na znacznie wyższym poziomie, niż dwie wymienione wyżej masówki. Choćby z uwagi na fakt, jak dużym gronem wielbicieli może pochwalić się marka Atari.

Sprawę z ciążącej na studiu odpowiedzialności zdaje sobie na szczęście jego szef, Jack Emmert. - Musieliśmy przyjrzeć się sobie i zmienić sposób, w jaki robiliśmy pewne rzeczy. Wiemy, że Neverwinter musi stać na możliwie najwyższym poziomie jakości. Wiemy, że musimy drastycznie poprawić wszystko, co do tej pory robiliśmy - mówi. Cryptic: Neverwinter musi być lepszy

- Najlepszym na to sposobem jest przemodelowanie stylu rozgrywki, skupianie się nie na setkach godzin spędzonych przy średniej (niektórzy użyliby nawet gorszego określenia) zawartości, a na stworzeniu bogatej, opartej na fabule grze wieloosobowej - dodaje. Ma to zaowocować tworzeniem przez graczy małych, zwartych grup, w których przechodzi się kolejne etapy. Za wzór mogą tu posłużyć Phantasy Star Online czy Guild Wars.

GramTV przedstawia:

- Przygotowując premierę STO czy Champions Online chcieliśmy mieć pewność, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Właśnie to stanowiło problem. W efekcie podążania za tą filozofią, nic nie było dopracowane. Skończyliśmy z mnóstwem rzeczy stworzonych zaledwie w połowie - komentuje Emmert. Tych błędów w Neverwinterze jego ekipa ma już nie popełnić.

Warto zaznaczyć, że Cryptic do prac nad najważniejszym bodaj projektem w swojej historii przystępuje bez dwóch kluczowych ludzi. W lipcu z ekipy odszedł producent wykonawczy Star Trek Online Craig Zinkievich, natomiast na początku sierpnia z załogą rozstał się szef działu kreacji Bill Roper. Kto wie, być może te straty wpłyną mobilizująco na zespół i Neverwinter rzeczywiście okaże się znacznie lepszy od poprzednich produkcji Cryptic Studios.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!